Leuke test idd!! Ik zie ook een streepje, op de 2e foto! Dat is geweldig nieuws! Hopen dat ie binnenkort wat sterker is van kleur
Ik zie idd ook een licht streepje!!! Alvast voorzichtig gefeliciteerd!! Ik hoop dat je over een paar dagen een heel duidelijke postieve test hebt!
Ik heb ze online bestelt via sensitest. Morgen test ik weer hopen dat die dikker is! Zal morgen weer een foto plaatsen
Lot, zie op de tweede foto ook een licht streepje, voorzichtig gefeliciteerd! Andere dames, wat een stress. Al die meiden die overtijd zijn zonder posi test! Ik ben helaas wel iemand die meermalen een afwijkende cyclus heeft gehad en dus dacht over tijd te zijn. Altijd omowit getest Ik heb nog steeds geen regelmatige cyclus, dus ik heb nooit zekerheid over mijn nod. Geen idee hoe lang iedereen al van de pil af is, of de periode na een mk. Dat speelt helaas allemaal mee. Ik hoop natuurlijk morgen heeeeel veeeel positieve testen te zien
Ik ben 4 maanden geleden gestopt met de pil. Ik heb altijd een onregelmatige cyclus gehad. Als het deze maand raak is is dat super snel en echt een wonder! Soms geloof ik het niet helemaal. Maar als dat streepje echt dikker wordt.. Meestal duurt het een paar maanden voor je cyclus normaal is. Dat je geen zekerheid hebt is super vervelend. Had ik deze maand ook. Maar heb na m'n laatste ongi 12 dagen erop geteld voor m'n eisprong. Ovutesten gebruikt en zo kwam ik erachter! Hoop het voor je!
Gefeliciteerd lot!! Moekie, ik ben net gestopt met de pil dus ik heb ook geen idee wanneer nod precies is en hoelang cyclus is.. heb het even terug gezocht van voor mn zwangerschap en toen was het onregelmatig van 31 tot 37 dagen.. dus heb ook verkeerd geklust dan maar ik denk dat ongi onderweg is gezien mn vette huid en pukkels (bah bah bah). Knuffel, die positieve test komt vast nog wel!
@lot zie wel wat op foto 2 duim voor je dat het duidelijker word!! en voor degene die nog geen ongi hebben houd de moed erin!! @elvi jeeeeeeeeee wat een mooie knappe dochter zeg!! morgen lees ik alles effe rustig door, en reageer ik verder weekend iets minder tijd ervoor!! Hier tot nu toe niet klagen met kwaaltjes, alleen de vervelende maagzuur en boeren en winden laten haha maar iemand een tip voor een homepatische middel waardoor je minder prikkels krijg van buitenaf (ben er gevoelig voor)
Ik heb een +je!!!!! Ik ga straks de huisarts bellen. Ik weet alleen niet hoe ik een foto upload via mijn tel om het te laten zien
woooooooow !! gefeliii heb ook geen idee hoe het moet via je tel ik deed het vanaf me tel naar me email op me laptop al een cb gedaan? met weken???? omdat je banner aangeeft week overtijd
Gefeliciteerd bloem! Vanochtend weer getest en streepje is niet veel donkerder geworden Deze test is van de action. Ben helemaal klaar met die streepjes. Over een kwartier gaan de winkels open dan rij ik naar kruidvat voor een clearblue. Jullie horen het van me!
Bloemetje als je een foto wilt plaatsen bij je bericht dan moet je eerst een bericht plaatsen. Dan staat er wijzigen. Je moet je bericht wijzigen. Dan zie je in dezelfde balk waar je het lettertype kan veranderen een paperclipje. Daar druk je op. Dan kom je op een andere pagina dan druk je op kies bestand. Je selecteert de foto die je wilt uploaden. Dan kies je rechts op uploaden. Dan staat er even geduld. Als de foto is geladen dan kies je onderin op sluit venster dan kom je terug bij je bericht. Dan kies je wijzigingen opslaan en dan zie je dat je foto bij je bericht zit. Ik weet niet of het ook sneller kan maar zo heb ik dit uitgevonden!
jaaaa lot gefeliciteerd Denk alleen dat je banner niet klopt meid toch late ei gehad? dat doet er niet toe je bent zwanger meid!
Nee dat niet. Heb wel afspraak staan bij verloskundige en ik ben al naar de huisarts geweest. 2x getest en 2x positief Ik ben helemaal niet blij ofzo.... Ik bevat het niet haha
Echt heel raar! Tuurlijk ben ik blij........ Maar ik moet het wel steeds zeggen tegen mezelf dat ik zwanger ben hahaha
haha is alleen maar goed toch ben benieuwd hoever je bent omdat je banner op 6 dgn overtijd staat net als lot en die is 1-2 wkn zwanger dus 3-4 weken
Ik heb mijn banner al aangepast. Bloem ik heb hetzelfde als jou hoor! Wat ga ik nu doen? Niks en wachten, huisarts bellen? Dit is mijn eerste kindje en ben nu al aan het twijfelen of ik het wel goed doe!!
huisarts bellen en verloskundige/genecoloog voor afspraak je kan beste huisarts bellen voor wat je het beste kan doen en foliumzuur slikken hihi