Hier ook een bh uittrekster. Mijn moeder doet precies hetzelfde maar mijn zusje nooit. Wat we wel alledrie hebben dat we regelmatig een (hoofd) haar tussen onze borsten vinden. Die is dan die het kleren uit of aantrekken ertussen gaan zitten. Dan zie je ons even zoeken en hups, eruit met die haar! Wat een zaaaalig gevoel! Bloemkool op brood dan moet ik dan ook eens proberen! Oh en nog eentje; als ik geplast heb of mijn man en we zijn samen in of rondom de badkamer, vragen we of de ander ook moet voor we doortrekken . Geen idee waarom we dat doen (waterbesparing) maar ooit zijn we het begonnen (ik weet de eerste x nog goed ) en er nooit mee opgehouden. Oh en ik kus ook de foto van mijn overleden dochtertje en zeg haar gedag. Maar dat is toch normaal? Strijken doe ik zelden en pannenkoeken kun je ook in een pakje kopen hoor . Dat ik van zuid Amerikaanse muziek en dans hou en mijn man (zuid Amerikaans) juist van Europese dingen. Hij is de gestructureerde en ik juist de temperamentvolle en wat makkelijker.
Whahaha. Mijn zusje en ik werden vroeger Thea of Theaodora genoemd. Terwijl we beiden hele mooie namen hebben. En inderdaad ook gewoon in het openbaar roepen "Theaaaa!" Echt vreselijk Mijn broer werd Cor van der Laak genoemd een tijdje, naar iemand die mijn ouders kenden uit de kerk of zo. Geen idee waarom, gewoon gekkigheid
Ik hoor altijd een radiostation als de ventilator aanstaat en ik in bed lig. Soms ook zonder ventilator, maar dat is zelden. Er staat dan geen radio aan in huis of buiten of bij de buren.
Onze oudste heeft 1,5 jaar borstvoeding gekregen em de jongste van 21 maanden drinkt nog elke ochtend bij me. Dat had ik trouwens toen ik bij de oudste met bv begon ook niet verwacht hoor. Vijf jaar geleden zou ik een lopend & pratend kind aan de borst ook vreemd hebben gevonden denk ik. Maar je groeit er gewoon in mee. Zoontje geniet er enorm van en ik vind het ook wel gezellig. Bovendien hoef ik nu in het weekend niet om half 7 gelijk m'n bed uit om een ontbijt te verzorgen.
Dat ik een extra hoofdkussen heb om tussen mijn benen te leggen als ik slaap. Wordt ook meteen wakker als hij op de grond valt. Vreselijk die bovenbenen/ knieën tegen elkaar.
Ja alles is eruit (beide magen dus). Nee gelukkig (of helaas beter gezegd) geen complicatie ahv de verkleining. ik had een tumor bij de bovenste maagklep/slokdarm
Mijn man heeft bv gehad tot hij ruim 5 was, waar hij is geboren en opgegroeid heel normaal maar als hij dat hier zegt kijken sommige mensen toch wel heel vreemd op.
Dat zeggen ze pas over 5 jaar. Had ook uitzaaiingen in de slokdarm. Maar daarvoor ben ik bestraald icm chemokuur. Ze gaan wel voor genezing hoor. We zien het wel weer.
Dat ik rauw gehakt eet.. Vooral bij balletjes gehakt draaien is het erg. 3 balletjes in de pan is 1 in de mond. Bij andere gehakt gerechten is het gelukkig een stuk minder😜
Hier ook doodnormaal hoor, Sija ... Ik calculeer het al in bij 't boodschappen doen dat ik wat extra gehakt voorzie . Spekjes zijn overigens ook lekker rauw . Ik heb iets met even cijfers en al helemaal met dingen die ik kan delen door 4. 11 gehaktballetjes rollen ... da's gewoon onmogelijk. Dat moeten er 12 zijn of ik ben uit evenwicht. Zelfde bijvoorbeeld met toiletpapier, met kerstomaten, met kersen eten en met eindeloos veel andere dingen. Ik woonde vroeger op huisnummer 19 en dat was een ramp. Blij dat we sinds we gekocht hebben en verhuisd zijn op nummer 50 wonen . Ik kan ook bijna niet opstaan zonder een nieuws op de radio te hebben gehoord (radio in de slaapkamer). Ik sta dus bijvoorbeeld niet om 7 uur op, maar om 5 à 10 na 7. Anders ben ik uit evenwicht en is mijn ochtendhumeur nog 10 keer erger en loopt alles de halve dag mis.
Dat ik de kwakus kwebbel show en de play kwek show van voor tot achter mee praat en zing uiteraard 😜🙈 Voor m'n partner nog steeds raar maar voor mij intussen normaal, ik ben altijd alles kwijt en iedere dag weer gaat het huis overhoop omdat ik m'n fietssleutel kwijt ben. Dat ik mn zoon pikkie noem (is voor ins Amsterdammers heel normaal) Dat m'n zoon z'n opa "zijn ouwe tijger" noemt 🙈😂. Dat m'n kinderen tegen vreemde U moeten zeggen en met 2 woorden moeten spreken schijnt heel vreemd te zijn tegenwoordig voor sommige dan he 😜
Dat ik standaard muisjes in huis heb (voor op beschuit/brood). Ik vind dat nou eenmaal heerlijk! Nu standaard roze muisjes