Ik zou even navragen of het echt nodig is. Het is een kostbare test, waarvan je een deel zelf moet betalen (eigen risico). Suus
Ik heb het idee dat er bij erfelijkheidsonderzoek echt naar specifieke ziektes wordt gezocht, maar dat weet ik niet zeker. In beide gevallen worden chromosomen bekeken.
Ja, maar aan het begin van het jaar heb je een eigen risico, dus zul je het zelf moeten betalen. Dat heb ik al heel vaak gehoord van mensen.
Ja, dat bedoel ik. Afijn, hou me op de hoogte als je wilt. Ik hoop dat ze iets vinden wat makkelijk kan worden opgelost! Suus
Hoi mamatje, Ik heb ook herhaalde miskramen. Ze zijn alleen niet zo pril als bij jou. Die van mij zijn 6, 8 en 7 weken. Ik heb 2 weken geleden ook onderzoeken gehad. Bloedonderzoek waarvan ook chromosomen. Echo´s van me bloedvaten. Bloeddruk is op verschillende manieren gemeten. Ik heb in februari de uitslag van chromosomen onderzoek. Ook is de laatste miskraam het vruchtje onderzocht. Was helemaal gezond.. Dat kwam wel hard aan. Dan weet ik dus dat het bij mij ligt...
Hoi Tess, Bedankt voor je reactie en jou ervaringen die je wilt delen....Het blijft zo ontzettend verdrietig....knuf!! Dus jij hebt het bloedvatenonderzoek ook gehad..ook een ecg van je hart ed? Bloeddruk enzo gaan ze ook allemaal meten bij mij. Is er bij dat onderzoek ook nog iets uitgekomen? Spannend voor jullie de uitslag van het chromosomenonderzoek. Ben je ook op insulineproblemen getest? Zou het fijn vinden als jij hier af en toe ff langs blijft komen....voor je ervaringen te delen. xxx mamatje
Hoi hoi, Ja er is ook een uitgebreid hartfilmpje gemaakt. Bloeddruk werd staand, zittend liggend gemeten. en moest een half uur blijven liggen en toen werd het omgekeerd gemeten. liggend zittend en staand dus Ja chromosomen onderzoek is zeker spannend. Ja volgens mij ben ik ook op insuline getest. Ik weet het allemaal niet zeker Ik kreeg al een aantal bloeduitslagen en alles was helemaal in orde! Enige puntje van kritiek is me gewicht. Heb wat overgewicht. Dus daar werk ik nu aan. Maar heb wel liever dat een iets uit de onderzoeken komt en dat er wat aan gedaan kan worden. Want als er helemaal niet gevonden word wat dan? Moet toch iets zijn denk ik. Kan geen toeval zijn 3 miskramen. Dus probleem ligt bij mij.. Maar waar?????????
Hier ook vaak vroege mk. De langste was 9 weken maar was al gestopt met groeien bij 6 weken. Voor de rest alemaal 4,5 -5 weken. En 5x snel zwanger ( tussen de 1e en 3 e ronde) Ben ook al door de molen gegaan, maar niets. En nu lukt het zwanger worden ook niet meer. ( laatste mk april na IUI) Dus ... ja hoop ooit dat er iets zinnigs uitkomt en dat dat alles gelijk oplost.
Hallo meiden, Ook ik heb ondertussen 3 miskramen gehad. Ik heb een tijdje geleden met Suus een aantal pb berichten uitgewisseld, toen wel onder een andere naam, want er was iets vervelends voorgevallen hier op het forum, waardoor ik genoodzaakt was om mijn account te laten veriwjderen. Ik hoop dat je nog weet wie ik ben. Je hebt me prima geholpen, ondertussen ben ik op 16 november in het UZ Gent geweest bij Dokter Verstraten. We hebben ook een chromosomenonderzoek laten doen, mijn uitslag was prima, uitslag van mijn man zitten we nog op te wachten. Ik heb een hysterscopie gehad, alles prima in orde. Verder is er geprikt op homocysteine, schildklier en stolling en immuunziekten. Op 17 januari moet ik weer terug naar Gent voor de uitslagen, hopelijk horen we dan wat er aan de hand is. Ik hoop dat ik met jullie mee mag kletsen, ben al een hele tijd niet meer hier geweest door de moeilijke dingen die er zijn gebeurd..
Van harte welkom. We zitten nog steeds op Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad. Een ander topic dus. Zullen we daar verder kletsen? Is er al gesproken over medicatie voor het geval er niets uit de onderzoeken komt, zoals progesteron, aspirine en prednisolon? Ik weet dat De Sutter dat wel geeft bij herhaalde mk's. (enige arts die ik daar ken) Hoeveel mk's had jij nou gehad? En had je al een kindje? Suus
Hoi Suus, sorry voor de late reactie, maar ik kreeg geen notificaties We hebben het in belgie idd al over medicatie gehad en op 17 januari gaan we weer terug en krijgen we mijn bloeduitslagen. Tot nu toe zijn de andere uitslagen goed. Ik kom kletsen bij het andere topic!