Hoe doen jullie dat met werken?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Chocoladekoekje, 31 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Maak me een beetje zorgen.. Ben nu 6 weken en 3 dagen zwanger en eigenlijk de hele dag beroerd/misselijk. Houd de boel wel binnen, maar ben bang dat het alleen nog maar erger gaat worden. Afgelopen 2 weken vakantie gehad, dus tot nu toe was het nog niet zo erg. Maar aankomende week moet ik weer werken. Werk nu nog een maand als hulp in de huishouding en maak ochtenden van 8.00-12.30 uur. Geen idee of dat gaat lukken. Het zijn ook nog eens particuliere adresjes, dus dan bel je al helemaal niet zo snel af.

Hoe gaat het bij jullie met werken? En denken jullie dat het nog erger gaat worden bij me, of zou het zo blijven?

2. elie5209

elie5209 Actief lid

16 feb 2009
    256
    0
    0
    Ik ben toen ik zwanger was nog een tijdje blijven werken. Ik moest ook regelmatig overgeven maar ja je wilt niet gelijk ziek worden. Maar wat niet gaat gaat niet.... doe rustig aan. Je voelt zelf wanneer je moet stoppen...

3. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Ik was net begonnen in een nieuwe hectische baan van 40+ uren per week en tja, gewoon doorbuffelen. Ik was constant ontzettend misselijk, zwak en moe, maar ja dat hoort erbij. 's Avonds gewoon lekker niks gedaan en heel vroeg naar bed gaan, het is even niet anders, dit hoort bij zwanger.

4. jettje

jettje Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.541
    0
    0
    zv-er
    Hoi hoi,

De eerste tijd gaf ik aan dat ik niet zo lekker was, beetje last
    van mijn maag. Helaas werd het steeds erger en heb ik het
    verteld. Ik was 2 keer zo beroerd dat ik me moest ziek melden.
    Als het niet gaat moet je zeker even stoppen en gaat om jou
    en de kleine in je buik dus rustig aan.

Groetjesss

5. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Zal zeker even doorbikkelen worden en dat vind ik ook niet erg. Probleem is vooral het soort werk. Met schoonmaken moet je toch regelmatig bukken etc en merkte vandaag al dat ik dan vaak zó duizelig werd, dat ik bijna flauw viel.. Maar goed, ik ga het gewoon proberen, wat rustiger aan en dan zien we van de week wel verder..

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    vanaf 8 weken ging het hier echt niet meer. Ik had totaal geen energie meer en was de hele dag kotsmisselijk en moest overgeven.
    Ik heb 3 weken in de ziektewet gezeten.

7. Tanya

Tanya Bekend lid

27 jul 2010
    668
    0
    0
    Heb bij mijn eerste zwangerschap gewoon lekker gewerkt. De duizeligheid was na twee maanden over en misselijk ben ik maar 5 keer in mijn hele zwangerschap geweest. Eigenlijk heb ik mij nog nooit zo goed gevoeld als tijdens mijn zwangerschap. Ik was zwanger in de hete zomer van 2006, dus wel wat kortere dagen gemaakt. Tot vier weken van te voren gewerkt, uiteindelijk 2, want de kleine is met een keizersnede gehaald in de 38e week. Maar nee, nergens last van. Ik ben daar ook erg blij mee, ik hoop dat het als we een tweede krijgen, ook weer zo gaat....

Deel Deze Pagina