Hè, Tess wat jammer!!! Ik heb helaas ook een negatieve test. Toch wil dit nog niet defenitief zeggen dat we niet zwanger zijn. Ik testte bij mij 1ste zwangerschap zelfs op mijn nod nog negatief, pas een paar dagen na mijn nod positief. Dus ik wacht het nog een paar dagen af en doe dan nog eens een test. Voor de rest van de dames hoop ik wel positief nieuws te horen . Ik hou de site goed in de gaten, want ik ben erg benieuwd!!!
Ik had je berichtje niet gelezen Elvina, waarschijnlijk was je me net voor met antwoorden . Maarrrrr, super balen zeg!!! Zit je ook nog voor je nod?
Balen dames! Ja als van het weekend me ongie er nog niet is nog maar een testje wagen... Succes voor de andere dames!
Jammer zeg maar inderdaad nog even afwachten! Ik weet niet precies wanneer nod is, ik denk de 17e (cyclus is nog niet op gang na de pil..)
Hallo dames Jee is het de dag van omo witte testjes:x Hier een twijfel Willen jullie meekijken? is van sensitest Bekijk bijlage 318745
Maar voor de dames die een witte test hebben we zitten nog voor nod he morgen en anders overmorgen nog een testje wagen!! En idd geen bloed geeft moed
Ik heb vanochtend ook negatief getest Had een test van clearblue er staat niet zwanger dus dat lijkt me duidelijk. Maar nog niet ongesteld dus laten we de hoop er met z'n allen inhouden! Ik test pas weer zaterdag ochtend om weer een telleurstelling te voorkomen. Nu duimen dat de ongesteld weg blijft!
Hier ook nog niks te zien helaas. Maar ik geef de moed nog niet op hoor ti's nog vroeg!! Einde van de week ga ik opnieuw bij uitgebleven ongi. Voor iedereen: ik blijf ook duimen voor jullie!!!
willen jullie mee kijken naar me twijfeltestje zowel orgineel als negatief de vorige foto was wazig Bekijk bijlage 318754 Bekijk bijlage 318755 kop op meiden we zitten voor nod!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
anders test ik na woensdag nog wel een keer... gelukkig geen test in huis dat scheelt en action zit niet in dorp hihi haaaaaaaaaaaaaaat tuurstrepen geef me dan een oma witte test
Ik zie een heel licht tweede streepje, ziet er goed uit. Over een dag of 2 moet die zeker duidelijker zijn. Succes!!
Zag het dus ook gelijk, Maar erna gelijk die twijfel ook omdat er soort dutje in de test zet... maar pff vind dit soort strepen dus helemaal niks. hoop dat we allemaal na woensdag positief testten!!!!! Ik duim voor iedereen En nog meer mensen die naar me test willen kijken?
Ik zie wel iets ja, ik moet goed kijken maar ik zie het wel! Misschien over 2 dagen nog eens testen? Het zwangerschapshormoon verdubbeld zich met 2 dagen.
hey lot djw voor kijken ja geen testten in huis dus wacht lekker woensdag af is er niks dan na woensdag testten
Wat een actie weer dames! Helaas veel omo witte testen Maar ik heb goede hoop dat er over een paar dagen wel een paar mooie extra streepjes tevoorschijn komen! Succes allemaal met het inhouden om weer te testen Hier is de temperatuur nog lekker hoog, dus wie weet?