Babyborrel

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sjeetje, 12 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjeetje

Sjeetje Lid

10 feb 2009
    87
    0
    0
    Verkoopster
    Hoi dames,

Zoals de titel al zegt wou ik even een vraag stellen ivm de babyborrel.
    Om in een keer iedereen gezien te hebben en zij de baby;) geven wij een borrel.
    Nu was mijn vraag wat serveren jullie zoal als hapje:(?
    Drank is natuurlijk geen probleem.
    Alvast bedankt om mij wat ideetjes te geven

Grtz

2. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Je kan broodjes geven en die in de helft doorsnijden en beleggen met slaatjes (zalmsla, krabsla,...) e.d.

Of gewoon mini broodjes met een blaadje sla, tomaat en wat beleg (dus minismosjes)

Kopjes soep, mini pizza, taart, ...

Blaadje witloof en dat opvullen met iets lekkers

Spiezen van kerstomaatjes met mozzarella en eventueel een olijf

3. Ienieminie

Ienieminie Bekend lid

8 apr 2007
    727
    0
    0
    Leerkracht Basisonderwijs
    Ligt een beetje aan de tijd... wij hadden van 14.00 tot 17.00u.

Natuurlijk beschuit met muisjes en mijn schoonmoeder had wafeltjes met muisjes gemaakt. Verder ook (limburgse ;))vlaai (voor mensen die liever geen beschuit hebben).
    Op de tafel gewoon lekker borrelmix. Rond etenstijd (toen was bijna iedereen naar huis) nog met snacks rond.

Weet niet of je het thuis houdt, maar dan heb je je handen vol. Ik had dus echt mijn ouders/schoonouders ingeschakeld en zonder hun hulp was 't niet gelukt.
    Volgende keer (ben zwanger van de tweede) doe ik 't weer, maar dan op locatie.

4. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Wij doen dit voor de familie van mijn vriend, die is vrij groot en wonen allemaal anderhalf uur hiervandaan. Dus de moeder van mijn vriend stelt haar huis beschikbaar hiervoor en dat vind ze nog leuk ook. Daarnaast hoeven ze dan allemaal dat stuk niet te rijden en eerlijk gezegd heb ik het bezoek dan ook liever daar dan bij ons thuis.

Maar ik haal denk ik een grote geboortetaart en daarnaast gewoon wat chips en nootjes voor op tafel. Eventueel wat warms erbij. Knakworstje ofzo. Het zijn allemaal van die gezellige brabanders, dus hoef niks uitgebreids te doen. Met een worstenbroodje zijn ze al tevreden en toevallig heeft mijn schoonvader laatst 120 van die dingen gemaakt en die liggen daar nu in de vriezer (hij verveelde zich...)

Ik ben trouwens van plan om het van 13.30 tot 16.00 te doen.

5. Sjeetje

Sjeetje Lid

10 feb 2009
    87
    0
    0
    Verkoopster
    We hebben een zaaltje gehuurd.
    En we laten het doorgaan van 15u tot 18u dat leek voor ons lang genoeg

6. Eylem

Eylem Niet meer actief

Wij zijn ook van plan dit te doen maar dan op locatie :) in hetzelfde restaurant waar we getrouwd zijn. Ik wil een geboortetaart bestellen zodat iedereen bij binnenkomst een stuk taart krijgt, en daarna gewoon drankjes en wat hapjes....eigenlijk hetzelfde als op de bruiloft, is ons prima bevallen! En ik heb geen zin in troep in huis ;) en ons huis is daar ook veel te klein voor

7. Jessy25

Jessy25 Actief lid

1 nov 2006
    310
    2
    0
    Receptioniste
    Katwijk
    Ik zou alle hapjes serveren die ik 9 maanden niet mocht hebben.. dus met een dikke knipoog naar mijn zwangerschap ;)

Carpaccio, Rauwe kazen, cola hihihi.... :p

Verder doen toch altijd de welbekende bitterballetjes etc het erg goed hier :D niet superchique maar wel lekker 8)

8. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.310
    0
    0
    lange vinger voor de helft met witte pasta/boter en in de muisjes,
    Is niet zo'n hele hap als een beschuitje maar heb je toch iets "geboortigs" bij binnenkomst.

En dan inderdaad hapjes zoals op een verjaardag...

Wraps met kip sla en coctailsaus,
    wraps met tonijnsalade, in kleine stukjes...

stokjes met augurkje ;) en kaas etc..

Deel Deze Pagina