Mijn voorkeur gaat al maanden uit naar de Bugaboo donkey die ik via mp wil kopen. Alleen die prijs!! ik weet dat de wagen het waard is maar het is zo een grote investering. Nu kwam ik net op mp de Phil en Teds vibe tegen voor een leuke prijs. Alleen vond ik een babynestje eigenlijk niet zo fijn,althans...ik vind het een beetje "sneu" uitzien Wie heeft er ervaringen mee en is hij makkelijk in en uit te klappen? Past hij makkelijk in de auto?
Geen ervaring met de vibe wel met de promenade en daar zijn wij zeer tevreden over nu al 15 maanden in gebruik en ben nog steeds zo blij dat we hem hebben gekocht. De promenade heeft wel een echt wieg dus is wel verschillend van de vibe. Een vriendin heeft de vibe en die bevalt haar prima maar ikzelf heb er dus geen ervaring mee
Hier alleen ervaring met de explorer. Ik vind het een super wagen, lekker licht en compact. De jongste vindt het babynestje heerlijk en slaapt vaak al binnen 5 minuten . Hij is vrij groot dus ligt nu zonder het nestje in de wagen. Gaat met 4 maanden nog prima. De explorer is heel makkelijk in te klappen en omdat je de wielen eraf kunt halen past hij in bijna elke auto.
Toen ik aupair was had ik de P&T explorerer. Vond het een rot wagen. Hij stuurt niet lekker, ik vind persoonlijk 3 wielen helemaal niet fijn en ik vond het babynestje echt ruk. Had een zomerbaby toen en dat nestje was bloedheet. Het is ook best wel klein, dus hij paste er al snel niet meer in, in het stoeltje hing hij er echt heel sneu bij. Ook was het onhandig met de luiertas, die hing aan het stuur, zodat hij niets meer zag en er volgens mij ook nog weinig frisse lucht bij kon. Mandje onder de wagen kon je nauwelijks bij/paste nauwelijks iets in. Ze hadden ook de ICandy Peach duo en dat vond ik een top ding. Misschien dat je daar naar kan kijken op mp? Wij zijn nu zelf voor de donkey gegaan.. Maar is inderdaad een hele uitgave!
Ik heb geen ervaring met p&t maar ik vind het er altijd zo sneu uitzien! Wij zijn daarom gegaan voor een donkey. Heb hem via deze site voor een veel leukere prijs dan op mp!
Ja,mijn voorkeur gaat ook voor de donkey maar helaas staan ze allemaal zo ver weg te koop of voor 1100,-....dan koop ik liever een nieuwe
Wij hebben met plezier 3 jaar de p&t vibe gehad! Ik vond het een super wagen kon altijd makkelijk overal tussendoor( zelfs door de kruidvat). Kindjes maakten vaak 'ruzie' wie onderin mocht. Ik heb het nooit zielig gevonden voor de baby zo onderin. Onze derde en vierde waren een najaarskindje en een winterkindje een de kleine lag altijd heerlijk onderin lekker beschut. Ik vond de wagen altijd goed stabiel en heel makkelijk( zelfs met 2 kinderen) te besturen. Inklappen was zeer gemakkelijk en vond het jammer om deze weg te doen nadat onze derde zelf goed mee kon lopen. Ik heb alleen maar positieve verhalen over de phil&teds vibe.
Maar dan is dat vaak met alle extra's erbij. Vergis je niet dat je dan echt al snel op zo'n 1700 euro zit! Wij hebben zowel de Bugaboo als de Phil en teds maar ik vind als ze zo heel klein zijn de Bugaboo echt veel fijner.