jeetje wat verschrikkelijk zeg.. Heel veel sterkte gewenst voor jullie gezinnetje, familie en vrienden. Dit zou niet mogen gebeuren
Lieve lieve Lara... en de rest van jullie gezinnetje... Ook hier nog even... wat kan het leven toch oneerlijk zijn... Ik denk aan jullie, rust zacht lieve kleine R.avi...
Ook hier wil ik Lara heel veel kracht en sterkte wensen voor nu en tijd die komen gaat... Vind het een vreselijk bericht, wat is het oneerlijk!!! Dikke dikke knuffel voor Lara!!
Lieve Lara, wat een verschrikkelijk bericht. Ik wil jullie gezinnetje heel veel kracht en sterkte wensen met dit enorme verlies!
Verschrikkelijk nieuws, Woorden schieten tekort, Heel erg veel sterkte voor jou, en je man en dochter. Knuffel!
Ik ken jullie niet maar ook ik wil jullie feliciteren met de geboorte van R.avi. En helaas ook heel veel sterkte en kracht toewensen in deze moeilijke en niet te begrijpen periode.
Ook ik ken je niet, maar de geboorte en het overlijden van jullie kleine man raakt velen, zo ook mij. Ik wens je alle sterkte toe om dit onnoemelijke verlies te kunnen dragen.
Lieve lara, man en kind: Ik ken jullie niet, maar kwam toevallig jullie berichten tegen bij novembermama's. Ik ben enorm aangeslagen ook al ken ik jullie niet! Ik wil jullie aan de ene kant feliciteren met de geboorte van jullie zoon, met de prachtige naam Ravi! Aan de andere kant heel veel sterkte wensen met het intense verdriet van het verlies van Ravi. Vreselijk om nu al afscheid van hem te moeten nemen! DIKKE knuffels voor jullie allen!
veel sterkte gewenst zo kort mogen genieten zoveel ontwetenheid en nog zoveel vragen. kan jullie alleen maar sterkte wensen weet wat onzekerheid is deze periode
Lieve Lara en familie, Gecondoleerd en heel erg veel sterkte met jullie verlies Wat verschrikkelijk om dit te moeten lezen... Heel veel sterkte de komende periode. Dikke knuffel en veel liefs.
Lara en man.. Gefeliciteerd met jullie mooie zoontje.. en helaas ook gecondoleerd . Wat verschrikkelijk dat jullie dit o zo gewenste wondertje hebben moeten laten gaan. Veel sterkte met alles.. het is zo moeilijk als je je kindje verliest. Knuffel en denk aan jullie.
De nachtmerrie van elke (aanstaande) moeder..... Wooden schieten in dit soort situaties te kort. Ik wens jullie heel veel sterkte, kracht en wijsheid toe om dit samen als gezin te dragen....
Lieve Lara Heel veel sterkte wensen in de komende tijd is het enige wat ik kan doen maar het voelt zo ontzettend nutteloos.. Feliciteren en condoleren, het hoort gewoon niet zo dicht bij elkaar te liggen, zo ontzettend oneerlijk! [FONT="]Heel veel sterkte en kracht wens ik jullie toe! [/FONT]
Gefeliciteerd en gecondoleerd. Hier zijn geen woorden voor... Alles waar je veel van houdt zal je warmte blijven geven. Ook al is het niet gebleven of geworden wat je wou. Het is en blijft een deel van jou een stukje van je leven. Sterkte