Foliumzuur slik ik al sinds ik ben gestopt met de pil! daar had ik al over gelezen. Ik zal morgen de verloskundepraktijk bellen. Wanneer vertellen jullie het aan familie/vrienden?
Ik ben al bij de huisarts geweest, die heeft niet super veel te vertellen, die heeft even mijn bloeddruk gemeten. Ik heb al afspraak staan bij de verloskundige. Ik eb het mijn naasten al verteld, ende rest komt vanzelf. Dat is helemaal aan jou. Maar ik kan me niet stil houden hihi
We lopen gelijk SPANNEND Wanneer heb je je eerste echo? @moppie balen op na volgende ronde meid! @ lot..heb ouders en schoon al wel verteld en de rest bij 12 weken
Ik ben hard aan het nadenken wanneer ik het wil vertellen! Mijn vriend wil het voor iedereen stilhouden tot 3 maanden maar ik kan dat toch niet! Mijn moeder ziet het binnen nu en een week weet ik zeker!
Nieuwe zwangere gefeliciteerd!!! @moppie.. Jammer... Hier zondag getest, negatief met kv 2v5... en nog geen ongi... moet nu toch wel wat te zien zijn geweest?! Ben er op dit moment wel even klaar mee... Laat die ongi maar komen... Snap niks meer van mijn eigen lichaam.. zit nu op dag 34... straks moet ik nog een week wachten... weer een lange cyclus.... Heb die mirena niet eens zo lang gehad.. nog geen jaar.. ze hebben me nooit verteld bij de huisarts, ook niet bij het verwijderen, dat dit kon gebeuren. Wel wil ik de volgende cyclus gaan tempen of ovulatietestjes gaan gebruiken. Misschien dat ik dan ergens in die hele lange cyclus mijn ei kan vinden.
Bloem: gefeliciteerd! Moppie: balen meid! Truus: frustrerend zeg die cyclus. Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt ( ongi of toch zwanger!) En anders inderdaad volgende ronde tempen of ovuteste. Ik doe beide. Vooral tempen gaf me goed inzicht in mijn cyclus ( late eisprong, korte lf) Nog andere meiden die nieuws hebben?
jeej truus en moek nog steeds geen ongi dat is echt frusterend zeg dat is echt slopend. Truus heb spiraal gehad en gelijk me cyclus 2x beide na het verwijderen wel vreemd want spiraal staat niet bekend zoals ontpillen
Ik heb 7 mei een afspraak staan bij de verloskundige en dan gaan we samen een datum prikken voor de 12 weken echo
@Smiley, ja ik kennelijk wel. Heb afgesproken met me partner om maandag, ongi of niet, de huisarts te bellen. Kijken wat die ervan vindt... als ik niet ongi ben misschien ff laten onderzoeken.. testen doe ik niet meer... Heel misschien zondag nog voor een laatste keer. Ff overleggen wat manlief ervan vindt. Heb niet extreem vreemde symptomen.. Nog steeds soms moe, heel af en toe gerommel (nu meer van darmen), lage rugpijn. Ik ken echt mijn eigen lichaam niet meer..
Goedemorgen dames! Fijn dat jullie geen kwaaltjes hebben! Wat vervelend truus, misschien weet huisarts wel raad dan. Gisteren kreeg ik kramp dus ik dacht de ongi gaat doorzetten maar vanmorgen nog niks dus toch even getest, vandaag is nod want ik had verkeerd geteld. En tot mn verbazing een licht streepje op mn anders witter dan wit actiontest! Maar durf het nog niet te geloven na dat verhaal over die actiontest.. zal een tuurfoto toevoegen, in het echt wel duidelijker hoor.. Fijne dag, geniet van het mooie weer! Ik dus hele dag stressen op het werk, moet nog met listeria werken ook..
Zie het streepje!!!!! Spannend!!!!!!!!!!! hoop dat hij snel donkerder word Niet stressen meid, niet goed voor een mens!! hihii
kan me voorstellen hoor Als je lichaam zo raar doet en je testten negatief blijven Hoop dat de onderzoeken niet nodig zijn dat je een positieve test in handen krijgt En anders dat snel je ongi komt!! Duim voor je
@lot en bloem Kwaaltjes blijven beetje hetzelfde me borsten zijn echt mega gevoelig met lopen zelfs en voller (lijken gewoon gegroeid) Veel dorst en plassen last van boeren en winden laten en beetje maagzuur echt vreetbuien niet, zin in lekker eten haha in ieder geval wel wat anders als vorige zw schap toen had ik nergens last van!
Truus, wat vervelend. Goed dat je naar de huisarts gaat. Wat kan je lichaam soms raar doen of niet! Succes! Elvina, met goed turen zie ik ook iets! Voorzichtig gefeliciteerd Meiden succes met de kwaaltjes en het genieten. Op naar de eerste echo!