Lieve Loopy, Wat een mooie steen zeg... Jouw lieve Bas zal weten dat zijn mamma het met liefde voor hem gemaakt heeft! Ik vind het een geweldig mooie steen... Zeker weten dat het een heel speciaal plekje voor Bas zal maken. Liefs, Josien
Loopy,wat een mooie steen voor je mannetje! Bas* is vast heel erg trots op zo'n moeder als jij meid! Liefs...
Lieve Loopy, Dat heb je heel mooi gedaan. Wees er maar trots op als je deze steen naar Bas* zijn plekje brengt. Liefs Miranda
ik heb de steen nou nog niet gelakt. erg he. was namelijk alweer ziek. maar nu weer beter hoor. afgelopen zondag weer ongesteld geworden en met de 5mg foliumzuur begonnen. Vanaf de volgende cyclus ga ik mijn best weer doen
@loopy dan wil ik je voor de volgende ronde alvast heel veel succes wensen en ikga heel hard voor je duimen veel liefs debby
Loopy, ik wil je ook alvast héél veel succes wensen voor de volgende ronde. Mijn duimen gaan weer voor je draaien. Liefs Miranda
loopy: knap hoor dat je de volgende cyclus weer gaat proberen ik ga weer heel hard voor je duimen en wie weet lopen we straks weer gelijk op
Loopy, ik duim zo hard met je mee dat het de volgende cyclus raak mag zijn en dat die uk lekker 9 maanden mag blijven zitten zodat je wens eindelijk uitkomt! Het is je zo gegund en ik zal zeker tegen Pippy* zeggen wat ze van jou tegen Bas* moet zeggen hihi, komt helemaal goed! Bas* staat te trappelen om beschermengel te mogen worden van zijn brusje.