waar kan ik betrouwbaar thuiswerk vinden?

Discussie in 'De lounge' gestart door Smurfin90, 28 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smurfin90

Smurfin90 Bekend lid

17 mrt 2014
    829
    0
    16
    NULL
    NULL
    Al een poosje ben ik thuis aan het werk als chat operator, de verdiensten vallen mij heel erg tegen en helaas stapelen mijn rekeningen zich op.
    Graag wil ik iets zoals inpakken, stickeren, sorteren o.i.d. maar ik kan niks betrouwbaars vinden
    Zijn hier mensen die dit werk doen en waar kan ik betrouwbaar aanbieders vinden?
    Aloë vera en dat soort organisaties ben ik ook niet van plan, begin dit jaar iets soortgelijks begonnen met afslank producten en helaas heeft dat mij alleen maar geld gekost.

Ik hoop dat iemand de gouden tip heeft? :)

2. anoniempje101

anoniempje101 Bekend lid

20 jun 2015
    735
    2
    0
    NULL
    NULL
    Met verandering in wetgeving is een aantal jaren geleden het aanbod in thuiswerk enorm afgenomen. Het is nu goedkoper dat soort werkzaamheden over de grens te laten uitvoeren. Of er worden mensen uit oostbloklanden hierheen gehaald om het werk te doen. De banen die er nog zijn, zijn veelal de 'piramide-spel' achtige banen inderdaad....

Je kan wel even kijken naar bedrijven die mensen zoeken om te vertalen bijv? volgens mij is daarin soms wel een klusje te vinden. Veel succes!

3. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Sowieso: Als er een eigen inleg/investering nodig is: Move on!
    Verder geen tips voor je... sorry.

4. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    gebruik de zoekfunctie eens, dit topic komt elke maand wel voorbij, je kunt er vast wel tips in vinden

5. Krulpeterselie

Krulpeterselie Fanatiek lid

27 apr 2015
    2.585
    1.247
    113
    Produktiewerk.nl kwam een tijd terug voorbij in een dubbeltje op zijn kant. Lijkt me dat die dan wel betrouwbaar is?

6. V2015

V2015 Actief lid

19 mrt 2016
    278
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat is je woonplaats?
    Bij mij in de buurt zit een bedrijf waar ik het jarenlang heb gedaan.

Bedenk wel dat het echt veel werk is voor ook relatief vrij weinig geld.
    Dat soort dingen zijn meer bedoeld als bijverdienste en niet om je te onderhouden.
    Daarbij moet je ook alles zelf ophalen en ook weer terug brengen. Je rijdt dus minstens 2x per week heen en weer.

7. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Lees mee

Als iemand iet weet in noord limburg

8. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Ik denk dat schoonmaakwerk bij particulieren meer opbrengt.
    Misschien dat je evt strijkwerk vanuit huis kan doen?

9. Smurfin90

Smurfin90 Bekend lid

17 mrt 2014
    829
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zit ook in noord Limburg :)

10. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Ik denk niet dat je thuiswerk gaat vinden dat beter betaalt dan chatoperator. Tenzij het een gewone baan is, die je toevallig vanuit huis kunt doen. Maar dan moet je wel heel erg mazzel hebben.

11. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    Ik heb een poosje thuiswerk gedaan wat me enorm veel tijd kostte en heel weinig opleverde. ik was bijna alles wat ik verdiende al weer kwijt aan benzine kosten om het op te halen en in te leveren. ik kan het je dus niet echt aanraden

12. aimee83

aimee83 Niet meer actief

Zo n strijkservice vind ik een goed idee. Denk dat daar altijd wel vraag naar is.

13. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Mag ik vragen wat voor afslank producten je verkocht? Gewoon nieuwsgierig.. mag ook via pb:)

14. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Tja je kan thuiswerk doen in de zin van FM parfums en producten verkopen of je gaat Tupperware party's geven thuis. Je kan ook Oriflame producten verkopen of afslank producten zoals Herbalife.

Er zijn genoeg '' thuiswerk '' baantjes te vinden. Het enige nadeel met dat soort baantjes vind ik persoonlijk ( ik spreek uit ervaring ) dat je meer tijd en energie er in moet steken voor je wat betaald krijgt, daar krijg je pas betaald als je wat verkoopt. Als ik bijvoorbeeld 8 uur per dag de producten aan het promoten ben dan krijg je er niet 1 cent voor. Je krijgt echt pas als je echt een product verkoopt, je krijgt dan niet het hele bedrag maar gewoon een gedeelte.

Ik ben zelf ook chatoperator maar ik verdien daar veel meer mee dan met al die andere thuiswerk baantjes. Tja het is geen vetpot nee maar dat is wat mensen vaak denken dat je met chatwerk slapend rijk kan worden maar dat is niet zo, je moet gewoon hard werken voor je centen net zoals bij iedere andere baan.

Ik denk persoonlijk dat je, als je gewoon voor jezelf vaste tijden per week gaat werken als operator dat je meer verdiend dan met wat voor ander thuis baantje dan ook.

Bij wie werk je als ik vragen mag?

15. V2015

V2015 Actief lid

19 mrt 2016
    278
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben niet van noord Limburg dus ik kan je helaas niet helpen.
    Hopelijk vind je iets wat bij je past.
    Succes!

16. Smurfin90

Smurfin90 Bekend lid

17 mrt 2014
    829
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties!

Juiceplus deed ik, maar nadat ik 60,- betaald heb vernam ik nog weinig van mijn coach en mijn netwerk is ook niet zo groot dus heb nooit klanten kunnen werven.

Als chat operator sta ik bij diverse ingeschreven, vind het loggen voornamelijk tijdrovend en vind het eigenlijk ook niet zo tof om die uitdagende pokes op te lossen met vervelende klanten die ik er 9 van de 10 keer voor krijg.

Begin vorig jaar heb ik ook mijn stoute schoenen aangetrokken en ingeschreven als camgirl, de verdiensten bevielen mij uitstekend (minimaal 24,- per uur)
    Ik bleef altijd anoniem en heb nooit iets geks uitgevoerd achter de cam, had enkel hele fijne gesprekken zit er nu weer aan te denken maar ben inmiddels alweer bijna een jaar niet meer online geweest dus vind het wat eng om de stap weer te zetten. :)

17. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Even nieuwsgierig hoor...hoe blijf je anoniem als camgirl> Dan ben je toch in beeld lijkt me? Of bedoel je dat ze je naam en gegevens niet hadden?

18. Smurfin90

Smurfin90 Bekend lid

17 mrt 2014
    829
    0
    16
    NULL
    NULL
    Andere naam, leeftijd en woonplaats etc. Verder zet ik de cam alleen op mijn decolleté, gezicht en de rest laat ik uit beeld.

19. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Oh haha wow dat is letterlijk dat de mannen alleen maar met je decolleté praten ;) Nooit geweten, ik dacht dat je zelf volledig in beeld zou zitten.

20. Smurfin90

Smurfin90 Bekend lid

17 mrt 2014
    829
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hahah nee dat is niks voor mij!
    Er zit van alles op zo site extreme vrouwen, vrouwen met maskers en veel die het zo doen als mij.
    Morgen wil ik weer eens online gaan maar vind het wel even spannend weer.

Deel Deze Pagina