Hallo meiden, Ik ben erg nieuwschierig wanneer jullie de kleine echt voor het eerst voelde. Ik heb het volgens mij maandag gevoeld en woensdag nog een paar keer. Maar daarna niet meer. Heb ik het dan wel echt gevoeld. Of kan dat nog niet.
Dan heb je het wel echt gevoeld, ik had het ook zo rond de 16 weken, vaag getril of zo in mijn baarmoeder, toen was het weer een week weg en voelde ik weer wat vaags, en vanaf 18-20 weken werd het echt duidelijk!
Ja het voelt alsof het je darmen zijn, net alsof er lucht in zit. Maar dan vraag ik aan mijn vriend of hij even met zijn hoofd of mijn buik wil liggen of hij dan mijn darmen hoort rommelen, en dat is dan niet zo.
Ik voelde het ook met 16 weken. Het voelde alsof er een belletje in je buik knapt. Als je begrijpt wat ik bedoel. Ik voelde het vaak als ik rond een uur of 5 na het werk even op de bank lag!
Vanaf 14 weken voelde ik heel vaak gekriebel, alsof iemand me aan de binnenkant aan het kietelen was. Schoot ook constant in de lach Met 18 weken voelde ik de eerste trapjes.
Ik voelde het met 17 weken voor het eerste, hele gekke plopjes en klopjes! En ondanks je twijfel weet je toch bijna zeker dat het je kindje is . Geniet er maar lekker van!
Ik voelde het twee weken terug ineens. Heel raar gekriebel, soort van vlindertjes. Nu nog steeds. Niet elke dag, maar wel vaak genoeg om te zeggen dat het de kleine is. Maar ze zeggen dat je het met een tweede sowieso eerder voelt. Van mijn zoontje weet ik niet meer precies. Rond de achttien weken geloof ik.
Voelde het met 20w+4d voor het eerst. Daarna ook dagelijks goed gevoeld. Had de placenta aan de voorkant liggen..
Zelf voor het eerst rond de 17wk gevoeld, en manlief vorige wk met 24wk.. eerst was alles heel moeilijk te beseffen, maar nu is het toch wel heel duidelijk
Met 12 weken kriebelde het af en toe maar ik wist genoeg Vanaf 16 weken schopt de kleine echt en voel ik hem elke dag Ik verbaas me echt over de kracht die hij al heeft! Mijn eerste kriebelde voor het eerst met 15 weken en die voelde ik vanaf 18 weken elke dag, dus toen voelde ik het ook al vroeg
Bij Evy was het rond 17 weken volgens mij. In de auto,..ik weet het nog. Echt grappig gevoel. Ik heb nu al 2 keer iets gevoeld waarvan ik redelijk zeker ben dat het de baby is.
Met 17 weken en 1 dag voelde ik de baby voor het eerst echt duidelijk. Voor die tijd ook al wel eens een plopje hier en daar, maar wist later pas zeker van, ja dat is de baby.
Dank jullie wel voor jullie reacties. Dus ik mag nu echt wel aannemen dat ik het voel. LEUK!!! Ik wacht zo op het moment dat je het ook zo duidelijk nog gaat voelen, en ook dat mijn vriend het kan voelen. Heerlijk lijkt me dat
Eind 12e week heb ik wat gevoeld en blijf erbij dat de kleine was!!! Daarna vanaf eind week 14 elke dag, steeds vaker en harder
Ik voelde vorige week wat, en het waren mijn darmen niet, en ik voelde het gisteravond weer Dus ik weet nou wel bijna zeker dat het de kleine was