Badje / Tummy tub?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Dee-tje, 26 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    Hallo dames,

Ik ben zwanger van ons tweede, en wil graag voor op de babykamer een badje of tummy tub aanschaffen. Voor mijn dochter had ik een normaal badje, maar deze gebruikt zij nog steeds onder de douche, dus wil ik er graag nog een aanschaffen voor op de kamer van de baby. Ik heb nog een standaard van bébé jou, waar zowel een badje als tummy tub op passen. Maar, nu twijfel ik dus wat fijner is... Zal ik gewoon weer een normaal badje aanschaffen, of dit keer toch een Tummy tub? Ik heb persoonlijk geen ervaring met de tummy tub dus ben even benieuwd wat jullie zeggen

Bedankt!!

2. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Zelf heb ik de tummy tub maar 2x gebruikt. Vond het badje veel fijner.

3. frums

frums Bekend lid

25 sep 2011
    642
    287
    63
    Misschien een idee om gewoon het badje weer voor de baby te gebruiken en voor je dochter eventueel een badje van de ikea ( volgens mij iets van €6) te kopen?

4. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.272
    17.147
    113
    ik vind badje vele malen fijner :)

5. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ik ben ook wel benieuwd naar de meningen over een badje en tummy tub! Heb de tummy tub wel gezien (in gebruik) bij familie en dat zag er best handig uit (je hebt maar 1 hand nodig ter ondersteuning van het nekje en dan zit de baby zelf als het ware in de emmer), maar vraag me af of een badje niet prettiger is omdat de baby daar ook meer ruimte in heeft. En heb je dan ook 1 hand vrij?

6. Frummel

Frummel Niet meer actief