voor meiden die rond 3/4/5/ april hun eisprong hebben gehad en kwaaltjes hebben!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door smiley3, 10 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diana76

Diana76 Actief lid

31 jul 2012
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net wat Moekkie zegt, is het beste als je 14 dagen erbij telt. Dat zou in jou geval dan 18 april zijn. Geeft hoop dus, want dan heb je wel heel vroeg getest!!!

Die persoon heeft er dan geen verstand van, want zoals je het gelezen hebt, kan LF wel verschillen. Ik las hier op andere onderwerpen dat meer vrouwen hier last van hebben.

Moekkie heb jij hier een verklaring voor, hoe dit kan.

2. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Jeetje zeg, 6 mnd met een BBZ gelopen..Geen pijn enzo gehad?

Ik heb er 3 maanden meegelopen...was gewoon elke maand ongi en testten gaven tot 10 wkn negatief.
    totdat ik bleef vloeien na een ongi begon ik pijn te krijgen
    1e instantie nog steeds negatief en AB gehad sloeg niet aan pas toen het op knappen stond kwamen ze erachter was dus al bijna 12 wkn...

vervelend dat het bij jou na je BBZ gelijk alles door de war heb geschopt.
    Hier gewoon gelijk weer netjes, alleen laatste mnd is het zooitje..

houd dus 14 dgn aan en dan was ik inderdaad te vroeg en zowieso geen bloed is moed en dus hoop!!

duim voor je dat je gauw positieve test heb

3. Moekie

Moekie Niet meer actief

Eerst je vraag maar beantwoorden: mijn lf zit tussen de 9 en 13. Het is de laatste maanden steeds wat langer aan het worden. Sinds ik temperatuur weet ik dat ik laat een eisprong heb ( dag 20 ongeveer) en een korte lf. Ik zat altijd verkeerd te testen voor de ovulatie, was ik een week te vroeg :(

Maar jij hebt ook een heftig verhaal! En balen dat je eigenlijk net pas geopereerd bent! En ik zou goed aangeven bij de gyn dat je lf zo kort is! Ik heb bij de mijne ook gezegd dat ik me zorgen maak over het vroege bloedverlies en de korte lf. Ze wil me na mijn kijkoperatie er wel wat voor geven ( hoop natuurlijk dat die niet nodig is!) En we zijn bijna net zo lang bezig! Jij voor je tweede en ik voor de eerste :)

4. Moekie

Moekie Niet meer actief

En ik heb geen idee waarom een lf per cyclus anders kan zijn. Weet alleen dat ik er erg last van heb. Zou toch graag eens een paar maanden achter elkaar dezelfde cyclus willen, qua eisprong, lf en menstruatie. Weet ik eindelijk een keer waar ik aan toe ben!

Smiley: gewoon te vroeg getest! Geeft meer moed voor over een paar dagen toch?

Pff en wat hebben jullie lang met een bbz rondgelopen. Klinkt echt verre van prettig!

Melkchocolaatje: succes met de nachtdienst! Hoop dat je collega er niets van merkt :p

5. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Heb me juist nooit verdiept in de LF , maar hier dus ook wisselend niet zo kort als jullie
    Lijkt me heel vervelend, en zeker als je je ei later heb.

dankzij ovu testten wel achtergekomen dat ik me ei later heb als gemiddeld.

Idd was zeker niet prettig, maar gelukkig op tijd erbij en alles intact. Maar het is wel slopend vooral als artsen je niet serieus nemen.

6. Elvina

Elvina Actief lid

14 jun 2011
    392
    0
    0
    Bedankt voor de uitleg!

Wat naar een bbz! Zeker als je ook niet serieus genomen word.. Ga extra duimen voor jullie!

Wat een hoop kwaaltjes lees ik allemaal! Ik voel me verder prima, bij vlagen misselijk maar dat zegt niks natuurlijk.

7. Diana76

Diana76 Actief lid

31 jul 2012
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    #147 Diana76, 15 apr 2013
    Laatst bewerkt: 15 apr 2013
    Zoooo, zeg......jou verhaal is ook heftig! Dan heb je echt geluk gehad dat je eileider daadwerkelijk niet gescheurd is, want dan had het nog nar af kunnen lopen en dan druk ik me nog zachtjes uit!!!

6 maanden is ook lang, maar dit komt, omdat de arts eerst wilde kijken of mijn lichaam hetzelf op zou lossen. Ik heb inderdaad niet heel veel pijn gehad. Alleen bij 5 a 6 weken, maar echt niet ernstig. Ik wist al snel dat ik zwanger was, maar ik kreeg met 5 weken al bloedverlies. Echo gehad en toen zagen ze een hoop bloed/vocht (met daarbij vermoedelijk ook het vruchtje) ter hoogte van mijn buikholte zitten. Ze konden niet met zekerheid zeggen waar dit precies zat, omdat zo'n echo niet zo heel duidelijk is. Ze vermoedde mijn buikholte, omdat ik niet tot nauwelijks pijn had.
    Ik moest om de dag naar het ziekenhuis komen om mijn bloed te laten prikken op HCG en dit nam ook af, dus hoefde ik niet geopereerd te worden. Mooi, dacht ik toen.......Het duurde een paar maanden voordat de HCG helemaal op 0 stond, alleen het bloedverlies bleef. Toen nog een hormoonkuur gekregen van 10 dagen, maar ook dit hielp niet. Toen hebben ze besloten om toch maar een kijkoperatie uit te voeren. Jaaaa....en toen waren we ondertussen 6 maanden verder!!!
    Bleek dat stosel gewoon in mijn eileider te zitten!!! Helemaal verkleefd ondertussen, dus de kans dat ik via deze kans zwanger word is eigenlijk nihil.

Lief dat je voor me duimt!!!! Ik duim uiteraard ook voor jou!!!:)

Dat vind ik nu ook.........geen bloed, geeft moed!!!

Ben jij niet bang dat je nog een keer een BBZ kan krijgen? Ik om eerlijk te zijn wel. Ik was ook blij dat de arts vertelde dat ik deze maand de eisprong had aan mijn "goede" zijde!!!

8. Diana76

Diana76 Actief lid

31 jul 2012
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed om te horen dat je LF de laatse maanden wat langer is geworden. Ging dit vanzelf of heb je hier iets aan gedaan?

Ik hoop voor je dat je die kijkoperatie niet nodig hebt en dat je deze maand gewoon een postieve test in handen hebt!!! Zou wel erg mooi zijn, he!!! Ik ga in ieder geval heel hard duimen!!!

Ik hoop natuurlijk ook dat ik dit niet meer hoef te bespreken met mijn gynaeceloog. Ik moet nog een afspraak met haar maken dan krijg ik een telefonische consult ivm cyclusmeting. Ik wacht nog ff met deze afspraak maken..........in de hoop dat ik toch zwanger blijk te zijn :D

9. Diana76

Diana76 Actief lid

31 jul 2012
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks!!! Dat vind ik lief :)

Mijn kwaaltjes zijn voor een heel deel ook verdwenen. Ik had eerder deze week nog flinke steken. Soms deed het gewoon echt pijn!!! En ik ben wel wat gewend ;)
    De gevoelige borsten komen af en aan.....en ze lijken zelfs wel groter!!!

We moeten nog ff geduld hebben.......echt wel moelijk :)

10. Truus86

Truus86 Actief lid

7 jan 2013
    150
    0
    0
    Thuishulp
    Wat een verhalen allemaal... lijkt me behoorlijk naar om me te moeten maken, een bbz. Gelukkig zijn jullie positief ingesteld! We gaan duimen voor elkaar.. Morgen ga ik nog een testje doen (zaterdag nog negatief), 's ochtends vroeg, dus hopelijk kan ik nog wat laten horen voor ik moet werken... anders pas na 12 uur :) Nog meer die morgen gaan testen?

11. Diana76

Diana76 Actief lid

31 jul 2012
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Truus!!! Ik hoop op goed nieuws morgen!!! Ik hou je morgen goed in de gaten ;)

12. Lot508

Lot508 Lid

8 apr 2013
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes voor de meiden die morgen gaan testen!

13. Truus86

Truus86 Actief lid

7 jan 2013
    150
    0
    0
    Thuishulp
    Nou helaas een negatieve test... Hopelijk komt mijn ongesteldheid door... En hoef ik niet weer 40 dagen te wachten... Misschien dat mijn cyclus toch nog in de war is :(

14. Melkchocolaatje

Melkchocolaatje Bekend lid

4 apr 2013
    543
    0
    0
    Sociotherapeut bij GGZ instelling
    hoge noorden ;)
    jammer Truus, hoop ook voor je dat het niet al te lang op zich laat wachten. Heb je niet te vroeg getest?

15. Lot508

Lot508 Lid

8 apr 2013
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jammer, misschien te vroeg getest?

16. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Jee nou je al genoeg meegemaakt zeg,
    DUIM VOOR JE NOG HARDER DAT HET RAAK IS!!!!

Om even terug te komen of ik bang ben voor een nieuwe BBZ uh ja bij me vorige zw schap het ik het ook, en dat zal bij een nieuwe net zo weer zijn, daarom gelukkig wel vrij snel een echo om te kijken of het om de goede plek zit.

17. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    ik wil vanmiddag nog testje wagen

moet ik ze eerst halen..

sta altijd positief in het leven, en probeer altijd een zonnige kant in te zien!!! (luktr niet altijd hoor)

18. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    toch blijven we door duimen voor je!!!:)

19. Moekie

Moekie Niet meer actief

Dames, waar blijven die posi testen? :p

Hier denk ik niet dat ik erbij ga zitten, vanmorgen een gigantische temperatuurdip, naar 36.57 terwijl het gisteren 36.87 was. Ga er dus vanuit dat de duiveltjes binnenkort wel komen en ook ik hoop een beetje snel en niet over 5 dagen pas ( zoals vorige keer) :( Voel me wel goed eigenlijk. Normaal richting ongi al veel rugpijn en buikpijn. We zullen zien.

Truus, duim voor je!

Smiley, ik deel je visie. Er is altijd wel iets positiefs ook als is het negatief! Duim voor je vanmiddag!

Diana, wat een verhaal. En balen dat je nu aan eenkant geen kans meer hebt. Hopelijk heb je nog een gigantische lading eitjes in die andere zitten;)

Dames succes, wie test er nog meer vandaag? Duim duim duim :)

20. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    @moekkie hoop dat die tempratuurdip niks te betekenen heeft ging juist mooi omhoog
    Nog wel kwaaltjes?

@diana Ook met 1 eierstok kan je zwanger raken..enne net als wat Moekkie zegt alle eitjes zitten vast aan de andere kant met smart te wachtten

Als het lukt ga ik vanmiddag testten vind het wel spannend....
    had topic aangemaakt bij ovulatietestten en vele zagen er wel wat op...ik beschouw hem toch als negatief en wil geen tuurstreep zien.
    word ik helemaal gek van!!!

tsja kwaaltjes soms heftige steek in me lies, en verders me borstten pff en op buik liggen is vervelend en ik ben een buikslaper:(

aan ene kant denk ik kan toch niet raak zijn van 2 x klussen na 1e positieve ovutest en andere kant denk ik ...zal toch niet
    wel bewust voor gekozen na 1e positieve test er toch voor te gaan met in ons achterhoofd zal niet gelijk raak zijn!!

met me vorige zw schap was het achteraf ook gelijk raak toen was het om de dag! in de vruchtbare week. toen was ik niet bezig met ovutesten.

Dus ja...het beangstigd me wel een beetje hoor!!
    hoop zo dat we allemaal positief testten....
    en we zitten nog voor nod!! dus allemaal positief blijven;)

@lot50 hoe is het met jou

@ aan alle meiden.... Hoe staat het met de kwaaltjes voor?

Deel Deze Pagina