O wat erg zeg gecondoleerd met het verlies van jullie kindje. Wens jullie allebij heel veel sterkte. En weet dat wij hier er altijd voor je zijn als je het van je af wilt praten. Want dat is heel belangrijk. Heel veel sterkte en wens jullie alle kracht toe. Lover
ben er stil van, Onbegrijpelijk, wat oneerlijk! Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met dit enorme verlies. Denk aan jullie Liefs ikke
Ik weet ook niet wat ik zeggen moet. Vind het zo vreselijk voor jullie, oneerlijk ook. Heel veel sterkte de komende tijd. Ik hoop dat je ons ook nu weet te vinden. Knuffel. XXXX
Wat vreselijk voor jullie! Hier zijn geen woorden voor. Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht toe. Liefs Elmo
heel veel sterkte en gecondoleerd, ik vind het zo erg, kan het niet vatten heel veel knuffels van mij saskia
Vreselijk....heb hier geen woorden voor.....heel veel sterkte met de verwerking van dit grote verlies
Meliske en vriend: Hier schrik ik heel erg van, wat een afschuwelijk nieuws. wat is het toch oneerlijk in de wereld, hoe kan dit nu? Ik wens jullie heel veel sterkte, jullie en jullie ouders, familie en vrienden. groetjes Patricia
Ongelofelijk, wat een vreselijk nieuws! Ik wens jou en je partner en overige familie heel veel kracht dit onmenselijk verdriet te dragen.
Lieve lieve meliske en vriend, Hier worden we echt stil van, wat moet je hierop zeggen. Zoiets is gewoon afschuwlijk. Wij willen je heel veel sterkte wensen. En we denken aan jullie. Heel veel liefs en steun en sterkte toegewenst, Almira en Jan