Jeetje wat n schrik .... Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter, maar ook heel erg veel sterkte toegewenst! Ben n beetje sprakeloos.... Dikke knuffel
Jeetje, dat verwacht je zeker niet . Gefeliciteerd met Misha en heel veel sterkte ! Ik duim voor jullie ..
Wat een schrik! Gefeliciteerd met je meisje en heel Veel sterkte toegewenst. Hopelijk komt alles helemaal goed!
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Hier brand een kaarsje voor jullie. Heel veel sterkte en veel kracht toegewenst voor de komende periode!
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje Misha..ik wens jullie ook heel veel sterkte toe de komende tijd en ik duim heel hard dat jullie kleine meisje het gaat redden!
Poeh, wat een wisselend gevoel!! Gefeliciteerd met de geboorte en sterkte en succes met de komende periode...
Ahw! Ik schrik hier zo erg van! Heel veel kracht toegewenst de komende tijd! En gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Dikke knuffel!
Lieve Micchan en man, Van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje Misha! En heel veel kracht en sterkte toe gewenst de aankomende tijd!
Jee, wat een schrik... Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine meid, hoop dat alles goed gaat/komt, sterkte gewenst!
Beste micchan en man, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Misha. Hopelijk laat deze kleine meid zien dat ze een vechter is. Heel veel sterkte de komen de tijd.
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Misha. Jullie hebben haar een prachtige, krachtige naam gegeven. Hopelijk blijft alles goed gaan met jullie kleine meid! Heel veel sterkte Micchan en man! Ook voor Shadixx en overige familie veel sterkte, want het is niet niks zoveel zorgen om zo'n klein mensje!! Liefs
Wow!!! Wat spannend zeg! Van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje! Ik hoop dat ze het goed doet! Succes en sterkte voor wat er komen gaat!
Gefeliciteerd en heel veel sterkte voor jullie en jullie kleine meid hoop dat het allemaal goed gaat...