Wat een keiharde wereld leven we toch in. Ik wens jou en je man heel veel sterkte met het verwerken van jullie verlies. liefs jet
Oh lieve Meliske en vriend Wat een naar nieuws. Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Lieverds...alle sterkte en liefde in de wereld voor jullie om dit inmense verlies straks een plaatsje te kunnen geven. Konden we de pijn maar weg nemen. Heel veel liefs Linda
Melliske, Ik ken je niet maar ik wil jou en je man toch heel veel sterkte toe wensen. Tragische! lizzie
Wat een verschrikkelijk bericht.... Ik wens jou en je vriend alle kracht, sterkte en liefde toe om dit zware verdriet te verwerken. Jullie kleine meisje fladdert vast tussen alle andere lieve kindjes in de vlindertuin. Veel liefs Manuela
................................. ................................ .................................. .................................... ................................. .................................. .................................. ................................. liefs Judith