voor meiden die rond 3/4/5/ april hun eisprong hebben gehad en kwaaltjes hebben!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door smiley3, 10 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    spannend moekkie

nou klachtten worden hier niet minder... echt raar
    temp hoog is toch goed?

heb foto van me test dichtbij genomen:(

weet t niet :)

p.s me ovutesten waren nauwlijks te zien die worden donkerder:( naja zichtbaarder

Bekijk bijlage 318783

2. Elvina

Elvina Actief lid

14 jun 2011
    392
    0
    0
    Op die eerste foto zie ik wel iets hoor! Spannend smiley!

Jammer van de negatieve testen, wie weet hebben we later deze week meer geluk ;)

3. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Ik lijkt ook wat te zien...voor mij nog niet duidelijk genoeg om te zeggen heeeeel licht positief..

mischien zoals je zegt dat we woensdag of na woensdag geluk hebben!!

p.s me ovutestten waren afgelopen dagen amper 2e streep te zien en nu loopt het op:(

4. Moekie

Moekie Niet meer actief

Smiley, ik wil heel graag wat zien, maar doe het niet :). Wie weet is het over een paar dagen een stuk duidelijker? Ik hoop het voor je!

En een hoge temp is inderdaad goed. Heb net even teruggekeken op ff en ik heb nog nooit op 11 dpo een temp boven de 36.65 gehad en nu wel, dus ik heb toch weer een beetje hoop :)

Alle andere dames nog heel veel geluk deze week met testen! Ik hoop ook donderdag/ vrijdag bij dat clubje aan te sluiten. X

5. Truus86

Truus86 Actief lid

7 jan 2013
    150
    0
    0
    Thuishulp
    @Smiley, op de eerste foto lijk ik wat te zien... op die andere niet.. zou over 2 dagen gewoon weer testen... ik duim voor je.

Jammer dat er nog niemand positief heeft getest...
    Hoge temp is idd goed, bij mezelf temp ik niet dus ik zou niet weten wat mijn temp is.
    Wel nog geborrel, en vandaag ook weer hele trekkende zeurende pijn... heb soms gewoon moeite met bukken...
    Ik test morgen nog een keer in de ochtend, kijken wat daaruit komt... :)
    Heel frustrerend dit allemaal.... helemaal als je erg ongeduldig bent.... :)

6. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    ja is lastig met de test...

ik beschouw hem gewoon als negatief.

en mischien vanmiddag een kv test (eerst halen haha)

en anders na woensdag als ik nog mag testten

had gehoopt dat vandaag de dag was van mooie positieve testten maar we wachtten nog paar dagen,
    wel spannend zo

heb het wel erg warm ..voel warm aan al een week
    me temp weet ik niet omdat ik niet getemp heb vanaf dag 1

hoge temp is goed dus er is hoop dames

7. Diana76

Diana76 Actief lid

31 jul 2012
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goh dames dat valt me tegen dat niemand geen overtuigende postieve test heeft!!!
    Tuurlijk zijn we allemaal nog veel te vroeg, dus ik verwacht over een paar dagen toch wel goed nieuws van jullie (en natuurlijk ook vanmezelf hihi).
    Moekkie@idd al heel positief dat je LF al langer is en dat je temperatuur nog steeds hoog is. Ik temperatuur zelf ook en bij mij is deze ook hoog :D. Ook heb ik vaak een korte LF, dus al met al ben ik niet ontvreden hoe het nu gaat.
    Vandaag ben ik bloed wezen prikken voor de progesteon te meten in mijn bloed. Over een paar weken krijg ik de uitslag van alles, maar ik hoop natuurlijk dat dit overbodig gaat worden :D
    Heeft iedereen nu al de uitslag gegeven die vandaag ging testen? Ik kan het allemaal niet meer bijhouden. We waren met zo vele!!!
    Echt wel leuk!!! Beetje jammer van het resultaat, maar we houden de spanning er goed in, zullen we maar zeggen :p

8. Elvina

Elvina Actief lid

14 jun 2011
    392
    0
    0
    Jullie houden het wel spannend dames hihi!
    Wat is een normale temperatuur bij zwangerschap? Ik meet pas sinds een paar dagen, eerste meting was 36, 5 daarna steeds 36, 9 of 37 graden.. :(

9. Melkchocolaatje

Melkchocolaatje Bekend lid

4 apr 2013
    543
    0
    0
    Sociotherapeut bij GGZ instelling
    hoge noorden ;)
    Ik ga zaterdag 20 pas testen als ik niet ongesteld wordt..
    Het is alleen nu al moeilijk om te wachten hihi..
    kwaaltjes:
    - vieze smaak in de mond
    - lust geen chocolade ineens
    - zeurende steekjes in buik en onderrug.
    - prikoogjes
    - darmen blijven rommelen.
    - niezen
    - de hik hebben
    - tempratuur is iets verhoogd.

Oftewel het is allemaal erg spannend..

10. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    effe vraagje normaal is me cyclus 29

maar snap effe telling niet
    volgens mijn zit ik helemaal fout

19 maart eerste dag ongi
    4 maart eisprong

moet ik er nu 14 of 12 dgn bij optellen
    als het 14 is zit ik dus pas op 18 april me nod

11. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    herken er wel wat van
    heb steeds opboeren en droge mond
    zeurende steekjes in buik en liezen en onderrug

maar ergste zijn me borsten onwijs gevoelig en steken

12. Diana76

Diana76 Actief lid

31 jul 2012
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is per persoon verschillend. Bij mij is mijn temperatuur voor de eisprong ong. 36,5 en na de eisprong minimaal 37,0. Na de eisprong stijgt je progrestron, waardoor je temperatuur stijgt. Blijft deze hoog, ben je zwanger. Daalt deze dan, treedt er een menstruatie op.
    Om het beste overzicht te hebben, is het beter om dag 1 van je cyclus te tempen. Is je temp 3 dagen hoog, dan heb je de dag dat je temp laag was je eisprong gehad. Dus het beste is dan om sex te hebben voordat deze bestijgen is, anders ben je te laat.
    Ik hoop dat ik het zo duidelijk heb uitgelegd. Op internet kun je er ook veel over vinden. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het wel.

13. Diana76

Diana76 Actief lid

31 jul 2012
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moet denk ik andersom zij of niet? Of was dit de cyclus hiervoor?
    Maar gemiddeld is het 14 dagen na de eisprong.
    Wanneer heb je dan nu precies je eisprong gehad?

14. Moekie

Moekie Niet meer actief

Ja, ben echt blij dat ik eindelijk een goede lf heb. Eens kijken of hij nog wat langer kan blijven duren! ( nog zo`n 38 weken!) Hoe lang is jouw lf normaal gesproken? En succes met je test komende week, spannend!

15. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    cyclus was in de war

normaal 29/31/40+/26/30/ ?

nu 4 april eispron:)

16. Moekie

Moekie Niet meer actief

Smiley, ik wacht altijd tot zeker 14 dagen na mijn eisprong voor mijn nod. Ik kan er bij mij namelijk geen peil op trekken hoe lang mijn lf duurt. Meestal haal ik de 14 dagen al niet en word ik eerder ongesteld. Weet je een beetje hoe lang jouw lf normaal gesproken is? Dan zou ik dat als uitgangspunt voor je nod nemen.

Elvina: En bij mij is mijn temperatuur voor eisprong tussen 36.2 en 36,5. Na de eisprong gaat het omhoog en is vaak tussen de 36.8 en 37. Maar het verschilt inderdaad per persoon. Volgens mij ben ik nogal koudbloedig:p
    Vanmorgen was het 36.87, dus voor mij hoog en goed:)
    Was jouw meting van 36.5 voor eisprong of erna? Bij mij klimt het geleidelijk omhoog na de eisprong.

En qua kwaaltjes, tja...... wat moet ik er van zeggen. Is het een zwangerschap of een naderende ongi.
    - beetje weeïg gevoel, niet echt misselijk, maar ook niet helemaal lekker, soms een gevoel van een brok in mijn keel.
    - Hoofdpijn, al een paar dagen.
    - Steekjes/ plopjes in mijn buik, maar ja heb een prikkelbare darm...
    - Moe, moe moe
    - Paar dagen een droge mond
    - Af en toe lichte steekjes in mijn borsten
    - Hoge temperatuur

Nou, het klinkt goed, maar wie weet?!

Succes dames en op naar alleen maar positieve testen voor dit weekend!

17. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    had laats discussie over de lf
    iemand zei je lf is altijd hetzelfde

afgaand op vorige maand vanaf me ei was die 13

normaal..geen idee nooit opgelet

kwaaltjes klinken goed:D
    spannendddddd

18. Melkchocolaatje

Melkchocolaatje Bekend lid

4 apr 2013
    543
    0
    0
    Sociotherapeut bij GGZ instelling
    hoge noorden ;)
    Smiley3

De foto's van je test net even goed bekeken en ik zie wel een streepje. In mijn werk doen we drugstesten en met die test zou ik zeggen dat je niet gebruikt hebt hihi. (twee strepen betekent schoon van drugs)

Over twee dagen nog een keer testen!! Je symptomen zijn wel veel.. Ik heb nu ook nog 1 er bij namelijk winderigheid en veel oprispingen (schaam me dood, ga vanacht de nachtdienst in en zit dan met een collega in kantoor de hele nacht..)

Rest van de dames jullie houden de spanning er ook nog in, geen bloed geeft moed toch zo'n negatieve test zegt niet alles!!

19. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    oeiii oprispering ja hier ook maar word wel erger en dat is zo vervelend
    enne winderig..hmm dat niet zo wel heeele soepele stoelgang haha

ja me testen zijn niet heel duidelijk woensdag anders maar weer testten
    we zijn tenslotte allemaal te vroeg nog hihi:D

ohhh ik ben schoon van drugs yeah ben geslaagd haha

20. Diana76

Diana76 Actief lid

31 jul 2012
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, dat zou zeker mooi zijn als deze 38 weken zo blijft. Ik hoop het echt voor je!!
    Mijn LF wisselt. Wij zijn in nov 2011 begonnen voor onze kinderwens vd 2de. Ik was bij de 1ste gelukkig snel aangeteld. Na 8 maanden ongeveer zag ik dat ik van en toe korte cyclussen er tussen had zitten. Meestal waren ze 29 dagen en heel af en toe 24 dagen. Ik tempte toen nog niet, maar de ovulatietesten waren meestal wel positief op dezelfde dagen. Ik ben toen gaan tempen en bij de 1ste tempcyclus had ik een LF van 9 dagen. 2de tempcyclus werd ik zwanger, maar dit was een bbz!!! Hier heb ik een half jaar mee rondgelopen en ik ben pas 30 januari 2013 hieraan geopereerd. Echt een vervelende periode geweest :) Nu zie ik dat na de bbz mijn eisprong nog later komt, maar de cyclustijd blijft hetzelfde, dus tussen 24 en 29 dagen!! Ik had vorige cyclus zelfs maar een LF van 7 dagen.
    Ik maakte me best wel zorgen, want ik heb door de bbz maar 1 goede
    eileider en nu zijn mijn LFen ook nog korter geworden.
    Gesprek aan gegaan met mijn gyncaeloog en zodoende dat ik deze maand zo'n cyclusmeting heb gekregen.

Sorry, voor het lange verhaal, maar ik kon het niet korter vertellen ;)

Hoelang is jou LF?

Deel Deze Pagina