Hallo allemaal, zijn er misschien vrouwen hier die pas later positief teste? en dan bedoel ik niet voor de gene die hun eerste test pas na een week overtijd deden, maar voor vrouwen die eerste 1 a 2 keer negatief teste en pas na 5 dagen of een week (overtijd te zijn) wel positief teste? Alvast heel erg bedankt - Ben al zeker 2 a 3 jaar van de pil af - Heb al zeker 1,5 jaar een cyc. van precies 36 dagen nooit niet over tijd en nu dus al 4 dagen overtijd en 1 negatiefe test bij 2 dagen overtijd te zijn, claer blue plus in de namiddag. p.s. er zit op de claer blue wel een blauw penne-streepje verticaal? Groetjes mij
ja hier, zowel bij de eerste als nu op mijn nod negatief getest en pas na 5 dagen een positieve test. (was een licht streepje te zien na 2 weken knalde het pas bij de eerste en hoop dat dat nu weer zo is) Niet iedereen maakt even snel HCG aan en het kan ook zijn dat je een late eisprong hebt. het zegt dus heel weinig als je op je nod negatief test, zolang je nog niet ongesteld bent kan alles nog.
Thanks pooh voor je reacite.. het word nu opeens wel een beetje sloppend.. maar goed nog even afwachten maar - meer reactie's zijn zeeer welkom !
Slopend is het zeker, van die onzekerheid wordt je gek. Ik had nu ondanks de negatieve test heel sterk het gevoel zwanger te zij en ik had gelijk. Ik hoop dat jij ook snel een positieve stest in handen hebt.
ligt er misschien ook aan wanneer de innesteling is geweest. als die bij jou pas later is zal je waarschijnlijk pas na je NOD positief testen. De innesteling bij mij was echt 4 dagen ongeveer na me eisprong dus ik testte al 5 dagen voor mijn nod positief maar het kan ook wel soms 12 dagen duren voordat het eitje innestelt.
hoi pooh, ik begrijp dus dat jij nu zwanger bent?? Van Harte !! en jij teste bij deze dus op je ong-dag negatief, bij 5 dagen overtijd licht positief en na 2 weken (overtijd) pas een duidelijke positieve test?? Groetjes
hier ook een langzame hcg aanmaak. Dus test pas vanaf week 5 ongeveer positief, daarvoor altijd negatief.. (3 mk en bij colin ook!)
Bij de eerste teste ik op mijn nod negatief, na 5 dagen licht positief en 2 weken na mijn nod duidelijk positief. Nu negatief getest op mijn nod (ben altijd zeer regelmatig) en 5 dagen erna licht positief. Ik ben dus zwanger maar ik ga net als bij de eerste in het weekend nog 1 test doen want een beetje duidelijker zie ik het er toch graag staan
Alvast Gefeliciteerd ! Vandaag dag 4/5 overtijd.. pff ! Om gek van te worden ik ga morgen ochtend denk ik teste weer met cb-plus, heb er daar nog 1 van..
ik dacht rond 9jan. mijn nod te hebben. getest, niks. maar ook geen ongi. ben blijven testen tot de 17de. maar steeds negatief (om de 2dagen ongeveer) de 21ste nog eens getest, meer van: het zal wel niet, maar anders ga ik naar de ha. toen kwam er ineens een tweede streepje. mijn eisprong bleek veel later te zijn geweest (op 9jan was dag 28 ) dus het kan wel. succes.
Hoi, jeetje het kan dus toch ?? pff Spannend nu hoor.. ! Gefeliciteerd met je zwangerschap ! -meer reactie's zijn welkom
Pff, knijp hem nu wel een beetje hoor.. nog steeds geen last van ongi krampjes.. helemaal niks een klein heeeeeeel klein beetje misselijk maar dat kan ook door andere dingen komen natuurlijk het is meer een raar gevoel van binnen .. jeetje wat slopend kan dit zijn, laat mij maar gewoon ongesteld worden of een positieve test!
het slopende ken ik ja. werd er ook niet goed van. had ook zoiets van: laat me dan maar ongesteld worden. dan weet ik waar ik aan toe ben (had geen positest meer verwacht na anderhalve week) succes met wachten, we hopen op een late eisprong.
Aaah ik herken dat nog wel van vorig jaar! Heb eerst 2x negatief getest en ik geloof na 7/8 dagen positief. Dus het zou kunnen! Spannend hoor.
Hoi edge, dank je voor je reactie doet mij allemaal goed.. na de schok van de dodenherdenking op de dam voel ik mij helemaal beroerd ik zat voor de tv te kijken ik dacht echt van nu gaat er iets vreselijks gebeuren, daar.. ! gelukkig viel het allemaal wel mee..! heb helemaal last van mijn borst !
Je hoorde tijdens de 2 min. stilte een man schreeuwen/gillen en toen brak er paniek uit de ijzeren hekken vielen om, waardoor er ook veel mensen aan schoten dachten en het hele publiek begon weg te lopen en rennen er brak paniek uit.. maar het bleek dat er iemand onwel was geworden..