Voor meiden met dè symptomen die overtijd met bruinverlies!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Hormoonmeisje, 18 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hormoonmeisje

8 okt 2008
    40
    0
    0
    Bankmedewerker
    Zaanstad
    Hoi allemaal,

Ik dacht dit keer echt dat het raak was. Ik heb zoveel symptomen! Normaal gesproken heb ik voorafgaand aan mijn menstruatie eerst ongeveer 2 dagen bruinverlies en dan zet rond dag 33 de echte menstruatie met rood bloed door.
    Nu zit ik op dag 38 en heb vanaf dag 34 bruinverlies. Vandaag heb ik 2 testen gedaan en allebei negatief. Nu bij de tweede test ga ik twijfelen of ik niet toch een vaag schaduwstreepje zie, maar waarschijnlijk verbeeld ik me dat maar. Ik wil het ook zo graag!

Misschien is het een leuk idee dat iedereen die dit momenteel hetzelfde ervaart hier zijn berichtje plaatst. Dan kunnen we elkaar op de hoogte houden????

Ik hoop wat lotgenoten tegen te komen! Succes allemaal!

Liefs,
    Hormoonmeisje

2. ster79

ster79 Actief lid

13 okt 2008
    398
    0
    0
    Eerste 'lotgenoot' meldt zich!

Bruinverlies, misselijk(!), rugpijn, buikpijn, chagerijnig (of ongeduldig), geen bloedverlies, wel negatieve testen! Tussen de drie en vijf dagen overtijd.

Mag van mezelf pas na het weekend weer testen, dinsdag of woensdag. Anders bezorg ik mezelf steeds zoveel stress en een teleurstelling. Naar de wc gaan vind ik op het moment al spannend genoeg!

Welke zwangerschaps- of ongesteldheidssymptomen heb jij?

3. Hormoonmeisje

8 okt 2008
    40
    0
    0
    Bankmedewerker
    Zaanstad
    Hoi Ster,

Vreselijk he? Die onzekerheid! Ik heb met weer een test gedaan.Zo een digitale van Clearblue en weer negatief. Echt balen! Het voordeel van deze test is wel dat het duidelijk is. Je twijfelt niet of er misschien toch een vaag streepje staat.

Ik heb steeds vlagen misselijkheid, de ene keer wat erger dan de ander. Een rommelende buik. Ook een dag een heel opgeblazen gevoel in mijn buik gehad, moe, op het moment dat het bruinverlies begon ongi krampen maar dan wel een stuk minder/lichter als tijdens een menstruatie. Ik heb één dag een soort blaaspijn gehad. Alsof ik de hele dag mijn plas op heb gehouden wat helemaal niet zo was natuurlijk. Gister kreeg ik een ontzettende steek in mijn tepel en heb af en toe heel sterk ruikende urine. Ik dacht gister dat het bruinverlies over was, maar smiddags had ik toch nog wat, al wordt het wel veel lichter van kleur. Ik geloof dat dit het wel zo'n beetje is.

Morgen gaan wij op wintersport met mijn schoonouders. Ik had gehoopt dat ik dan duidelijkheid zou hebben! Smoezen verzinnen of niet. Een wijntje bij het eten of niet.

Ik ben gister bij de huisarts geweest. De testen die ze bij de huisarts doen zijn hetzelfde als die van de drogist. Haar advies was dan ook geduld hebben en later nog een keer de test doen. Geen bloed hebben is in ieder geval een goed teken. Zij vertelde ook dat als de test een heel vaag schaduwstreepje geeft, de test WEL positief is.

Ik neem dus maar een test mee op vakantie.

4. ster79

ster79 Actief lid

13 okt 2008
    398
    0
    0
    Hormoonmeisje,
    ik kan me weer afmelden hoor voor het forum! Helaas. Na 37 dagen toch nog ongesteld geworden, lange cyclus dus kennelijk dit keer. Al blijf ik het wel vreemd vinden dat ik steeds zo misselijk was, heb dat nooit zo op deze manier! Vandaag ook meteen nergens meer last van, heb echt net het idee dat het van de zenuwen is geweest. Ook dat bruinverlies gedurende bijna twee weken dat steeds maar niet doorzette, heel vreemd.

Voel me gek genoeg niet echt teleurgesteld, eerder opgelucht dat ik nu zekerheid heb. Die negatieve testen maakten me ook niet vrolijker.

Vervelend dat je op de vakantie nog zo in onzekerheid zit. Hoop voor je dat er snel duidelijkheid komt (en het liefst natuurlijk een mooie dubbele streep of 'zwanger' op je test!).

Geniet van je vakantie!

Liefs Ster

5. Hormoonmeisje

8 okt 2008
    40
    0
    0
    Bankmedewerker
    Zaanstad
    Hoi Ster,

Balen dat je menstruatie is gekomen. Maar wel gelukkig dat je nu zekerheid hebt. Ik ben inmiddels dik twee weken overtijd en vandaag zei de test weer negatief. Ik word gek van de onzekerheid. Ik belde vanmorgen de huisarts weer maar die is vanwege de feestdagen gesloten....

6. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @hormoonmeisje:

Vervelend voor je dat je al zo lang moet wachten op je ongesteldheid of toch nog een beginnende zwangerschap! Hoelang ben je al bezig? Steeds een regelmatige cyclus gehad? Helaas weet ik precies hoe jij je voelt.....En het gekke is dat wanneer je zolang overtijd bent je ook daadwerkelijk alle pijntjes en krampjes gaat analyseren en denkt: zou het dan toch? Tenminste dat had ik......Na 71 dagen werd ik alsnog ongesteld......Hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt, of het nou bloed is of een zwangerschap....Niks is zo vervelend als onduidelijkheid....

Succes!

7. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ik ben 16 dagen overtijd!
    En heb een paar dagen voor NOd en een paar dagen na NOD bruinverlies gehad
    Sinds eergister weer wat bruinverlies met afvegen

En de test blijft negatief :(

En ik heb ook een aantal symptomen:
    *Misselijk na iedere keer eten
    *Klein beetje zere borsten
    *Overtijd!
    *Af en toe krampjes
    *Moe...dus veel slapen
    *Wat afscheiding
    *vaak plassen
    *mijn buik is wat opgezet
    *af en toe duizelig

8. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Hier meld nog iemand zich !

Ik heb sinds gisteren bruinverlies.. En het stinkt ook :rolleyes: nog nooit gehad.
    Heb niet zo veel symptomen, alleen wat krampjes en steekjes hier en daar, en wat last van mijn borsten.
    Ik weet ook niet wanneer ik ga testen, probeer het zo lang mogelijk uit te stellen ;)

Liefs

9. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Hier ook iemand die eigenlijk alleen bruinverlies had.. wel iets "bloed" maar dat was zooo weinig en tot 3 keer aan toe een beetje en direct weer niks! :( kheb maar 1 of 2 keer een druppie helder bloed gehad en voorderest was t allemaal bruinig/rozig of gewoon echt bruin..

en dus 2 a 3 dagen lang: Wel,niet,wel,niet,wel,niet..

T is nu helemaal over.. heb ondertussen 3 keer nega getest (27e, 30ste en vandaag)

Ik ga ervanuit dat ik dus gewoon ongi geworden ben.. maar die kwaaltjes he!

Vooral mn tepels.. die worden met de dag groter, donkere rand eromheen.. tepels zelf stuk donkerder dan mn tepelhof, meer bultjes en dikke blauwe aderen eroverheen.. zoiets verzin je toch niet?!

ook t vake plassen terwijl ik weinig drink, dan ineens weer heel erg dorst.. trek ik vanalles en nog wat.. misselijk.. buikpijntjes (geen darmpijn maar ook geen echte ongipijn) etc etc horen bij mn lijstje..

Oh en ik krijg t niet in mn hoofd dat t niet zo is! :confused: een nega test is een teleurstelling maar meer omdat mn koppie t zo zeker weet! en daar baal ik van..

Hier dus braaf afwachten en ervan uitgaan dat t niet raak is.. maar toch.. misschien dat ik over een weekje of iets weer een testje verspil ;)

Oh als ik zwanger zou zijn zou t ook vandaag pas 4 weken zijn.. dus misschien ook te vroeg voor de tests?

10. Hormoonmeisje

8 okt 2008
    40
    0
    0
    Bankmedewerker
    Zaanstad
    Hoi allemaal,

Ik ben blij dat ik niet de enige ben met deze onzekerheid! Wat is het vrouwenlichaam toch een raar iets he?

Ik was vrij regelmatig ongesteld. Mijn cyclus was zo rond de 33 dagen. Wij zijn nu 9 maanden bezig. Als ik uitga van een cyclus van 33 dagen zou ik nu 3 weken overtijd zijn. Ik heb bijna een week lang last gehad van bruinverlies. Zelfs geen druppeltje rood gehad. Het is nu al een tijdje helemaal over. Ik begin zo langzamerhand ook het gevoel te krijgen dat die week bruinverlies misschien gewoon (nou ja gewoon....) mijn menstruatie was. Ik hoop het natuurlijk niet. In mijn vruchtbare dagen heb ik andere afscheiding dan normaal. Helemaal doorzichtig en erg vochtig. Dat heb ik nu ook een beetje volgens mij...

Zo verwarrend allemaal. Ik ga maandag weer een test doen en als die ook negatief is ga maandag ook meteen de huisarts even bellen.

We houden elkaar op de hoogte!

X

11. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @pampilio:

Ik zie dat dit je 2e ronde is......Ik had mijn vorige cylcus precies hetzelfde als dat jij nu hebt. Ook ik was lang overtijd, had last van mijn tepels inclusief de bultjes en blauwe aderen. Ook ik moest vaak plassen en had last van mijn buik......Bij mij was het uiteindelijk niks en ben toch na 71 dagen ongesteld geworden. Natuurlijk hoop ik voor jou dat je alsnog zwanger bent, maar probeer (hoe lastig het ook is, ik begrijp je) je er niet teveel op te focussen. Op het moment dat ik 4x negatief had getest en druk was op mijn werk (en dus minder aan een zwangerschap dacht) kwam mijn ongesteldheid, juist omdat ik er minder mee bezig was......

Probeer jezelf niet gek te maken.....

Heel veel succes!

@hormoonmeisje:

Mmmm, vervelend dat je na een regelmatige cylcus (al 9 maanden) nu ineens zolang overijd bent. Je leest hier nog weleens verhalen van meiden die pas heel laat positief testte, maar probeer je daar niet op vast te houden.....Ik zou idd effe de huisarts raadplegen, zeker omdat je normaal wel op tijd bent

Succes!

12. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    hier nog iemand die altijd 4-5 dagen bruinverlies heeft voor dat ik ongi wordt gek wordt je er van nu moet ik nog twee dagen wachten en heb nog steeds geen bruin verlies maar ik kan de klok er bijna op gelijk zetten dat het morgen wel zal beginnen omdat mijn temp al iets is gezakt.

volgens mij is bruinverlies in de meeste gevallen geen goed teken

allemaal succes met zwanger worden.

13. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Eigenlijk gaat t over mn eerste ronde, ik zit nu in de tweede omdat ik ervan uitga dat t niet raak is :)

En ik weet dat ik mezelf niet gek moet maken maar mn lichaam is me gewoon aan t pesten en omdat ik ook zonder kwaaltjes gewoon zon sterk gevoel had is dat moeilijk uit mn koppie te krijgen..

rond mn vruchtbare dagen en eisprong zal ik me vast wel weer daarop focussen ;)

14. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Hier ook een lotgenoot :( Ik ben dan nog wel niet zo lang overtijd, maar toch. Nu de 3e dag bruinverlies. Vanmorgen dacht ik dat het bijna over was maar nee hoor. Mijn urine stinkt vreselijk! Ik weet hoe een blaasontsteking voelt en dit is anders.
    Misschien maandag maar naar de dokter om toch even mijn urine te laten controleren op blaasontsteking met de vermelding van het bruinverlies en het zwanger willen worden.

Vrolijk word ik er iig niet van. Normaal altijd netjes optijd ongi (ik slik de pil al 2 jaar niet meer) Het is dan wel pas onze 2e ronde maar vervelend voel ik me wel. Nog even en ik jaag al mijn testen er doorheen (4 stuks hahaha)......... BAH!.....

Groetjes Cynthia

15. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Lady's, help me out ! ..

Vanmiddag dacht ik ongi te worden, ik kwam onder de douche vandaan en toen had ik wat donkerrood verlies, dus ik dacht helaas pindakaas..
    Nu heb ik helemaal geen krampen, ook toen ik mijn tampon weer uit deed zag ik dat het allemaal bruin was, met hier en daar een stipje rood.
    Toen ik net keek zat er alleen nog maar wat bruine vegen op mijn tampon.
    Moet ik dit nu rekenen als ongi, of nog even een dagje aankijken en als het ophoud toch maandag even testen.. ?!

Liefs

16. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Rood verlies = bloed = ongesteld......

Tenminste dit wordt altijd zo gezegd.....Zolang je geen duidelijk echt rood bloedverlies hebt ben je niet ongesteld. Het kan dan zijn dat je oud bloed verliest of een innesteling enz......Wacht er dus op tot je echt rood bloedverlies hebt.......

Geen rood bloed, geeft moed.....

Succes!

17. Hormoonmeisje

8 okt 2008
    40
    0
    0
    Bankmedewerker
    Zaanstad
    Hoi Knorretje,

Dat heb ik ook altijd zo begrepen, echter ik heb deze cyclus alleen maar bruinverlies gehad. Echt geen druppel rood. Dit duurde ongeveer 5 dagen (normaal duurt het 2 dagen en dan breekt het bloeden los). Nu ben ik inmiddels 3 weken overtijd en de testen (net weer een gedaan) geven nog steeds negatief aan.

Ik begin zo langzamerhand te twijfelen of bij mij het bruinverlies dit keer mijn menstruatie was. In dat geval zit ik nu alweer op week 3 van de nieuwe cyclus. Ik hoop het niet, maar hoop blijven houden wordt nu wel wat lastig.

Morgen wil ik even langs de huisarts.

Groetjes,
    Hormoonmeisje

18. o0mandy0o

o0mandy0o Lid

3 jan 2009
    68
    0
    0
    limburg
    goh wat eng om dit te lezen zo lang overtijd en dan steeds negatieve testen dan zul je toch ook wel helemaal gek worden he .
    vooral omdat je het zo graag wilt en dan mensen om je heen ziet en hoort die zwanger zijn
    ikzelf zou gisterren ongi moeten worden en vandaag is er nog niet echt iets wel een heele licht van kleurige afscheiding en ongesteldheidskrampen gisterren een test gedaan wel wat vroeg maar die was ook negatief hoop zo dat het niet doorzet

groetjes

19. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @hormoonmeisje:

Mmmm, zolang je geen rood bloed hebt gehad ben je niet ongesteld geweest, maar waarom het nu zolang op zich laat wachten.....geen idee......

Verstandig dat je morgen ff langs de huisarts ga, misschien krijg je een doorverwijzing en kunnen ze dmv een echo wat meer zien, waarom het zolang duurt....

Succes.....!

20. Vuurbloem

Vuurbloem Lid

2 jan 2009
    6
    1
    0
    Oosten van het land
    Hallo iedereen,

Oh, het klinkt zo dubbel, maar ik ben zoo blij om te lezen dat ik 'lotgenoten' heb!.

Wij zitten inmiddels in ronde 7 na een miskraam. Normaal gesproken heb ik een hele regelmatige cyclus van 28-29 dagen. Ik ben inmiddels 6 dagen overtijd. 3 dagen geleden negatief getest. Ik heb wel last van af en toe wat licht bruinverlies. Rood is het nog niet geweest.

Tijdens mijn eerste zwangerschap ben ik behoorlijk wat (helderrood) bloed verloren en toen bleek bij een echo met 9 weken dat ik een vaneshing twin had, oftewel, 1 eitje was afgestorven, maar onze kleine prins zat er nog steeds. Tijdens mijn tweede zwangerschap kreeg ik in week 6 last van bruinverlies en licht bloedverlies. Ik voelde eigenlijk direct al dat het niet goed zat en dat klopte helaas.

Nu...weet ik het echt niet meer! Ik baal ervan dat mijn lichaam me zo voor de gek houdt, ik heb zoiets van...als ik niet zwanger ben, prima, jammer maar dan wel graag de ongesteldheid, want dan kan ik het weer ff van me afzetten. Pff...

Zien jullie trouwens ook alleen maar zwangere vrouwen lopen? Wordt er gek van haha.

IDMK91 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina