Blij te horen dat met jou verder alles goed is. En als je geen tijd/zin hebt om te posten dan maakt dat toch niet uit, je hebt al zoveel aan je hoofd! En voel je niet schuldig over de plotselinge bevalling. Je kan niet weten hoe een wee aanvoelt en met die termijn denkt je daar nog helemaal niet aan. Je had al geen makkelijker zwangerschap en je hebt er alles aan gedaan om het beste te doen voor je meisje. Nogmaals heel veel sterkte en een dikke knuffel.
Jeetje wat schrikken zeg. Eerst gefeliciteerd met jullie dochter, wat een sterk meisje. Ook wil ik jullie heel veel sterkte wensen voor de komende periode. MB2005.
Wat een heftig en enorm angstige situatie zeg! Gefeliciteerd met jullie geweldige, stoere, mooie en sterke dochter. Wat een vechter, jullie meisje. Ook ik denk aan jullie en bid dat alles goed mag komen.
aah meis... Ik weet hoe dat voelt om die schuldgevoelens te hebben, maar geloof mij het slijt. Laat die gevoelens toe, praat er over, des te sneller kun je het loslaten. Soms loopt het gewoon anders... Nu komt het lange wachten, heel veel kracht de komende tijd.. heel veel duimen zullen voor jullie draaien.
Lieve schat, Wie denkt er dan ook aan weeën bij 26 weken. Probeer je niet schuldig te voelen, jullie hebben geweldig gehandeld samen!!!
Lieve micchan het is niet jouw'n schuld lieverd... Je kon toch ook niet weten wat er aan het gebeuren was... Ik blijf verder aan jullie denken en ik hoop dat je mooie meisje net zo blijft vechten als nu... Sterkte lieverd.... Heel veel sterkte en je mag niet jezelf de schuld geven. Dikke knuffel
Ongelooflijk wat een verhaal. Dat ze sterk is heeft ze al wel bewezen, 40 minuten zonder hulp en dat met 26 weken wauw. Er zal zoveel op je af komen nu. Zie dit topic ook niet als iets waar je perse nu moet lezen of iets moet posten. Maar weet dat er aan je gedacht wordt dat maakt je sterk. En misschien fijn voor later om terug te lezen. En niet schuldig voelen meid, idd wie verwacht er nou zoiets. Nogmaals een hele dike knuffel en wat een prachtige naam heeft ze gekregen!
Lieve Micchan, iedereen zal tegen je zeggen dat je je niet schuldig hoeft te voelen, en dat gevoel gaat ook met de tijd slijten, geloof me. Je hebt gedaan wat je kon, en dit kon je niet tegenhouden. Ik wens je heel veel succes en sterkte de komende tijd, nu komt er een lange periode van onzekerheid, afwachten en met de dag leven. Ik herinner me de frustratie van het helemaal niets kunnen doen en hulpeloos af moeten wachten en toezien. Maar wat je kunt doen doe je al. En ik vind het ook heel goed dat je probeert met kolven melk op gang te brengen, alles om je meisje te helpen!
Jeetje wat een verhaal! Ik schrik ervan! Wat een sterke knappe meid hebben jullie toch! Met 25 weken 40 minuten zonder 'hulp' volhouden! Wat een krachtpatser! Ik weet niet meer te zeggen dan sterkte in deze onzekere tijd! Je hebt het hartstikke goed gedaan, ook al voelt dat niet zo... Maar je kon er niets aan doen! Je kunt het nu eenmaal niet tegen houden als de baby zich aankondigt! Dikke knuffel!
Gefeliciteerd met jullie dochter en heel veel sterkte! Ik hoop echt dat je je snel minder schuldig zult voelen, je had dit ook totaal niet kunnen weten/voorkomen, maar ik kan me voorstellen dat dat gevoel niet 1,2,3 weggaat. Nogmaals heel veel sterkte..
Ze kunnen er niks specifieks over zeggen, maar toen ze binnenkwam zeiden ze het is echt 50-50 ja of nee, na het invallen van de longetjes eerder 30-70..
Wat een verhaal! Ik wil jullie heel veel sterkte wensen en hoop dat je meisje de kracht blijft houden om er bovenop te komen! En hoop dat jullie ondanks alle zorgen ook van de intense momenten kunnen genieten!
Wat goed om wat meer te lezen, en wat een vechtertje hebben jullie! Er zal nog een lange weg volgen met vele ups en downs, hopelijk leidend naar een mooie toekomst samen. Ik denk aan jullie en blijft jullie heel veel sterkte, kracht en liefde wensen. En voel je alsjeblief niet schuldig meid, jij kon hier echt helemaal niets aan doen. fijn dat jij je lichamelijk goed voelt, en heel knap dat je probeert de borstvoeding op gang te brengen, denk goed om jezelf. Knuffel voor jou en de mensen om je heen
Jeetje meid wat zal jij je rot voelen zeg. Zo had je het je allemaal niet voorgesteld. Ik duim echt zo hard dat je kleine moppie t gaat redden, tot nu toe is t al een flinke vechter geweest. Ze wordt omringd door liefde en dat doet ook al een hoop.