Jeetje, ik heb net teruggelezen hoe je bevallen bent. Wat heftig!! Wat een ongelofelijk sterk meisje heb je. Duimen draaien dat ze bij jullie mag blijven. Heel veel sterkte. En natuurlijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie wondertje!
Heel veel sterkte gewenst lieve Micchan, wat een verhaal zeg hopelijk blijft alles goed gaan met jullie dochter. Dikke knuffel!
Wat heftig zeg. Allereerst van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje. Ik duim dat alles goed blijft gaan en jullie dochter nog heel lang bij jullie mag blijven.
Lieve micchan, Mijn duimen draaien over uren. Ik hoop zo dat het goed gaat met je kindje. Dikke knuffel lieverd!!! En ook voor je zus, super dat ze naar je toe is gekomen.
Na de terugval van gisteravond zijn er geen andere terugvallen meer geweest.. Dit kleine meisje is zo sterk ♥ Heb haar vandaag twee keer mogen zien, ze is zo mooi! We hopen allemaal zo intens dat ze het vechten vol blijft houden!
Wat fijn om even een update te geven. Misha is zo te lezen erg sterk, kleine vechter! Hoe is het met je zusje?
Oh gelukkig! Was al aan t wachten op nieuws! Heb nog nooit zo vaak vernieuwen ingedrukt. Sterk meisje is het!
Wat een verhaal! Heel heftig. Blijf vechten kleine meid!! En ook gefeliciteerd met de geboorte van jullie knappe sterke meid! Het is nu al een bijzonder meisje. En voor Shadixx gefeliciteerd met je nichtje.
Micchan is ook online. Maar zo blij te horen dat het beter gaat. Hoop zo dat Misha hier goed doorheen komt. Wat een sterk meisje zeg!
Wat fijn om nieuws te horen! Ik kan het ook maar niet loslaten... Kom op Micchan en Misha! Ook hier wordt aan jullie gedacht!
Shadixxx: super bedankt voor je berichtje!! Ben zo blij te lezen dat het echt en nog steeds een vechtertje is. Geef micchan een dikke knuffel en heel veel sterkte. En micchan, gefeliciteerd met de geboorte van je dochter Misha. Ik wens je heel veel sterkte en liefde toe. Je hebt een lieve familie dat ze gelijk naar je toe zijn gekomen in deze moeilijke tijd. Echt super!
Jeetje meid, gefeliciteerd met jullie dochtertje en heel veel sterkte de komende tijd. Goed nieuws dat ze zo'n vechtertje is..
Wat fijn om te lezen! Jij ook gefeliciteerd met je nichtje. Ook hier brand een kaarsje voor haar, in de hoop dat ze het vechten vol houdt. Hoe is het met Miccan?
Micchan, allereerst gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje! Ik schrok me rot toen ik je bericht las! Ook hier brand een kaarsje voor jullie dappere meisje dat ze blijft vechten en ze straks na de strijd sterk genoeg is om naar huis te mogen zodat jullie kunnen gaan genieten. Sterkte tot die tijd!