eindelijk verhuist!

Discussie in 'De lounge' gestart door Mamzie, 15 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    hoi allemaal!

Eindelijk zijn we dan verhuist. Van het zuiden naar het hoge noorden :D
    We wonen hier nu 3 weken. Maar oh wat is er nog een hoop te doen pffff
    Heb het idee dat ik alleen maar spullen aan het verplaatsen ben van de ene kamer naar de andere. Nog niet alle kasten staan in elkaar en hebben dus nog een hoop dozen om uit te pakken.
    Had al een hoop zooi weggegeven toen we in ons oude huis zaten, maar heb het gevoel dat we nog een hoop zooi hebben.
    Je weet wel : spullen die je niet alledaags gebruikt maar toch zonde is om weg te gooien.

En dan maar niet te spreken over het speelgoed van Erik. Pfff waar laat ik het toch allemaal :rolleyes:
    Gelukkig hebben we wel veel ruimte. Dus dat scheelt wel. Moet het alleen maar goed zien te benutten al die ruimte ;)

Maar goed. ben blij dat we eenmaal hier zitten. Het bevalt me uitstekend en voel me al helemaal thuis :D
    De mensen zijn hier heel erg vriendelijk en maken graag een praatje.
    De buren hebben een dreumes van 15 maanden en de overburen een meisje van ook ongeveer 15 maanden. Dus we zitten goed ;)

Af en toe heb ik nog wel een flinke dip maar dat komt omdat we vlak voor het verhuizen onze hond hebben moeten laten inslapen.
    De tweede in 5 maanden tijd en dat hakt er behoorlijk in :(
    Moet het nog echt helemaal gaan verwerken.

Hoop dat snel de boel helemaal aan kant is en ik in het dagelijkse ritme kom en weer wat meer leuke dingen kan gaan doen.

Groetjes Mamzie

2. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    He mamzie,

Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis! Zal je gauw effies mailen is er een beetje bij ingeschoten :(

liefs Es

3. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe huis. Wat fijn dat je je al lekker thuis voelt daar.

4. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hey Mamzie! Wat fijn dat het meteen zo goed bevalt :D Ben echt blij voor jullie! :D

Deel Deze Pagina