Voor mama's die pas laat positief teste !

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ligakoekjuh, 4 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

@Ligakoekjuh neem aan dat je mij bedoelde?
    Ik heb bij een dag overtijd getest...negatief en zo wel meen ik 4 keer getest. Ik wist gewoon dat ik zwanger was!!! Ik had opeens een gelukzalig gevoel op een dag, zo`n zomergevoel en het was winter hahaha, een nacht werd ik wakker van een felle pijn steek, week krampjes gehad tot voor mijn nod en opeens was alles weg..... Maar uiteindelijk bij 9 dagen overtijd positief getest.....eisprong is gewoon veeeeel later geweest en ben bij de echo ook anders uitgekomen natuurlijk...

Koop gewoon die kruidvat 2voor5euro die zijn goed en niet te duur...al koop je een duurdere test, meer zwanger wordt je dan niet he?

Succes!!!

2. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks voor je reactie, het blijft vaag hoor (hier bij mij) ik heb al zo lang een cyclus van 36 dagen, ik vind 36 dagen eigenlijk al best lang (toch?) en dan nu opeens al 6 dagen overtijd echt vreemd.. heb niet echt hele duidelijke zwangerschapssympthomen dat niet, wel wat piepkleine dingetjes die opvallen maar ja, je gaat nu ook meer op dingen letten dus ik hecht hier niet zo veel waarde aan..
    ik heb laatst paar dagen terug via een website ( weet niet meer welke) 5 test's gekocht voor maar 3,75 euro !! inc. verzendkosten nou is dit niet goedkoop?????? het zijn die HCG testen met een pipetje lijkt op die van de kruidvat.

Groetjes

3. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
  4. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo las ik net een aanbieding 30 DERTIG testen voor maar 19,- euro !:D:D

maar ja wat moet je met 30 zwangerschapstesten....;)

5. Alita

Alita Niet meer actief

hahaha weet ik ook niet!!

Maar wacht af en test nog eens meer kun je niet doen...succes!!

6. Alita

Alita Niet meer actief

trouwens hoeveelste ronde is dit?:(

7. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb het niet meer bij gehouden...:(

8. Alita

Alita Niet meer actief

wanneer ben je gestopt met de pil?;)

9. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    2 a 3 jaar geleden..

10. Alita

Alita Niet meer actief

oeh jeetje en ook al zo lang bezig?

11. Ray

Ray Actief lid

25 dec 2009
    254
    0
    0
    ZIjn er hier geen dames dan die naar de HA zijn geweest omdat ze laat positief testen? Want ik vraag me nu af hoe snel je positief kan testen met een bloedtest!

12. Alita

Alita Niet meer actief

bloedtest doen ze niet want je kunt ook gewoon afwachten...

13. Ray

Ray Actief lid

25 dec 2009
    254
    0
    0
    Ja maar ik bedoel als je na je NOD nog niet positief test? Hoelang laten ze je wachten voor je een bloedtestje mag laten doen?

14. Alita

Alita Niet meer actief

mmmm nou 2 weken ofzo...

15. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi ik kreeg gsiter avond in bed een beetje last van lichte ongi krampen, na een tijdje was dit weer weg..
    vanmorgen nergens last van en later deze dag weer ongikrampen en een mengeleing van een apart soort kramp.. nu heb ik bij het afvegen wel wat oud/bruin bloed verloren niet veel.. zet wel wat in mijn onderbroekje 1 veeg.. heb voor de zekerheid toen maar een maandverbandje in mijn onderbroek gedaan, toen ik later weer naar de wc ging weer wat oud bloed.bruinig donker donker rood maar niet vuurrood eerder paarsig/bruin en geen stolsels.. heb nog steeds af en toe last van ongi krampen en wel bij afvegen datbruin/oude bloed, maar vele malen minder dan bij een gewone ongesteldheid, misschien zet het morgen wel goed door maar misschien..... is het wat anders?????? ik ga er van uit dat dit gewoon het begin is van mijn ongi, maar toch voelt het ergens niet zo, ik wacht het af en kijk of het goed door zet en ik doe zowiezo morgen ochtend nog 1 testje.
    Groetjes

16. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    p.s. ben vandaag precies 1 week overtijd !

Mijn normale cyclus was/is 36 dagen vond deze al lang !

Hij is nu alweer 43 dagen.. Pff:(

17. Alita

Alita Niet meer actief

hm ja moelijk te zeggen liga even afwachten meid...

18. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

en en en en en heb je al getest?

19. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    dank voor de tip over dit topic tonneke.

Ik zal maar over 2 dagen nog ns proberen, vanochtend dus nega.

mijn temp is steeds hoger, normaal zaktie paar dagen voro nod.
    mijn pukkeltjes zijn allemaal verdwenen en overal kriebel, had ik met vorige zwangerschap ook. borsten sinds vandaag klein beetje opgezet en zacht.
    zie ook mij nkaartje.
    is killing die onzekerheid. als hij positief is hoef ik nl de mmm niet in...
    xxxx

20. Alita

Alita Niet meer actief

hoop het voor je helena!!!

Deel Deze Pagina