ik wil jullie heel veel sterkte wensen in deze vreeselijke tijd ik denk aan jullie veel liefs en een dikke knuffel mieke
Weet niet zo goed wat ik moet zeggen... ben er echt stil van! Heel veel liefs, sterkte en succes in deze zware moeilijk tijd. Liefs Zomaar
Lieve Meliske, oh lieve schat ik weet niet wat ik moet zeggen mijn gedachten zijn bij jou heel veel sterkte in deze moeilijke periode. dikke knuffel marloes
Lieve Meliske en vriend, Heel veel sterkte met dit grote verlies... Woorden schieten gewoon tekort, dit is zo oneerlijk! Liefs Sandra
wat een afschuwelijk nieuws..... lieve meliske en lief, heel veel sterkte en kracht gewenst de komende tijd.... liefs elfje
Lieve Meliske en vriend, wat verschrikkelijk voor jullie! Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met het verwerken van jullie verlies! Hier zijn geen woorden voor...
holy s***.... wat vreselijk! Geen woorden voor, behalve dan: veel kracht en sterkte toegewenst bij het verwerken van dit verlies.
Wat een verschrikkelijk bericht... waarom toch... heel veel sterkte in deze ontzettend moeilijke tijd
Meliska en vriend, Wat een verschrikkelijk bericht is dit zeg. Heb er echt geen woorden voor. Wil jullie heel veel sterkte toewensen in deze moeilijke periode. Liefs Kareltje
Oh nee, wat erg ! Is er al meer bekend over het hoe en wat nu verder ? Is ze al bevallen ? Tjee, wat moeten we hier nou mee? Er zullen nooit genoeg woorden zijn om haar te troosten..... Liefs Ilja