Jep idd, morgen eerste uitgangsecho hopelijk dan snel deze week de 1e IUI...... spannend, heb gewoon zin om naar de gyn te gaan hahahaha.. Liefs Chelleke
Mijn ouders en schoonouders waren dolblij!! Mijn ouders hebben een potje zitten huilen en mijn zusje was niet meer te houden! We waren bij mijn opa en oma en ik wilde eerst wachten om het hen te vertellen, want stel ik krijg woensdag slecht nieuws, dan moet ik ze weer verdriet doen. maar het lot bepaalde dat ik ze het toch moest vertellen..... Ze zijn dolgelukkig en ze willen bijna alles betalen. Nu is dat een beetje van de gekke, maar het bewijst maar even hoe blij ze waren..... 's avonds mijn moeder nog aan de tel gehad en die begon weer te huilen.... en ze heeft aangeboden om 1 dag op te passen. Dus daar ben ik wel heel blij mee! Nu woensdag de echo ik ben zo benieuwd..... Ik ben me de laatste twee dagen misselijk! Een goed teken in ieder geval!
Hoe is het gisteren gegaan? ben benieuwd! Klinkt zeker goed die misselijkheid en wat mooi om te vertellen lijkt mij dat.. iedereen blij echt leuk voor jullie!
@Iedereen Ik ga gauw weer wat doen sorry dat ik zo weinig actief ben geweest want heb het mega druk!! We hebben eergisteren een lastminute geboekt en dan ook een echte lastminute morgenavond of zaterdag ochtend vertrekken we want vriendlief moet natuurlijk vrijdag nog werken maar de aankomst is zaterdag al en we moeten 1200/1300 km rijden. We gaan naar Camping Park Umag in Kroatië. Ik kom daar al vanaf mijn 5e met mijn ouders en wonen Kroatische kennis van mij die ik ook ga bezoeken. Wel eng zo voor het eerst zonder ouders zo lang en ver op vakantie (gaan 8 dagen en dan 2 dagen rijden en op de terug weg rijden we in 1x door) dat is voor mij een hele onderneming ben niet zo gauw van ver weg van huis en dan vooral niet zonder ouders dus ik vind het wel een beetje eng! We willen graag overnachten 50km voor München waar ik altijd met mijn ouders zijn wezen slapen. Maar de vraag is wanneer we precies weg gaan. Vanavond doen we dat even bespreken en komen mijn ouders soep brengen die ze zelf hebben gemaakt en dan eten ze hier en nemen even afscheid. Daarna nog naar de winkel om de boodschappen te halen voor de vakantie. Gisteren was het ook een beetje rennen en doen heb een vignet moeten halen bij ANWB en wat extra gratis landkaarten en regelen en doen. Ik ga gauw weer verder met inpakken moet ook nog voor mijn ventje denken en de was draait voor de laatste keer. Hopelijk heb ik het gauw af vandaag. Fijne dag allemaal!
Gisteren een echo geha! Er was hartactie te zien. Zo bijzonder om te zien,ik kan het nog steeds niet geloven dat er iets in mij leeft! Ik ben wel een weekje teruggezet. Ik ben 6 weken en 3 dagen. Ik ben nu uitgerekend op 13 februari, 18 juli krijgen we een termijn echo. Dan wordt er ook gekeken of 13 februari ook echt definitief wordt.
@sweet84: wat een mooi geluid lijkt me. gefeliciteerd meid, ben echt blij voor je. Ik heb de afgelopen week 3 echo's gehad maar er is geen eitje op te zien. mogen we eindelijk deze maand met IUI beginnen en dan dit..... grrr. morgen voor de laatste echo en anders volgende ronde weer opnieuw starten. heb vorige week vrijdag een HSG gehad, alles was goed gelukkig, maar Sinsdien bij iedere grote boodschap wat bloed verlies (bruin, roze). hopelijk is dit geen ongi die doorzet cyclus is goed door de war hahahaha, ach ja laat t de ongi dan maar zijn des te eerder kunnen we echt straten he Liefs Chelleke
Hallo Meiden, Helaas is het met 9 weken misgegaan. We kregen op vakantie te horen dat het hartje gestopt was. 11 dagen geleden heb ik medicijnen gehad om de miskraam op te wekken. Helaas kreeg ik daarvan migraine waar ik nog steeds last van heb. Er is nog 1 flits die behoorlijk in de weg zit. Negeren is het beste, maar ik hoop wel dat ie ooit nog weg gaat. Ik heb 2 weken in een emotionele achtbaan gezeten, het gaat nu wel wat beter. We hebben een mooie plant voor in de tuin gekocht en ik wil er nog iets bij doen, een vlinder, lieveheersbeestje o.i.d., maar daar moet ik nog tegenaan lopen. Ik heb zwangerschapstesten gekocht om te kijken of het hcg uit mijn lijf is, nooit gedacht dat ik ooit op een negatieve test zou zitten te wachten..... Na 1 cyclus hebben we weer groenlicht en mogen we weer gaan voor een zwangerschap. Maar ik denk dat we stiekem wel eens door het rode licht heen rijden....
Hey meiden kreeg net een berichtje in mijn mailbox (geabonneerd) Was helemaal vergeten dat ik in dit topic zat na de vakantie zoveel ook mee gemaakt. Emotionele achtbaan, erg onzeker kwa zwanger worden en een auto die tegen ons huis is aangebotst de middag dat wij op vakantie gingen pfff. Wij zijn ook nog niet zwanger helaas wij gaan nog voor een laatste ronde alleen proberen en gebruiken Pre-seed wat niet baad wat niet schaad toch? Ben ik niet zwanger deze 15e ronde dan gaan we naar de huisarts en gaan we weer de mmm in. @Sweet84 Wat erg zeg om te horen! Dikke knuffel miskraam is niet niks heb 4 vroege miskramen gehad (onderzoeken gehad maar daar is niks uit gekomen) maar met 9 weken is wel heftig hoor! zo sneu voor jullie en dan nog wel in jullie vakantie pfff. Ben wel blij dat jij weer zwanger mag worden. Een goeie vriendin van mij heeft begin van jaar met 9 weken haar kindje verloren en die mag een jaar niet zwanger worden en zit aan de medicijnen.. dus kop op meid en een hele dikke knuffel van mij. @Chelleke84 Gefeliciteerd met je zwangerschap! Met 1 been in de mmm en zwanger wat goed zeg!!
@Miss C Ik zie dat jij nog 5 dagen moet tot ovulatie... we zitten dicht bij elkaar haha! Ik nog 4 dagen
@Hopesoon Hoe is het met provera en clomid gegaan? die jullie laatst hebben gekregen bij de gynaecoloog? Nog 7 dagen zie ik tot testen.. spannend!
Haha jij ook al Gaat niet zo super lekker vandaag met me zal het even uitleggen: Vanmorgen voelde ik al wat en dacht natuurlijk gelijk aan ongesteldheid. Zit 3 dagen voor NOD en al bruinbloedverlies. Vanmorgen tranen natuurlijk zit er echt eventjes helemaal doorheen. Ik moet nu langs komen bij de gynaecoloog op 22 augustus om 10:30 uur. Ik ga samen met mijn zus die dit hele traject een paar jaar geleden heeft doorstaan en mij misschien wel een beetje gerust kan stellen maar ook kan helpen vind ik wel fijn Mocht het bruine stoppen dan kan ik altijd nog afbellen maar aangezien ook weer niet want als ik overtijd zou zijn moest ik daar testen. Heb vanmiddag van mijn oma echt heel LIEF... een geluk boeddha gekregen ^_^ staat nu mooi hier op de kast. Hoe gaat het met jou??
sorry voor mijn late reactie, ik was op vakantie dus ik had het niet eerder gezien. jeetje wat een verhaal ik hoop dat je snel positief nieuws krijgt. wat lief dat je zus mee gaat en wat lief van je oma dat je een geluks boeddha hebt gekregen... ik ben vanmorgen ff langs de HA gegaan om een afspraak te maken, wij hebben de 23e een afspraak, ik hoop dat we een doorverwijzing krijgen voor de gynaecoloog!
Hey meiden! Hoe gaat het met jullie? Met mij gaat het steeds beter. Ben weer aan het werk geweest vandaag (zit in het onderwijs) en heb vorige week ook een aantal collega's ingelicht over mijn miskraam. Heb hele lieve reactie gehad van mensen. Plantje, kaartjes heel fijn. En het verdrietige aan dit alles is dat hoe meer mensen ik het vertel, hoe meer ik van mensen krijg te horen dat ze ook een miskraam hebben gehad of iemand die ze kennen. Hoe gek jet ook klinkt, het helpt mij om het een plekje te geven. Ondertussen zit ik nog steeds in afwachting van mijn menstruatie. Hoewel die van mij om de juiste reden weg mag blijven. Morgen is mijn NOD en ik heb nog enkel teken dat het eraan zit te komen....
@miss C hoe was je vakantie? Waar was je ook alweer naar toe geweest? Wat goed meid dat je naar de HA bent geweest. Ik zal voor je duimen de 23e ik denk wel dat ze jouw door verwijst jullie zijn ook mega lang bezig! En gewoon overdrijven hoor.. weet niet of je een moeilijke HA heb? Ik hoop het ook zo! Mijn lichaam doet wel raar! Ik zou woensdag ongesteld worden en werd het donderdag ochtend pas of woensdag nacht zo'n beetje. Dit is maar voor korte duur geweest. Beetje bloed daar bleef het bij en zaterdag was het helemaal over! Dit ben ik echt niet gewent normaal ben het heel erg en ongeveer tot morgen en dan krijg ik ook nog bruin bloed na dat ik het ben geweest.. snap er niks meer van. Vandaag maar even een zwangerschapstest gedaan maar die bleef wit maar ook een ovulatietest die was wel behoorlijk aan de positieve kant terwijl dat streepje eruit ziet alsof ik al op dag 12 zit en mijn ei bijna krijgt! Snappen jullie het nog? Zondag la geklust op dag 4 omdat 'het al kon' Moet komende maandag naar de gynaecoloog dan even allemaal uitleggen. @Sweet84 Zie mijn bericht hier boven... het is een raadsel haha. Wat lief van je collega's maar begrijp je heel goed. Voelt zo alleen he? had ik met mijn vroege miskramen ook en als iemand dat ook heeft meegemaakt voelde ik me niet zo alleen meer. Fijn dat je het een plekje kan geven nu. Knuffel! Je bent trouwens ook veel vruchtbaarder na je miskraam.. wist je dat? ben benieuwd morgen zal voor je duimen meis!
Hey meiden! Hoe gaat het met jullie? Missc en sugar jullie zijn ondertussen al bij de gyn geweest toch? Ik ben ondertussen al weer ongesteld geworden en zit op dag 11....