Helemaal mee eens. Vriendinnetjes bij wie ik mijn (niet bevruchte)ei kwijt kan Jullie zijn echt allemaal schatten. Ik voelde mij bijvoorbeeld erg gesterkt toen jullie zo met mij meeleefden na mijn "bloedbaden", super!
Ook ik ben erg blij hier mijn informatie weg te kunnen halen, had ik dit maar 11 maanden eerder geweten, heb al veel aan alle tips gehad! Groetjes, Marian
Ik ben ook heel blij met die forum! Jammer genoeg kan ik niet zo vaak langskomen als ik zou willen, hoewel ik al meer achter de compu zit dan mijn vriend leuk vindt, hihi Ach, hij snapt het ook wel. Ik schrik soms wel van de verhalen van sommigen en denk dan wel 'wat heb ik toch een makkelijk leventje'. xxx Panda
ik ben het ook helemaal eens met wat jullie allemaal zeggen. Mijn man had iedere keer als ik op dit forum zat zo van wat moet je daar nou die onzin allemaal maar ik ben gewoon heel blij dat ook ik hier alles kan vertellen terwijl mijn man dacht waar maak je je eigen druk over. Ondanks dat ik nu eindelijk gelukkig pril zwanger ben blijf ik met jullie gezellig meekletsen en lezen.
Ook ik vind het forum super! Na mijn mk in november heb ik er zo veel aan gehad. En ook nu vind ik het heel gezellig en fijn om lief en leed met elkaar te delen. Zeg ook altijd tegen mijn man dat ik even naar mijn vriendinnen ga. Pim
Ik heb de afgelopen dag zoveel "geleerd" op het forum, dat mijn vriend ook een beetje nieuwsgierig was geworden. Hij vind het nu leuk en vraagt iedere dag of ik weer iets wijzer ben geworden. Ik vind het lezen nu lekker ontspannen. PS voor diegene die mijn eerdere stressie berichten hadden gelezen. Ik ben niet zo opgefokt meer en laat het er nu op aankomen, want het is tenslotte pas mijn eerste ronde. Mijn onwetendheid maakte me gek
Hey meiden, Ik merk nu toch steeds meer hoe verslavend dit forum is. Iedere vrije minuut even kijken naar de nieuwtjes. Volgende week moet ik weer werken, dat zal dan tegenvallen. Dan kan ik alleen `s avonds ff checken. Maar het is hier wel bere-gezellig. Groetjes Hope