Het gaat prima, nog niet heel veel last van kwaaltje, wat mij dan eigenlijk ook weer ongerust maakt. Morgen de uitslag van de bloedtest, er wordt dan gekeken of mijn hcg gestegen is. Ik heb geen idee hoeveel mijn waardes moeten zijn. Mijn vriend en ik hebben besloten om het met vaderdag aan onze ouders te vertellen. Het is dan nog wel vroeg, maar ik kan het echt niet meer voor me houden. En mijn vriend al helemaal niet!! Hij kan zich niet voorstellen dat er mensen zijn die tot 12 weken wachten. Ik begrijp het wel hoor als er mensen wachten, maar ik hou al een jaar lang voor mijn moeder verborgen dat we voor een kleintje bezig zijn.Gister wezen bbq-en met mijn ouders en het lijkt of ze steeds vaker over het onderwerp kleinkinderen beginnen.... Hoe gaat het met jullie? Zijn er al wat positieve testen in het vooruitzicht? Ik zie dat de eerste 16 juni mag testen! Ik duim voor jullie!!!
NOD lijst juni 2011 1. 2. 3. 4. 5. Sweet84 6. 7. 8. 9. 10 11. 12. 13. 14. 15. 16. Miss C, 11e ronde, 1e kindje 17. 18. Anita1985, 7e ronde, 1e kindje 19. Sugarblossom 13e ronde. 1e kindje 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. Datumloos: Zwanger! - Ongesteld - Negatieve test - Twijfeltest - Cyclus van slag - Vlindertjes
@Sweet84 Hoe is de uitslag geweest? hoop dat je HCG gestegen is! Dat is wel leuk op vaderdag vertellen aan jullie ouders. Spannend zeg allemaal dat zien ze straks niet aankomen des te leuker het nieuws laat je zondag weten hoe het geweest is? en hebben jullie nog lekker gebarbecued?
@Iedereen Ik ben nog steeds ziek. Mijn jonge Golden Retriever is ook raar aan het doen. Ze loopt te piepen de hele tijd en als vriendlief komt gaat ze keihard grommen. Kom ik gaat ze lief doen en wilt ze geaaid worden wat een gekkerd!
Hey dames, Mag ik ook mee kletsten. Wil iemand mij op de lijst zetten. Snelly 23 jun, 1e ronde na mk, 2e kindje Ik heb erg goede gevoelens bijna 95% dat het raak is gek he. Maar als het zo is ben ik op schrikkeldag uitgerekend hoe doe ik het he ha ha.Ik ga op vaderdag al een testje wagen op 10 dpo en dan pak ik hem in voor snellyman. @suggerblossem: misschien ben je wel zwanger dieren voelen het snel aan het. Ik hoop het voor je. @Sweet: Gefeliciteerd wauw wat spannend @MissC: Balen he bah.
MissC: Balen meid! Snelly: Welkom! Sugar: Wat kunnen dieren raar doen he.... HCG was keurig gestegen (hoe of wat geen idee dat zei de gyn niet...) En ik krijg woensdag al een echo! Later ging niet, want dan werd het eind juli!(jeetje dan ben ik al 12 weken ofzo) Ik vind het achteraf wel een beetje raar! Dan je niet eens normaal een afspraak kan maken, nu moet ik onder werktijd. Gelukkig heb ik het wel kunnen regelen op werk, omdat mijn baas wist van mijn vroege miskraam in oktober. Ik heb gewoon gezegd dat ik een onderzoek krijg..... De verloskundige waar ik heen ga die maakt in haar praktijk geen echo's dus dat moet toch ook ergens gedaan worden! Als ik dan elke keer zolang moet wachten....Maar ja we zien wel.... Ik ben wel een beetje zenuwachtig voor het weekend, ik hoop niet dat mijn ouders gaan huilen, want dan hou ik het ook niet droog..... En nog steeds niet hele erge kwalen, het is dat ik geen testen meer in huis heb, maar ik zou het liefst elke dag willen testen....
Hallo dames. Mag ik hier ook mee keltsen? Ik ben in januari 2010 gestopt met de pil en tot op heden is een zwangerschap helaas nog steeds uitgebleven. Alle onderzoeken heb ik al achter de rug incl. laparoscopie. Hierbij werd geconstateerd dat mijn eileiders dicht zaten. deze zijn meteen weer geopend geworden gelukkig. Morgen heb ik het HSG onderzoek en wanneer deze positief is beginnen we deze maand nog met IUI. is deze negatief, dan wordt het het IVF traject. Liefs Chelleke
@Snelly Welkom!! en spannend ik hoop dat je gevoelens kloppen en wat grappig krijg je een schrikkelkindje!
@Sweet84 Wat goed zeg dat je HCG lekker door stijgt, moet ook he! Ik ben benieuwd woensdag ik ga voor je duimen. Gelukkig kun je dat nog zeggen over controle bij de gynaecoloog terwijl je straks een hele mooi echo/baby ziet hihihi heel veel succes meid ook met het bekend maken van jullie zwangerschap!
Welkom @Chelleke84 Gelukkig dat je er optijd bij was met je eileiders. Ben benieuwd naar je HSG hoe is het nog gegaan meid? was het nog positief?
@Snelly ik heb je er tussen gezet (; NOD lijst juni 2011 1. 2. 3. 4. 5. Sweet84 6. 7. 8. 9. 10 11. 12. 13. 14. 15. 16. Miss C, 11e ronde, 1e kindje 17. 18. Anita1985, 7e ronde, 1e kindje 19. Sugarblossom 13e ronde. 1e kindje 20. 21. 22. 23. Snelly 1e ronde na mk, 2e kindje 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. Datumloos: Zwanger! - Ongesteld - Negatieve test - Twijfeltest - Cyclus van slag - Vlindertjes
Anita1985: Ik ben ook benieuwd!!! Vanavond gaan we het onze schoonouders vertellen. Heb er zo naar uitgekeken, maar er komen nu opeens zoveel twijfels naar boven....Is het niet beter om nog even te wachten? Ik word gek van die wispelturigeheid....Als dit mijn hele zwangerschap blijft duren dan krijgt mijn vriend het nog erg zwaar(hahaha, ik kan er namelijk ook erg sago door worden).
Ja de HSG was helemaal positief. maandag eerste uitgangsecho en ws woensdag de eerste IUI. onderzoek viel overigens erg mee, het is geen pretje maar zeker te doen. Liefs Chelleke
@Iedereen Ben helaas ongesteld geworden vandaag. Had eigenlijk wel even moed want heb dit keer geen bruinbloed vooraf gehad (wat ik altijd heb 3 dagen van tevoren met klachten en korte LF) nu ook niet allemaal en een hele mooie cyclus en alles om de 14 dagen. Maar had me er al op voorbereid anders kwam het zo hard aan. Dus helaas Ronde 14. Verder ben ik weer beter en is mijn keelontsteking over gelukkig!!
NOD lijst juni 2011 1. 2. 3. 4. 5. Sweet84 6. 7. 8. 9. 10 11. 12. 13. 14. 15. 16. Miss C, 11e ronde, 1e kindje 17. 18. Anita1985, 7e ronde, 1e kindje 19. Sugarblossom 13e ronde. 1e kindje 20. 21. 22. 23. Snelly 1e ronde na mk, 2e kindje 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. Datumloos: Zwanger! - Ongesteld - Negatieve test - Twijfeltest - Cyclus van slag - Vlindertjes