Wat afschuwelijk.. Ik wens jullie ontzettend veel kracht en liefde toe in de komende tijd. Ik heb geen woorden hiervoor. Sterkte, Sirona.
Meliske en vriend, Ik wens jullie heel veel liefde en steun in deze moeilijke tijd. Het is zo oneerlijk en onbegrijpelijk... Liefs Olga
Lieve Meliske en vriend... Heel veel sterkte en kracht gewenst in deze moeilijke tijd. Ben er stil van..... * Dikke knuf*
Oh, wat is dit afschuwelijk! Meliske, gecondoleerd met het verlies van je dochtertje en heel veel sterkte toegewenst samen met je vriend en dierbaren. Anakin.
:-$ Hier zijn geen woorden voor... :-$ Ik wens jullie het allerbeste toe in deze moeilijke tijd... Josien
neee..... wat vreselijk, Meliske en lief, ik wens jullie heel veel sterkte en kracht toe de komende tijd! dit is gewoon niet eerlijk.... sterkte lieve knuffel
Jeetje wat n bericht zeg.. vreselijk. Heel veel sterkte met t verlies van jullie dochtertje. Wat is t leven oneerlijk zeg!
Ook ik wil Meliske en vriend en familie heel veel sterkte en kracht toewensen in deze zware periode...
Lieve Meliske en vriend, Nog steeds ben ik er stil van en wil jullie veel sterkte wensen. Kan me niet indenken hoe groot het gemis moet zijn als je het zelf meemaakt... Veel sterkte deze komende tijd. liefs mopsje en vriend
Lieve meliske en vriend, heel erg veel sterkte in deze moeilijke tijden. Het verlies lijkt me afschuwelijk.