Ben boos :(

Discussion in 'De lounge' started by Brezjika, Apr 4, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Brezjika

Brezjika Bekend lid

Hallo,

Ik neus al rond in in dit forum sinds mijn zwangerschap en vind het een geweldig forum :thumup: Aantal keren per week kijk ik effe wat er aan nieuwe berichten zijn.

Maar ik ben al een tijd op zoek naar een forum waar een actief onderdeel is over drielingen (heb zelf een drieling van 10 maanden), nu heb ik er 1 gevonden en is mijn account gedeleted :confused: , zonder 1 bericht te kunnen plaatsen of wat dan ook.

Ik moest me eerst registreren wil je berichten kunnen plaatsen of bepaalde forums te kunnen lezen, dat ik had dus gedaan en krijg je een bericht dat de eigenaar van het forum toestemming moet geven, nou niet dus! En krijg niet eens een reden waarom, vind het echt heel vreemd [-X en niet netjes :thumbdown:

Zo, moest effe mijn ei kwijt, ben er nog steeds heel verbaasd over.

Groetjes :baby:

2. jessy77

jessy77 VIP lid

Aug 9, 2007
    8,640
    5,947
    113
    Bedoel je dat je gewoon echt geen toestemming kreeg? Wat belachelijk idd..
    Maar wow een drieling! Leuk joh! en vast heel erg druk maar gezellig! :D

Liefs Jessy

3. Brezjika

Brezjika Bekend lid

Hoi Jessy,

Ontdek trouwens nu net ook nog dat ik nu zelfs de openbare forums ook niet meer kan lezen, kon ik voor het registreren wel :confused:

Echt vaag, kom daar voor het eerst en meteen een ban zonder een letter getypt te hebben 8-[ Aan mijn naam kan het niet liggen, het is dezelfde die ik hier gebruik.

Ik las laatst ergens dat er toch gemiddeld 86 drielingen per jaar geboren worden, waar zijnnnnnnnnnnnnnnnn ze dan hahaha. Bijna geen lotgenoot te vinden in nederland.

4. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Vreemd zeg, dat je er ineens niet meer kan inloggen. Al geprobeerd om gewoon opnieuw te regristreren? Of is er misschien een knopje om de beheerder te contacteren?

Sorry, ik kom ook niet in aanmerking, wij hebben er 1 te weinig! :) :)

Wel super joh, drie!

5. Iris

Iris Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    2,371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    Ik ook niet , ik heb er twee te weinig :D

, maar hier is het ook leuk hoor en wie weet is hier een drieling-moeder...ik zou alleen niet weten wie.

6. Brezjika

Brezjika Bekend lid

Ik heb wel reply gedaan op de mail die ik kreeg van het forum dat account deleted is, met de vraag waarom, maar die werd gebounced.

Ik heb gewoon pech ( heb ook mijn trots) en houd het wel bij deze forum. Er zijn wel redelijk veel tweelingen hier en kan ik ook ervaringen mee delen.

Brez :baby:

7. hardloper

hardloper Niet meer actief

wat raar dat je zomaar eraf werd gegooit zeg! je zou het nog eens kunnen vragen waarom vanaf een andere computer, met evt een andere naam :(
    maar wij zijn wel een erg gezellig forum om bij te komen hoor ;) 8)

8. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    2,391
    1
    36
    Nederland
    Link verwijderd
    Misschien is deze pagina iets voor je?

Groetjes

9. Brezjika

Brezjika Bekend lid

Hoi Saartje,

Dit is het forum waar ik geen toegang heb 8)

Guppienl: Zou van een ander computer kunnen maar als ze zo omgaan met bezoekers, geen uitleg niks, is het forum eigenlijk verder niet waard om nog lid te worden.

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Je wordt er w.s. niet zomaar af gegooid?
    Of ze hebben je met iemand verward?
    Ik zou niet meteen het slechtste denken, zeker niet als ze geen reden hebben om je te bannen.

Dat je account kwijtraakt na niks te hebben gepost vind ik wel "logisch" ....bannen is wat apart.

De link verwijder ik dan ook.

Elmo

11. Brezjika

Brezjika Bekend lid

Ik kreeg niet eens een account :) , ging me eigen registreren en moest afwachten op goedkeuring van forumeigenaar. Kreeg dezelfde dag mail van dat het gedeleted is. Ging toen weer naar het forum toen kon ik helemaal geen berichten meer bekijken, ip-ban dus.

Zomaar uit het niets, daarom zeer verbaasd. Maar goed, er zijn ergere dingen 8)

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Inderdaad...een beheerder heeft recht iemand te weigeren.
    Ach, dan schrijf je daar toch niet.
    Er bestaat vast nog wel iets over drielingen.

Kon je de beheerder nog wel mailen?

Elmo

13. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,027
    1,851
    113
    Provincie Groningen
    Misschien heeft de beheerder wel op het verkeerde knopje gedrukt.

Soms staat accepteren en verwijderen erg dicht bij elkaar, en als je niet goed kijkt kan ja zo wat verwijderen.

Ik zou er wel even een mailtje achteraan sturen, want misschien is het gewoon een vergissing geweest.

14. Brezjika

Brezjika Bekend lid

Ik had reply gedaan op deletemail, die werd gebounced maar dat kan natuurlijk uit voorzorg zo ingesteld staan, dat er bij alle activaties geen reply gedaan kan worden.

Verder zag ik geen contactmail staan.

Misschien kom ik nog wel wat anders tegen.

Groetjes Brez

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nee, vaak kan je geen RE sturen idd.

Leven en laten leven zou ik zeggen.

16. randi

randi Niet meer actief

hey meid ik heb zelf een tweeling en zit op een forum van meerlingen , mischien vind je daar je gading wel want is zowel voor 2 als voor 3 lingen. de meeste zijn wel belgische dames daar maar er zijn er ook enkele uit nederland aanwezig. je gaat er zeker wel wat info vinden over meerlingen in elk geval

http://www.meerlingen.org/

hopelijk mag ik deze link effe plaatsen voor haar en anders verwijder de mod het maar en stuur ik je wel een pb

Share This Page