Meliske en vriend, Wat een vreselijk bericht. Dit had nooit mogen gebeuren. Heel veel sterkte gewenst ! Knuffel sappie
Meliske en vriend, Heel veel sterkte. Weet niet goed wat ik verder moet zeggen, maar we zijn er voor je! Liefs en een hele dikke knuffel!
oh neeee...wat een verdrietig nieuws Ik weet niet zo goed wat ik zeggen moet maar....ik hoop dat jullie samen de kracht vinden om dit verlies te dragen. Heel veel sterkte. liefs,Evon
lieve meliske ik wens jou en je vriend nu en in de tijd die komen gaat heel erg veel sterkte en alle kracht om het verlies van jullie meisje een plekje te geven. liefs sabrina
lieve meliske en vriend deze heb ik ooit van iemand gekregen nadat ik mijn zoontje was verloren met 20 weken bijdeze wil ik hem ook graag aan jou geven "An angel in the book of life wrote down my baby's birth. Then whispered as she closed the book "too beautiful for earth". heel veel sterkte Kus AyyildizF
Wat vreselijk verdrietig. Heel veel sterkte gewenst met dit verlies, ik wens jullie alle kracht om dit verlies te dragen.
Lieve lieve Meliske en vriend, Woorden schieten tekort voor wat er gebeurd is. Dat deze nachtmerrie jullie moet treffen is onvoorstelbaar onrechtvaardig. Mijn enige hoop is dat jullie op een mooie manier afscheid van jullie mooie meisje kunnen nemen en dat jullie het op een gegeven moment een plekje kunnen geven. Weet dat ik aan jullie denk en dat je altijd bij mij terecht kan. Heel erg veel sterkte met het verwerken van dit verlies. Een hele dikke warme knuffel van Fenna en Anton.
..lieve meliske en vriend , Wat een verschrikkelijk nieuws ...wij willen jullie heel veel sterkte toewensen met dit enorme verlies ...mijn gedachten is bij jullie liefs en een knuf asjuh(astrid) en Tom
Jeetje... hier schrik ik van! Omdat je al zo ver was. Heel veel sterkte meid, samen met je vriend! Liefs Corina