PCOS en serious request

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door nyncke, 20 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Ik zet dit hier neer omdat er toch wel veel vrouwen zijn met PCOS en hier meelezen.

Deze mail kreeg ik gister van een vriendin van mij. Zij heeft net als ik PCOS. Dus dames reageer allemaal.

PCOS in de publiciteit!! help je mee (als het kan)

Zoals je misschien wel in de topic PCOS IN DE PUBLICITEIT hebt gelezen, willen we meer bekendheid van/over PCOS.

Daarom willen wij Zaterdag 24 december een soort actie houden over PCOS.
    Heb je tijd en zin om te helpen meer bekendheid te krijgen sms dan *** Ik heb PCOS....en jij??**** naar 3333. (kosten 0.90 pob)
    We willen dat op de tijdstip van 19.00 doen....zodat er allemaal sms'jes over PCOS in Serieus Request komen.
    Hopelijk krijgen we veel sms'jes te zien zodat men gaat zoeken naar de betekenis van PCOS.

Stuur dit bericht evt naar je eigen vrienden lijst, hoe meer hoe beter toch!

En daarbij steun je ook het goede doel:
    http://seriousrequest.3fm.nl/nieuws/detail/5349310/doel-3fm-serious-request-2011-bekend

Heb je verder nog ideeën mail gerust of laat een bericht achter in de topic PCOS IN DE PUBLICITEIT!!!

2. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Ik doe uiteraard mee!

3. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik doe ook mee ;) ik zei het al in het geertgen topic!
    goed idee en ik ben zeer benieuwd.. hoop dat er lekker veel dames mee willen doen!! :D misschien dat er idd meer bekendheid over gaat komen!!!!

4. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    Het idee is super, denk alleen niet dat het overkomt op TV. Zoals ik ook al bij GG topic zei, ze lopen zowieso al achter met SMS'jes, dus grote kans dat je het niet eens meer te zien krijgt. Ik zou gewoon op zaterdag beginnen en dan elke 2 uur een nieuw smsje tot zondag... (bijvoorbeeld)

5. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    Gaan we dit nog doen of niet???

6. zazu

zazu Actief lid

5 dec 2010
    402
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik wil wel meedoen!!!!!!!!!

7. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    Ik heb zojuist een smsje gestuurd, moet zo helaas de auto in, dus kan niet zien of ie in de balk komt, maar hoop het natuurlijk wel.

Hoop dat er nog meer mee doen!!!

8. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Ik heb ook gesmst

Deel Deze Pagina