Elvina ik zie een streepje!! Truus hoop dat de dokter je meer duidelijkheid kan geven want dit is ook niks.. 21 mei voor het eerst naar de verloskundige
Bedankt dames! Ik heb net toch even een kruidvat testje gedaan en die is ook positief! Kan het nog niet helemaal bevatten..
wow super!! gefeliciteerd had op sensitest ook licht vaag streepje en kv test was positief!! dan ook echt positief Hoeveel weekjes ben je nu?? @ zwangere meiden? last van kwaaltjes? @ truus.. hoe is het met jou?
Dat is echt super nieuws gefeliciteerd!! Hier gaat het wel met de kwaaltjes, alleen heel veel last van m'n borsten. Hoe gaat het met de rest?
boeren en winden laten gaat me goed af haha En me borsten zijn echt goed gevoelig en al aardig voller En ben gek op kaas alleen deze zw schap heb ik er geen behoefte aan vorige zw schap wel jammieeeeeeeeeeeeeeeee en me naam doe ik eer aan hele dag een smiley op me gezicht En week geleden me benen geschoren en kan het nu weer doen:x vorige zw schap bijna 9 mnd niet hoeven te scheren
Hier gaat het nog steeds hetzelfde... Geen ongi... geen posi testen... Vanmiddag huisarts bellen voor een afspraak, zit nu al op dag 37... en geen ongi te bekennen... Wordt er wel een beetje gek van ondertussen... Zie dat de kwaaltjes hier al aardig op beginnen te komen bij de zwangere dames Het is jullie gegunt... (de zwangerschap dan he ) De erge kwaaltjes blijven jullie hopelijk bespaart
Vervelend die onzekerheid Truus! Dikke knuffel! Hopelijk weet de huisarts raad. Ik moet nog een banner maken maar gaat niet op telefoon, zo uit m'n hoofd 4 weken en 4 dagen.. Gelukkig hebben jullie nog niet veel kwaaltjes. Ik voel me ook prima, met vlagen een beetje misselijk en wat vermoeider dan normaal. Weten jullie een leuk zwangerschaps dagboek? Moet het natuurlijk wel bijhouden. Al was ik daar slecht in bij m'n dochter Fijne avond nog!
daar herken ik me ook in! maar ga het nu niet bijhouden ik ken mezelf dat het boek er dan ook alleen maar ligt @truus hoop dat de huisarts je meer duidelijkheid kan geven, als je weet wanneer je ei was dan zou je een hele lange LF hebben
Hier gaat het goed, nog niet echt kwaaltjes.. hoop niet dat ik die krijg ook want ik moet volgende maand naar het buitenland voor werk vandaag wel lekker een dutje gedaan toen mijn dochter sliep
Ik ben een week met vakantie geweest en ik zie dat er ondertussen heel veel positief nieuws bij is gekomen! Gefeliciteerd voor de zwangeren. Erg spannend allemaal!
Hier gaat het goed qua kwaaltjes! helemaal nergens last van, alleen merk ik dat mijn borsten gaan groeien, en soms jeuken ?? Verder word ik elke morgen rond 6/7 uur wakker ivm hongergevoel, terwijl ik voor 4 week terug nog nooit had ontbeten hihih. Verder nog geen kwaaltjes, alleen merk ik dat er volgens mij allemaal vet ophoopt rond mijn buik? die lijkt al aardig ''vet'' te worden. mijn moeder had na 4 weken al zicht van een buik, dus misschien is dat iets wat er toch een beetje in zit? Ik heb een heel leuk en lief dagboekje gekocht wat van week tot week gaat, en daarin ook elke week staat wat er gebeurt is met je lichaam en zo. dat is '' mijn 9 maanden dagboek'' van pauline oud echt super leuk!!
@ diana hoe is het met jou dan @elvi lekker he geen kwaaltjes, en zeker als je naar buitenland moet voor werk hihi @bloem je darmen en alles zijn hoop aan verwerken enzo daarvan zet je buik ook van op in het begin eetlust heb ik niet echt wel trek in vette hap haha ze zeggen dat bij de 2e zw schap je buik sneller greoit nou stiekem hoop ik van niet, had echt super zw schap geen buik die in de weg zat haha
Die boeken van Pauline Oud zijn heel leuk!! Ik heb ze allemaal. Leuke vragen enzo. @Smiley: met mij gaat het goed. Lekker een weekje naar het strand geweest. Super gehad. Ik was zelfs verbrand!! Maandag krijg ik de uitslag te horen van mijn cyclusmeting. Ik verwacht eigenlijk niks nieuws. Vandaag wezen kijken naar een huisje met een glijbaan. Jeetje wat zijn die krengen duur, zeg!! Maar wel erug leuk . Word er helemaal hebberig van hihi. Ik ben benieuwd naar jullie eerste echo.
Fijn dat jullie weinig kwaaltjes hebben! Kan nog komen natuurlijk maar laten we hopen van niet! Vanmiddag ook dat boek gekocht van pauline oud, erg leuk! Het kraamboek en oppasboek heb ik ook voor mn dochter. Leuk zijn die huisjes he! Maar zo duur! Ik heb er 1 via marktplaats voor 7, 50 en mn dochter vind m geweldig! Glijbaan heb ik er los bij gekocht. Vanmiddag zijn er rubber tegels gelegd dus ze heeft nu een eigen speelhoekje in de tuin.
Hey meiden voor mij lang geleden maar ik ben er weer voor een berichtje. De familie is blij met dit super nieuws! Ik heb ook een dagboekje gekocht: Mijn zwangerschapsdagboek' Hoe gaat het nu met jullie allemaal?
@ Diana op MP heb je ze ook en wel een stukkie goedkoper idd @ elvi oh lekker weekje uitwaaien zeg..weer was ook goed heerlijk wij gaan ook een speelhoek naja speelhoek een groot speelterras maken (rubberre tegels en grote zandbak enzo (kleine is nog geen jaar) dus we hebben nog effe idd op marktplaats is een stukkie goedkoper @lot lekker dat je er nu met je familie over kan hebben he aan dagboekkie begin ik niet meer, heb de vorige nog half geschreven in me kast Ik krijg wel veeel controles om de 3 a 4 weken dus ook weer veeeeeeeeeel echos dat is wel fijn die plak ik wel allemaal in met de kwaaltjes gaat het wel goed, ik val wel af naja ik merk bij me kont en benen haha en had nog een buikje van me vorige zw schap en verder gek op zoute drop normaal ook toen haalde ik ze bewust niet want at zo een zakje op maar nu haal ik het wel hihi en kwa eten zoete kauw nooit geweest nu ook weer niet, wel hartig beleg liefs spek of wat iets zout is..kan het hebben met me bloeddruk dat scheelt. en ook cheesonion chips of paprika verders geen rare dingen ja vrolijk ook sochtends haha en dat had ik vorige zw schap niet maar ja heb een kleine die me ook vrolijk maakt of dat meespeelt??? oja meer mensen last van.... warme buik? en meer en snelle haargroei op benen? het boeren en winden laten kan ik nog goed hihi gelukkig niet misselijk vorige x trouwens echt nergens last van zelfs niet van haargroei of het te maken heeft met ander geslacht geen idee daar kom ik over aantal weken achter
Fijn dat het goed gaat. Hier ook niet echt kwaaltjes hoor. Moe en verder niks. In juni pas de eerste echo, duurt nog zo lang!