Lieve Loopy, Jij bent meestal degene die een topic opent om 1 van ons een hart onder de riem te steken. Nu open ik er 1 voor jou. Ik wil je heel veel sterkte toewensen in deze tijd. Ik snap dat je je tijd nodig hebt en neem er zoveel van als dat je nodig hebt, maar ik wil je laten weten dat wij jou niet vergeten... Heel veel liefs en knuffels
Lieve Loopy Ik wil je heel veel sterkte wensen. Neem alle tijd die je nodig bent. Heel veel liefs Miranda.
aaaah jullie zijn lieverds het ging de afgelopen tijd steeds slechter en afgelopen zondag heb ik na een goed gesprek met mijn moeder besloten om weer terug te gaan aan de prozac (daar was ik mee gestopt toen bleek dat ik zwanger was). het is of er een last van mijn schouders is geworpen! Ik verwacht dat het nu snel beter gaat. Ik ben ook begonnen met lijnen en ga goed aan mezelf werken. Ik blijf bij mijn kinderwens en mijn BAM-plan. Mijnverkering bleek niet open en eerlijk tegen mij te zijn geweest en daarom heb ik het maar meteen afgekapt. Eerlijk zijn en openheid is een basisbeginsel voor een relatie vind ik. Laten we het over hem maar niet meer hebben. Met hem is weer een droom aan duigen en het deed me extra verdriet. Ik heb me er bij neergelegd en ga nu alleen naar de toekomst kijken. Ben blij dat ik jullie heb, echt waar!
Lieve Loopy, Ik vind je zo ongelovelijk sterk en dapper dat je je wens blijft volgen. We zijn er allemaal voor je. Veel liefs miranda
nee, nog niets, maar mijn broer en zijn vrouw waren vandaag in het zh voor de 20-weken echo (alles goed!) en hebben er nog een keer naar gevraagd. als er wat bekend is bellen ze me. ik heb trouwens ook de 28e een afspraak bij het erasmus met de genetische arts
Oh duurt lang he? Gelukkig is alles goed met je neefje/nichtje. Oh dat is ook wel spannend de 28ste! Hoe is het verder met je meissie?
Loopy meis,hoe gaat het met je? Spannend de 28e,dat is zo en wat gaat er dan precies gebeuren? Ik heb respect voor je dat je toch besluit er voor te gaan,met of zonder vent! Petje af! Hopelijk mag het ook snel gaan lukken! Liefs en een knuff.. -x-
Loopy, misschien hebben jullie het hier er al eens over gehad... heb je al gekeken naar babyboom? Daar gaat het oa ook over een alleenstaande moeder die nog een keer zwanger wil worden. Als ik zie hoe zij dat doet; groot respect en een voorbeeld dat het weldegelijk kan. STerker nog, ze gaat zelfs voor een tweede, dus dat zegt wel wat. Ik hoop dat jou dat soort voorbeelden kunnen helpen om er helemaal in te geloven!
@ Loopy meid wat vreselijk voor je ( sorry ik lees het nu pas) maar ik wil je heel veel sterkte wensen voor nu en in de toekomst en hoop dat de zon voor jou ook een keer gaat schijnen(en blijft schijnen) veel liefs en een digiknuf' debby