Hoi dames, Ik ga vanavond voor het eerst hardlopen met de sportschool maar heb naast mijn hardloopschoenen nog geen echte hardloop kleding omdat ik eerst wil kijken of ik het leuk vind. Wat kan ik het beste aantrekken om lekker te rennen? Tshirt met vest? Zonder vest? Joggingsbroek of stoffen hotpants? Heb nog niks anders haha. Vast bedankt!
Ik had eerst gewoon een joggingbroek met een t shirt. Daarna zag ik een keer bij de lidl een hardloopsetje in de folder die heb ik toen gekocht bevalt prima
In ieder geval een broek die niet kan afzakken!! Rent niet lekker als je hele tijd moet lopen hijsen En verder beetje afhankelijk van het weer, liever het te warm hebben dan te koud
Ik had in het begin mijn broek vd fitiness/zumba aan met een t shirt. Met koudere dagen of nat ook een dun vestje. Ik heb ook een set van de Lidl trouwens!
Ik ren momenteel ook in een lange broek. Vind zelf van die (sport)leggings het lekkerst lopen nu. Met een shirtje/topje met vest eroverheen.
Sportbeha, een broekje dat op zijn plek blijft zitten, met deze temperaturen echt een korte broek, en een t-shirt dat ademt. Denk ook aan goed zittende sokken. Een vestje kun je eroverheen doen, maar als je het uittrekt vanwege warmte loop je er wel mee. Ik doe zelf dus altijd alleen kleren aan die ik tot het einde aan wil houden.Je bent snel genoeg warm.
Dankjullie wel voor meedenken. Sportbh.. Goeie. Moet ik ook nog kopen Ik trek een lange broek en vest aan, het regent:/
ik draag altijd een hardlooplegging.. (als ik al ga hardlopen ) maargoed ik draag altijd en overal een legging, als het sociaal geaccepteerd zou worden zou ik m ook als broek dragen i love leggings ♡