Voor mama's die pas laat positief teste !

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ligakoekjuh, 4 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

neee bij de 15de test was het positief en dag 17 pas 1 positieve. maard at geloofde ik niet dus uit eindelijk 8 testen gedaan om get zeker te weten hahahaha

2. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Amfy hihi sorry maar snap hem niet helemaal:):):):):)!

jij was in totaal 17 dagen overtijd daarvoor al getest die waren negatief en op dag 17 1 positiefe (en toen meer gedaan omdat je het nog niet geloofde)?:):) OOoh wat erg sorry hoor :p

3. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Mag ik vragen of je zeker weet dat je je eisprong hebt gehad? Ik ben namelijk voor mijn eerste zwangerschap best vaak overtijd geweest maar ik had dan geen eisprong gehad...Ik hoop het wel voor je en dat je straks een mooie positieve test in handen hebt.

Liefs

4. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    eerlijk gezegd zou ik het niet weten.. ik houw niet alles bij het enigste wat ik altijd bij houw is mijn ongesteldheids dag, en dat is dus een cyc. van 36 dagen met 2 dagen daarvoor altijd pms.
    Al zeker 1,5 jaar nog geen 1 dag overtijd geweest, en ben dus al 2 a 3 jaar van de pil af.

Ik moet je wel zeggen dat ik zoon 2 weken geleden ongikrampen had ! ik dacht he? moet ik nu ongesteld worden? dus keek in mijn agenda rekende uit en ik had toen nog zoon 1,5 week tot 30 april mijn nod dag.. dus dat is wel iets wat mij opviel normaal nooit ongikrampen midden in mijn cyclus gehad, weet jij wat dit kan betekenen??????

5. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Kan je eisprong zijn. Ik voel die namelijk altijd zo goed, kan dan een dag echt niet lopen van de pijn..Als je zo lang regelmatig ongesteld ben zou ik zeggen dat je die wel hebt gehad, misschien heb je je eisprong gewoon wat later gehad. Ik zou morgen nog een keer testen. In principe kan je 2 weken na je eisprong positief testen (als je zwanger bent natuurlijk).

Duim voor je!

6. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik wacht nu wel even hoor vind het een hoop geld !!
    ben nu al 31,00 euro kwijt !!! voor 4 testen van clear blue !:$
    Ik denk dat ik of vrijdag ochtend of zondag ochtend een test doe.

7. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    voor mijn eerste zwangerschap had ik een cyclus van 28dagen. (dacht ik) erna weer 28dagen. na mijn mk eerst 31 dagen (2keer) en dan ineens 28dagen? dus dacht dat alles nog op orde moest komen en daarom dacht ik dat de keer erop (dat ik zwanger was) ook weer 28dagen zou zijn. ik zou dan mijn eisprong rond de kerst moeten hebben. maar die is blijkbaar pas 2jan. geweest.

8. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    ik zou kruidvat kopen. die zijn niet zo duur (de 2 voor 5 euro, wit doosje) en die zijn ook duidelijker (vind ik) dan de claer bleu.

9. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thnaks voor de tip.. kruidvat was vandaag dicht kon kiezen tussen claerblue plus of de prodictor...maar daar lees ik al helemaal rare verhalen over!

10. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Predictor heb ik nog nooit positief mee getest, is er eentje speciaal voor 4 dagen van te voren en die testte negatief en die van KV (test vanaf NOD) testte positief :s

11. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goh wel slecht he?? misschien is dat ook het geval bij die van de cb plus, hij heet clear blue PLUS omdat je deze ook al 4 dagen voor je nod zou kunnen gebruiken..? vreemd he?:(

12. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Die testte ik wel positief, maar zou idd KV proberen.

13. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maak wel eerst even de cbplus op daar heb ik er nu nog 2 van liggen

14. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Zou ik dat zeker doen! Hopelijk snel meer zekerheid anders ha bellen

15. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Hey meid, weet je al iets??!! Al posi getest?

16. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Ja heb je nog getest vandaag?

17. Alita

Alita Niet meer actief

ik teste ook pas na 9 dagen overtijd positief....met de kruidvat test overigens...

18. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, nee vandaag maar niet getest ik wacht tot zaterdag ochtend dat word alweer test 3.. en ik ben dan rond de 8 dagen overtijd.
    heb er al 1 gedaan bij 2 dagen overtijd, 1 bij 5 dagen overtijd ( alle 2 negatief) en wacht nu maar weer 3 dagen ( kan zijn dat mijn hcg elke 3 dagen verdubbelt) dus zaterdag doe ik er weer een op 8 dagen overtijd.

Groetjes
    p.s. had jij voor de 9 dagen ook al getest of was dat je eerste test?
    had net heel kort wat lichte ongiekrampjes is nu weer weg..

19. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Je kan in principe vandaag testen als het 3 dagen na je laatste test is. Als je zwanger bent kun je ook ongi krampen voelen, tenminste dat heb ik af en toe

20. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee heb gister getest.. bij 5 dagen overtijd in de namiddag maar volgens de bijsluiter mag dat gewoon, op elk gewenst moment van de dag kon ik hem uitvoeren, negatief.
    dus nu kan ik weer zaterdag ochtend testen..
    wil niet te veel testen zonde van het geld, de volgende keer koop ik ook zeker die testen van de kruidvat die van 2 voor 5 euro! was nu al 30 euro kwijt !!!!! :$voor 4 testen !!:$

Deel Deze Pagina