hai lieve meliske ben blij te lezen dat alles goed gaat. ik heb tot jij hier wat hebt geschreven niet iets durven neer te zetten, maar je bent vaak in mijn gedachten. toen er niks meer kwam, kreeg ik het al spaans benauwd. Maar gelukkig is alles helemaal goed met jou en jullie kleine meis! veel liefs
Welcome back Meliske. Excuses zijn overbodig. We zijn met z'n allen maar wat opgelucht dat alles goed met jou en de kleine is!
jeeeeeeeee meliske ik ben zo blij dat alles goe is met jou en de baby! welkom terug en graag veel blije verhalen posten! dikke knuffel van loopy
Woww, Ik ben ook heel blij iets van je te horen, en ook dat alles goed is. Meid, ga lekker genieten van de laatste weekjes. Dikke knuffel.
Heeyyy Melis! Welkom terug meid! Ben super blij dat alles goed met jullie is. Mooie buik heb je,geniet er nog maar lekker van he meis. Liefs en een knuff... -x-
He lieverd, Je niet schuldig voelen hoor. Fijn dat alles goed gaat met jou en je meisje! Dikke knuf bd
Zeg voel jij je even lekker mooi zwanger in plaats van schuldig! Mooie buik hoor, met een zeer gezond meisje erin, prachtig gewicht ook..... Begrijp je angst en onzekerheden volkomen! Maar nu, genieten, dat groene licht blijft vast gewoon aan staan!
Hey Meliske, Jouw verhaal heeft me destijds enorm aangegrepen en ik volg altijd wel een beetje hoe het met je gaat. Gelukkig is alles goed met je. Het is trouwens heel begrijpelijk dat je even afstand nam van het forum. Zet hem op meid, die laatste weekjes. Het zij je zo gegund!
Hej meid, heb je al weer 'gesproken' maar ben echt heel blij dat alles goed is .... Fijn om je hier ook weer te lezen ..... Knuffie
Hoi meis, fijn te horen dat alles goed met jou en de baby gaat! Wat heb jij een prachtige buik! En je absoluut niet schuldig voelen! Lekker aan jezelf denken! Geniet van je zwangerschap meid! Liefs Minya
Hé Meliske, Fijn dat alles goed is met jou en je beebje. Het is goed dat je aan jezelf denkt, hoor! Jij komt nu op de 1e plaats samen met je kindje. Geniet maar lekker, zo veel mogelijk, van het feit dat je zwangerschap goed gaat.
Lieve Meliske, Ik ben ook heel blij goed nieuws te lezen zeg! Fieuw.. Die groei: misschien kan ik je iets geruststellen. Van begin van aan ben ik ook al erg groot (daarbinnen) ook een groeiecho gehad en ook hier blijkt alles goed! Wel veel vruchtwater maar dat is natuurlijk nooit verkeerd. Nu, op het einde, in 1 week tijd weer 3 cm gegroeid! Dat zegt dus allemaal niks :-D Ik hoop dat je de laatste 11 weken nog lekker kan genieten van de groei en ontwikkeling van je tweede dochter! Heel goed dat je even voor jezelf hebt gekozen hoor! Geen excuses voor nodig. Je doet er denk ik heel goed aan om die keuze te maken! Heel veel succes verder meid! Elmo
elmo, jij heb idd ook een behoorlijk buik! wel een hele mooie! wow! nu de echo achter de rug is kan ik er ook meer van genieten. ik weet dat alles goed is en ook het hartje ziet er helemaal in orde uit, is toch weer fijn zo'n bevestiging tussendoor. Het schiet nu echt op bij jou he! Spannend! Ik hou je in de gaten hoor!
Het laatste wat je moet gaan zitten doen is je schuldig voelen! Meis, ik hoop dat je nu heerlijk kan gaan genieten van je laatste weken!
Gelukkig gaat het goed met jullie Nog een paar weekjes.... probeer een beetje te genieten het is zo voorbij ( cliche , ik weet het).