Voor jou normaal, voor anderen vreemd..

Discussie in 'De lounge' gestart door 2mam2, 12 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    ieuwwwwww ;)

Ik vind het smerig als chips nat is, net als nat brood

2. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Net weer even mijn kledingkast opgeruimd :D

3. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Haha ik vind het met koekjes en brood ook vies!!

Maar je moet de chips echt net 1 seconde deppen en dan meteen opeten, dan issie nog knapperig :D:p

Tot walging van mijn vriend haha

4. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Ik pas, vind je het goed? :p

5. misa

misa Niet meer actief

Iew...! :D

6. Amaranth

Amaranth Niet meer actief

Brrrr... dan moet ik altijd denken aan mn opoe. Die stopte chips in haar mond, zoog erop en legde ze terug op tafel. En raad eens wie dat niet door had en dus juist die chips op at? :(

En wat veel mensen raar vinden:
    -Ik heb alleen maar mannelijke vrienden.
    -Nutella op een lepel en eten als een lollie
    -Pringles paprika lik ik het liefst eerst de kruiden ervan af voordat ik het opeet
    -Ik word pas goed wakker nadat ik schone kleren aan heb, pyama dagen vind ik afschuwelijk
    -Shoppen hou ik ook niet van, vooral schoenen kopen vind ik erg. Altijd zo'n verkoper die zich ermee bemoeit en andere suggesties heeft... ik heb vorige week in 5 minuten tijd een paar gekocht: ik vond ze leuk, ze pasten en zaten lekker...klaar!!!! Verkoopster zag ik al kijken maar gelukkig was ik haar voor.

7. Eke84

Eke84 Actief lid

17 apr 2015
    255
    25
    28
    Dat ik met een handdoek over mijn ogen slaap elke nacht. Zelfs al is het pikkedonker op de kamer. Die handdoek moet er zijn. Maar mijn neus en mond mogen die totaal niet voelen. Mijn man is het gelukkig gewoon dus die kijkt er niet naar.

Dat ik rauw gehakt met pickles op mijn boterham eet. (heb ik van mijn pa)

Mosterd eten bij kaas vind ik dan weer normaal, wordt wel meer gedaan bij ons.

En die BH uitdoen, al mijn vrouwelijke vrienden of familie beamen dit ook hoor, dus zo raar vind ik dit niet. Is een zalig gevoel!! (en nog 1000 x leuker als ik bezig ben met een IVF-poging en gezwollen borsten heb door de hormonen die ik spuit, goh, verademing als ik thuis kom!!! Ik zou er weggaan voor laten ;) )

Hier was ik mezelf ook maar 2-3 x per week wegens droge huid, en voor de rest kattenwasje aan de wasbak.

Wat ik, en de meesten dan weer raar vinden aan mijn man: hij eet geen gekookte patatten of gewone boterhammen. Maar wel gebakken patatten, frieten, puree... of geroosterd brood, tosti's, stokbrood....
    En kaas moet hij ook niet hebben, tenzij kaassaus of geraspte kaas op spaghetti.
    In ieder geval, als we bij familie gaan eten krijg ik meestal een sms-je met de vraag of hij dit of dat wel graag eet ;)

Strijken doe ik ook nooit, ik haal alles direct uit de droger en hemden hebben we hier niet.
    En om één of andere reden kan ik makkelijk mijn was bijhouden, ook het opvouwen maar de was terug in de kast krijgen, duurt dan weer eeuwen. Vaak neem ik dan gewoon de kledij van de opgevouwen stapel om die weer aan te doen.

Waarschijnlijk zijn er nog veel gekke andere dingen maar daar kom ik even niet op.
    Mensen hebben gewoon heel rare neurotische trekjes soms.

8. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

ik ook jakkes!!

Wat voor mij normaal is.

Zoetjes eten,van die natrenadingen. Ook brood in de pan bakken want ik heb geen broodrooster en vind gewoon brood echt goor. Ik vind trouwens alles vies. Blaadje in de zelfgeplukte bramen en ik word misselijk. Zat er gisteren een oorwurm in die mijn man eruit heeft geplukt,ieuww.

En bh uitdoen helemaal mee eens! Ik haat die dingen. Nu het zo heet is doe ik er mooi geen aan,jammer dan dat mannen tepels zien door mijn shirt.

9. Kiwi25

Kiwi25 Niet meer actief

Dat ik altijd met sokken aan slaap ook met hittegolven, en altijd mijn winterdekbed op bed heb. Een nachthemd instoppen in een pyamabroek (met een shirt krijg ik een koude rug/buik!) en dan warme sokken aan :)
    Tenzij het 35 graden is, dan alleen nachthemd + sokken en leg ik 1 been buiten het dekbed :p

10. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ik lust geen thee of soep. Dat blijkt heel raar te zijn haha

11. weegschaal18

weegschaal18 Bekend lid

14 jan 2015
    630
    148
    43
    Dat ik geen alcohol drink en niet van uitgaan houd, blijkbaar is dat raar...

12. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.225
    1.296
    113
    Centrum België
    Daar is mosterd toch voor gemaakt? :(
    Op kaas, salami, hesp, paté,... Normaalste zaak van de wereld (in Belgie toch ;))

13. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Ik vind de plastic bloembakken in de tuin lekker ruiken als de zon schijnt

14. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.299
    23.432
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ik maak altijd puntjes in kleren, jas, beddegoed, papier enzo, pak m vast en ga daar dan met de vingertop van mn rechter middelvinger overheen. Zie foto voor wat ik bedoel met puntje. Het voelt zoooo lekker aan mn vinger en is echt dwangmatig. Ik kan het gewoon niet laten. :D:)

15. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Liekje, heel vreemd :p

16. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Haha zo herkenbaar! Ik speel ook WoW en 2 jaar geleden was ik zo actief dat ik 3 x in de week een raid had. Mensen vinden dat ook erg bizar. Mijn vriend vind het wel tof gelukkig die speelt zelf ook :p

17. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Dat ik jarenlang heel fanatiek WoW heb gespeeld en dat ik het nog iedere dag mis.

Dat ik dragonball z erg leuk vind.

Dat ik dus eigenlijk best een nerd ben.

Dat ik spaghetti met ketchup echt suuuuuper lekker vind (lekkerder dan met pastasaus)

18. februari2012

februari2012 Bekend lid

31 okt 2012
    689
    394
    63
    Dat ik met mijn BH aan slaap. Zonder kan ik echt niet slapen, dan hangt het zo, haha! Ik draag nog een beugel BH ook. Voel ik helemaal niks van.

Enne, kaas met mosterd is toch heel normaal? Ik eet zelfs een krentenbol met kaas en mosterd. Heerlijk!!

Dat ik van mijn bord eten eerst de dingen opeet die ik minder lekker vind, en dat ik de lekkerste dingen voor het laatst bewaar.

Nou, valt mee toch?!

19. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Ik laat altijd het laatste bodempje drinken staan, zowel in een glas als in een fles.

20. emma84

emma84 Bekend lid

3 dec 2012
    603
    0
    0
    Twente
    Ik ook!! Tot grote ergenis van mijn man als die de vaatwasser staat in te pakken en het bodempje weer niet gezien heeft haha

Deel Deze Pagina