Voor mezelf beginnen

Discussie in 'De lounge' gestart door V2015, 28 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hardlopertje

hardlopertje Bekend lid

9 jul 2012
    853
    28
    28
    Ergens op de aardbol
    Maar TS waar liggen jou interesses? dan is het voor ons makkelijker na denken wat je wilt. Ik zag hier psycholoog en Kapster tot taartenbakster. Dat zijn compleet andere richtingen en interesses.

2. PDaphne

PDaphne Actief lid

2 feb 2009
    193
    1
    0
    Filmpjes maken voor op YouTube. In de hoofdrol je kinderen en iets met het uitpakken van speelgoed/frozen/play doh/LEGO/een ballenbak/spiderman/kinder surprise eieren etc etc. Hoe meer views hoe meer je verdiend. Er zijn tegenwoordig zoveel mensen die hun geld verdienen met filmpjes op YouTube/instagram en vlogs!
    Verder ben ik het eens met de meeste dames hier: voor jezelf beginnen om de redenen die jij noemt heeft een heel kleine tot geen kans van slagen. Ik ben zelf sinds een jaar zelfstandig ondernemer en ik kan je vertellen dat het echt veel harder werken is dan je van tevoren denkt en zeker met kleine kinderen niet eenvoudig. Ik kan het volhouden omdat ik nu eindelijk met m'n passie geld kan verdienen maar anders had ik het waarschijnlijk al lang weer opgegeven.. Succes met je zoektocht!

3. Wowkaat

Wowkaat Actief lid

26 apr 2011
    375
    0
    16
    Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd wat je drijfveer is TS. Je geeft aan dat het financieel niet nodig is en je komt niet concreet met een passie oid. om iets vol te kunnen houden, heb je een drijfveer nodig.

4. V2015

V2015 Actief lid

19 mrt 2016
    278
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga het nog een laatste maal zeggen en daarna reageer ik er niet meer op...
    Ik ben aan het oriënteren naar beroepen/werkzaamheden die vanuit huis gedaan zouden kunnen worden. Niet in een specifieke richting, dat kan ik zelf ook wel bedenken ;)

Ik was benieuwd waar een ander aan zou denken als je zou vragen naar werkzaamheden vanuit huis.

Wat mijn drijfveer is lijkt mij niet zo van belang. Als ik voor mezelf zou willen beginnen met een bestaande passie dan zou dit topic overbodig zijn ;)

5. MammaMaaike

MammaMaaike Actief lid

1 feb 2008
    234
    0
    0
    Catering vanuit huis? Franchiseneemster?

6. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Webshop,??

7. hardlopertje

hardlopertje Bekend lid

9 jul 2012
    853
    28
    28
    Ergens op de aardbol

Joooh als je zo reageerd zoek je het zelf maar uit. Ik wil je proberen te helpen. Ik werk zelf ook vanuit huis dus weer wat het is met 2 kinderen erbij.
    Vind je reactie ontzettend vreemd.

8. Pera

Pera Actief lid

4 dec 2015
    351
    27
    28
    NULL
    NULL
    Dan vind ik dat een hele domme actie van jouw vriendin. TS als je Googled op dit bedrijf dan krijg je heel veel nare berichten te zien. Nooit aan beginnen.

9. Wowkaat

Wowkaat Actief lid

26 apr 2011
    375
    0
    16
    Succes TS. Ik heb, door jouw reacties, geen zin om mee te denken. Het lijkt allemaal in jouw straatje te moeten passen. Dan had je je openingsbericht anders mogen formuleren.

10. V2015

V2015 Actief lid

19 mrt 2016
    278
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn reactie is helemaal niet vreemd. Ik heb het denk ik al 3x herhaald. Kan dan beter vragen wat jij er niet aan snapt hardlopertje ;)

Ik snap niet hoe iets in mijn straatje moet passen als ik gewoon open sta voor alle ideeën die aangeboden worden Wowkaat.
    Hoe had ik mijn op moeten formuleren dan volgens jou?

11. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ja maar.. Wat wil je nu weten dan? Want blijkbaar heb je alles al op een rijtje, de meest logische keuzes wijs je af. Als iemand het gouden ei heeft, geeft ze dat niet zomaar weg.

Als iets niet komt vanuit je eigen passie, denk ik niet dat het een lang leven is beschoren.

Pommetjeenmarley vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina