Mn hart blijft maar in mn keel kloppen Heel veel sterkte!! En natuurlijk gefeliciteerd met jullie mooie misha!
Lieve Micchan & man, Allereerst, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Misha! Maar wat een schrik! Heel veel sterkte en kracht de komende tijd! Blijf vechten kleine meid!
Jeetje wat een drama! Micchan, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje. Wat zal je overrompeld zijn geweest zeg! Ik hoop dat jullie dochtertje het onwijs goed doet en dat ze in goede handen is. Heel veel sterkte en mijn duimen draaien voor jullie kleine meid.
Wat zullen jullie geschrokken zijn zeg, nu maar duimen draaien. Gefeliciteerd met jullie kleine meid, leuke naam. Shaddixx, je bent tante, gefeliciteerd ook voor jou.
Michann jeetje meis wat schrikken! Wat zullen jullie in angst leven. Gefeliciteerd met de geboorte van Misha. Meis ik mijn duimen blauw draaien en heel hard hopen! Dikke knuffel!
Gefeliciteerd Micchan met jullie dochtertje! En ook veel sterkte, ik hoop dat alles goed blijft gaan.
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Misha. Ik wens jullie de komende tijd veel sterke toe.
Allereerst gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Wat ontzettend heftig om zoiets mee te maken.. Heel veel sterkte de komende tijd en ik hoop dat jullie dochter een vechter is en er bovenop komt.. Ik denk aan jullie!