Hoi Dames, In mijn vorige zwangerschap hebben we met 16 weken een echo laten maken bij jan koning in Ochten en konden toen duidelijk zien dat we een meisje kregen. Nu wil ik met 16 weken weer een echo laten maken maar we wonen nu in Breda en was benieuwd of hier misschien echo bureaus in de buurt zijn die het met 16 weken doen?
Hoi, Er zit wel eentje in vucht. Ik ben er zelf nooit geweest en met dit kindje moeten we nog even geduld hebben..hihi Maar ik las wel over op internet (toevalling zwangerschapspagina) dat de geslachtsbepaling al vanaf 15 a 16 weken al doen. Maar daar zou je even kunnen informeren. Gr
Dankjewel! ga ik daar eens informeren. hey wat grappig ik zie dat jullie kindjes een jaar gaan schelen, hier precies hetzelfde , mijn dochter is 1 januari geboren en nu ben ik 29 december uitgerekend. Bedankt!
Hoi, In zundert zit er ook een is niet zo gek ver weg van breda ik ga daar 9 juli heen. Baby Image voor 3D en 4D echo's.
hey dat is ook toevallig..hihi Hier het internetpagina www.echografieprenataal.nl staat er niet op vanaf wanneer.. Ik ben er toen ook per toeval achter gekomen. Laat maar weten of het gelukt is..
Hoi, in Roosendaal kun je ook terecht voor geslachtsbepaling. Ze zitten bij het ziekenhuis en ze hebben volgens mij geen lange wachttijden. Succes!
heb gisteren een 2d echo gehad bij babylook in roosendaal (bij franciscusziekenhuis) waarbij ook naar het geslacht gekeken is. Ze kon het toen al overduidelijk zien; we krijgen een KERELTJE!!! Was echt een hele mooie echo, ook omdat ons mannetje wakker was! Veel plezier met de echo, het blijft bijzonder! Groetjes claudia
Ik ben bij baby echo Son geweest. Zagen het ook heel goed met 15 wk en 3 dagen voor de kosten moet je ff op hun site kijken. Www. Babyechoson . Nl