Voor Micchan

Discussie in 'Prematuur' gestart door gitta, 3 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Gefeliciteerd!
    Vecht klein meiske,vecht!

2. Michiee

Michiee Niet meer actief

heel veel sterkte <3

3. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Je mag zeker trots zijn op jullie prachtige meisje!
    Voel je niet schuldig, jullie hebben goed gehandeld.
    Dit is gewoon onmacht geweest, niets waar je grip op had kunnen hebben.
    Mijn kaarsje, brand ook voor jullie.
    Sterkte vannacht, ik hoop dat jullie een beetje kunnen slapen zodat je iets uitgerust bent.

4. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Gefeliciteerd met jullie dochter! Wat is ze mooi!

Heel veel sterkte met alles wat op jullie afkomt en voor de tijd die jullie mee gaan maken. Heel heftig allemaal.

5. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Micchan je moet echt even beseffen dat dit niet jouw schuld is. Je hebt echt gehandeld zoals elke moeder dit zou doen. Vanaf het moment dat het begon kwam de moeder in jouw naar boven. En je hebt instinctief goed gehandeld, daar mag je trots op wezen! En echt super dat je volop aan het kolven bent! Je meisje zal jouw melk goed kunnen gebruiken, zodat ze nog meer kan aansterken. Probeer maar wat te rusten, hoe moeilijk het ook is, we zullen je echt niks kwalijk nemen als je niks van je laat horen, we begrijpen hoe moeilijk dit is en dat je hoofd er even niet naar staat.

Denk aan je xx

6. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Wat een mooi, dapper meisje!
    En wat een onzekerheid. Heel veel sterkte en ik denk aan jullie!

7. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Mooi meisje! Zo teer... maar toch ook sterk.

8. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Oh wat schrik ik van dit topic. Ik heb even je laatste berichten gelezen om te weten wat er precies is gebeurd.
    Echt zó heftig.
    Heel veel sterkte de komende tijd en natuurlijk ook gefeliciteerd met Mischa.

9. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje, ik wens jullie veel sterkte en kracht toe.

10. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Dag Micchan, ik snap dat je je schuldig voelt, maar je kunt hier niets aan doen. Het kenmerk van extreme vroeggeboortes is nou juist is dat ze vaak a-specifiek verlopen. De weeën voelen heel anders dan bij een voldragen zwangerschap en de uitdrijving gaat vaak veel sneller. Dit is een van de redenen dat vrouwen met een dreigende vroeggeboorte vaak in het ziekenhuis worden opgenomen: dan zijn ze er hopelijk zo vroeg mogelijk bij als de bevalling begint.

Ik weet uit ervaring in welk niemandsland jullie je nu bevinden. Je dochter is aan het knokken en jullie staan machteloos, zo voelt het. Wees er zo veel mogelijk voor haar, dat is belangrijker dan al het andere, ongeacht hoe het nu verder zal gaan. Ze kent jullie stemmen al en voelt dat ze bij jullie hoort.

Jullie meisje is een enorme vechter, dat kan niet anders. Het is een groot wonder dat ze de eerste drie kwartier zonder hulp overleefd heeft bij deze termijn. En meisjes-prematuren hebben betere kansen dan jongetjes, dat is echt zo.

Mocht je behoefte hebben aan informatie, kijk dan eens op de site van de vereniging voor ouders van couveusekinderen: Vereniging ouders van Couveusekinderen Of op Kleine Kanjers | Voor mensen die te maken hebben, of krijgen, met een prematuur / te vroeg geboren kindje. Of op het prematurengedeelte van dit forum.

Veel sterkte de komende tijd. Ik wens jullie alle geluk van de wereld.

11. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Van harte met de geboorte van jullie dochter. En heel veel sterkte voor de aankomende tijd.
    Jullie hebben geweldig gehandeld, zo sterk. Voel je niet schuldig, je kan zo vroeg geen weeën verwachten. Ik wens jullie alle kracht toe!!

12. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Meiske toch voel je niet schuldig!! Ik ben heel erg benieuwd hoe jullie meisje eruit ziet! :)

Voor nu sterkte en veel kracht!!

13. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Jij hoeft je echt niet schuldig te voelen! Je kon het niet weten. Wat een verhaal zeg, en wat een sterk meisje hebben jullie! Ik duim dat ze deze kracht houdt en bij jullie mag blijven. Ze ziet er vast prachtig uit!

14. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Goedemorgen lieve Micchan en Shaddixxx, is Misha good de nacht doorgekomen?

15. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Gefeliciteerd met jullie dochtertje, en heel veel sterkte voor jullie de komende tijd!! Gelukkig is je zus bij je!
    Mijn duimen draaien dat jullie kleine vechtertje zich heel sterk vecht en jullie haar over een tijdje mee mogen nemen naar huis!

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    allereerst gefeliciteerd met jullie meisje! Zo klein maar helemaal af. Wat een verhaal zeg en wat een sterk meisje dat ze het 40 minuten zonder hulp gered heeft!
    Heel veel sterkte de komende tijd en bid dat alles helemaal goed mag komen!

17. Linda86

Linda86 VIP lid

Pff wat een heftig verhaal!

Lieve micchan en vriend, gefeliciteerd met jullie dochtertje. En vooral heel veel sterkte en kracht voor de komende tijd. Hopelijk slaat jullie meisje zich er doorheen en kunnen jullie snel echt van haar gaan genieten.

18. Ik heb nog niets gehoord vandaag, hoop dat ze nog slapen of dat ze bij haar zijn. Ik ben eigenlijk blij zolang m'n telefoon niet gaat.. Ze heeft inmiddels dan de 48 uur gehaald. Eigenlijk al 50 zelfs, elk uur is er eentje! Elk uur brengt haar dichterbij het overleven..

19. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie mooie dochter.
    Wat zullen jullie geschrokken zijn dat ze er nu al is maar trots mogen jullie ook zijn.
    Trots op jullie kleine vechter en op jullie zelf, hoe jullie hebben gehandeld.
    Fijn dat je zus er is om je te steunen.
    Sterkte de aankomende tijd, ook hier zal een kaarsje branden.

20. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Goedemorgen! Kan me voorstellen shadixxx... Hebben jullie nog een beetje kunnen slapen?

Deel Deze Pagina