zal alles nog goed met haar gaan ik denk nog steeds aan haar en haar vriend of alles goed zal zijn . tja goed zal het natuurlijk niet zijn maar jullie snappen wat ik bedoel groetjes sofaan
hoi soufaan, Ook de april mama's hebben nog niks van haar gehoord. Ze heeft het er denk ik erg moeilijk mee en kan haar verhaal hier nog niet kwijt. We hopen nog steeds dat ze dat nog een keer komt doen, maar als ze dta niet kan is het ook goed.
ja ik snap het helemaal ,ik kon twee jaar lang er niet over praten na dat mijn dochter was overleden met 36 wk zwangerschap maar met de tijd zal het wel wat beter worden iniederegeval dat hoop ik voor haar want iedereen verwerkt het anders natuurlijk x sofaan
wat een verschrikkelijk bericht, ik wil jullie ontzettend veel sterkte wensen met dit verlies, wat moet dit enorm moeilijk zijn zeg. sterkte en een dikke knuffel !
Ik kijk ook steeds of Meliske al een keer iets geplaatst heeft. Begrijp het wel...het is natuurlijk een verschrikkelijk verdriet. Ik hoop dat we toch een keertje iets van haar horen en als 1 vd april mamma's iets hoort ..het hier plaatst. Liefs Mirre
Goh, daar word je wel stil van, moet ondraaglijk zijn dat verlies. Veel sterkte Meliske, ook aan je man.
Lieve, lieve meiden...de tranen lopen weer over mijn wangen als ik al jullie medelevende berichten lees. Op het moment ben ik nog niet vaak actief hier op het forum, het haalt nog zoveel herinneringen op aan de tijd dat mijn meisje nog leefde en ik nog vrolijk zwanger was. Ik moet wel zeggen dat het redelijk met me gaat, ik denk maar steeds...de natuur heeft dit zo besloten dus dan zal het wel een goede reden hebben, ondanks dat er niks uit de onderzoeken bij de placenta en mijn dochtertje is gekomen. Ik heb nog wel 2 a 3 dagen in de week een dag dat het slecht gaat. Denk dat dat voorlopig ook nog wel zal blijven. Maar bij deze wil ik jullie allemaal bedanken voor alle lieve medelevende berichten! Foto van mijn moppie staat in me album. Jullie zijn toppers!