Een rustplek voor Bas*, waar jij hem altijd kunt bezoeken. Ik hoop dat het een heel mooi plekje is en zal blijven waar je altijd troost kunt vinden. Heel veel sterkte en een dikke knuffel van mij.
Lieve Loopy, Eindelijk een mooi plekje voor je mannetje. Ik hoop dat de dag is verlopen zoals jij dat wilde en wil je heel veel sterkte wensen. Dikke kus
Lieve Loopy, Wat heb je hier lang op moeten wachten zeg! Ik hoop dat het een mooie dag was en dat je er met fijne herinneringen aan kunt terugdenken! Veel sterkte en liefs Marjolein
Lieve Loopy, Het is zo dubbel hè meid. Een belangrijk moment... de begrafenis van jouw lieve Bas*. Ik hoop dat je een 'mooie' dag gehad hebt. Mooi, ik weet niet of je het zo mag omschrijven. Maar ik hoop dat je begrijpt hoe ik het bedoel. Heel veel liefs en sterkte gewenst in deze moeilijke tijd. Liefs, Josien
Lieve Loopy, Ik hoop dat het een mooie begravenis was en dat je nu verder kan met het verweken. Roxanne
lieve loopy, ik hoop dat de dag dat jullie manneke is begraven een warme liefedevolle dag is geweest. sterkte hoor!
hoi meiden, dank je wel voor alle lieve woorden! het heeft me erg aangegrepen, de begrafenis. Bas is samen begraven met Ukkie en Thijn. Van die vlinderkindjes waren alleen de papa en mama aanwezig. Maar ja, Bas* had geen papa en daarom was ik blij dat mijn ouders en broers en zussen er bij waren en mijn beste vrienden. Ik had een heel mooi bloemstuk gemaakt met witte roosjes en blauwe besjes en allemaal witte vlindertjes er tussen. Ik heb er nu alleen spijt van dat ik daar geen foto van heb gemaakt. Stom van me he... Ik heb even een zwangerschaps-pagina-pauze. Ik weet gewoon even niet wat ik met de toekomst moet dus ik dacht dat als ik er een poosje niet mee bezig ben, het juiste dan vanzelf wel boven komt. Maar ik denk wel aan jullie en brand elke avond een kaarsje voor al onze vlindertjes: http://farm3.static.flickr.com/2311/219 ... 0b5e15.jpg shit foto weer te groot... je mag hier ook niks *zucht*
Lieve Loopy, Ik kan me voorstellen dat zo'n begrafenis erg emotioneel is en alles weer terughaalt... Jammer dat je geen foto hebt gemaakt van het bloemstuk, zag er vast schitterend uit! Ik vind de foto die je toe hebt gevoegd wel heel erg mooi! De rode vlindertjes die erin zitten, heb ik aan het laatste mandje van Luna* gemaakt, haar vlinderbedje... Ik snap dat je het even rustig aan doet, het is ook niet niks allemaal... Neem je tijd! Liefs Marjolein
Lieve loop neem je tijd meissie. Komt tijd komt raad. Snap dat de begravenis behoorlijke impact heeft gehad, maar het is ook een deel van de afsluiting. Je hebt een plekje om naar toe te gaan. Dat zelf kan ook veel rust met zich mee brengen! Ik denk aan je... heeeel veeel liefs! en een vlinderkusje voor Bas*
loopy ook vanaf hier heel veel sterkte gewenst en neem je tijd weet niet veel te zeggen maar denk wel aan je liefs debby
De begravenis van je kindje is ook heel moeilijk. Het is onmenselijk! En ook al is het fijn dat hij nu een rustplekje heeft waar zijn mama hem kan bezoeken, je valt ook weer in een gat. Ik zoek dan altijd iets anders waar ik me mee bezig kan houden, misschien helpt dat jou ook wel. Een dikke knuffel voor jou meis. Liefs Leonie
Hey meis, jeetje he,wat moet het een moeilijke dag geweest zijn voor je,wel heel erg fijn dat er zoveel dierbare mensen bij je waren. Ik weet zeker dat je bloemstuk prachtig was en dat kleine Bas* trots is op zijn mama! Sterkte meis,doe het lekker rustig aan en denk goed aan jezelf! Wij zijn er voor je dat weet je! Liefs en een knuff...
Nu Bas* een eigen plekje heeft, heb ik een steen voor hem beschilderd. ik moet hem nog flink aflakken en dan kan ik hem naar de begraafplaats brengen. staat zijn naam toch nog ergens op.