Voor Micchan

Discussie in 'Prematuur' gestart door gitta, 3 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evientje

Evientje Niet meer actief

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en nichtje.
    Denk dat jullie met recht kunnen zeggen dat jullie dochtertje en nichtje een vechtertje is.
    We leven enorm met jullie mee, en hebben dan ook een kaarsje aangestoken.
    En snap je schuld gevoel maar sta ook stil bij dat jullie lieve meisje het 'benauwd' had en er daarom uit is gekomen! En je had er niks aan kunnen veranderen, het is niet zo dat je er een stop in kan doen ofzo? En het is in mijn ogen ook een overlevingsdrang van jullie dochter! Binnen was het niet aangenaam meer (vanwege die infectie) dan naar buiten waar ze meer hulp heeft?! Misschien een rare manier van kijken.

2. gitta

gitta Fanatiek lid

22 okt 2013
    2.625
    427
    83
    Graag gedaan natuurlijk!

Poeh, wat een achtbaan zitten jullie nu in. Dat schuldgevoel is heel begrijpelijk, maar zoals iedereen je op het hart zal drukken natuurlijk totaal niet nodig. Wat mooi dat je kolft en wat zul je daar zoals je beschrijft dubbele gevoelens bij hebben.

Neem alsjeblieft alle hulp en steun aan die je wordt aangeboden, dit is echt een bizarre bevalling geweest. Niemand kon dit weten, anders was je wel preventief opgenomen.

Liefs, Gitta.

3. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    ik ga heel hard duimen voor jullie en je meisje..zown heftig verhaal..ben dr even stil van..ben zelf nu 25 weken zwanger en ook de eerste en vindt t zo erg dat jullie dit moet overkomen..heeel veel sterkte en kracht voor de komende tijd..ik denk aan jullie!

4. gitta

gitta Fanatiek lid

22 okt 2013
    2.625
    427
    83
    Net de foto's bekeken: wat is ze mooi! Die lipjes zijn in het echt net zo lief als op de echofoto!

5. echtniet27

echtniet27 Niet meer actief

Ik wil jou gezin heel veel sterkte wensen. Ik hoop op een mooi en gelukkig 2014 voor jullie.

6. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Ik heb er de hele nacht aan moeten denken. Ik hoop dat ze de nacht goed is doorgekomen. Is er bekend wat haar geboortegewicht is?

7. catharin

catharin Fanatiek lid

5 jan 2010
    1.072
    2
    38
    NULL
    NULL
    Volg dit topic en ik weet bijna niet wat ik schrijven moet. Wat zal je geschrokken zijn thuis toe jullie meisje onverwachts geboren werd en dan de hectiek erna. Dat valt toch bijna niet te bevatten. Hoop dat jullie meisje een echt vechtertje is en dat zij snel aansterkt.
    Bij deze dan ook van harte gefeliciteerd en heel veel sterkte toegewenst. Hoeveel weegt zij (misschien staat dat al ergens) ik zag de foto`s en zie een mooi kindje waar je heel trots op mag zijn.

8. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Ik ben heel blij om te horen dat tot nu toe alles goed gaat met Misha!! Ik hoop dat ze zo goed blijft vechten en het steeds een beetje beter doet!
    En voel je niet schuldig. Jij kunt er echt niks aan doen en hebt zo snel gehandeld als je kon!

9. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Wat heb je een prachtige dochter op de wereld gezet.
    Gefeliciteerd en heel veel sterkte en kracht in deze tijd.

10. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Ik krijg tranen in m'n ogen van je laatste post Shadixxx, wat een top-zus ben je!

Prachtige foto's van Micha. Nogmaals veel sterkte!

11. Willes

Willes Fanatiek lid

14 nov 2006
    1.127
    70
    48
    Heel veel kracht toegewenst de komende tijd. Ik hoop dat jullie kleine Misha blijft vechten en dat ze uitgroeit tot een mooie gezonde meid.

Heel veel sterkte!

Liefs, Willes

12. Paige

Paige Niet meer actief

Wat een heftig verhaal!! Maar wat een mooi prachtig meisje is er op deze wereld bijgekomen.. Ik hoop dat ze sterk genoeg zal zijn om zich hier doorheen te vechten! Zal een kaarsje branden!

Papa, mama en de rest van de familie: Gefeliciteerd met dit mooie wondertje, maar ook heel veel kracht gewenst in deze zware periode..

13. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Micchan,

Ik las gister over de geboorte van je dochter en kan het niet uit mijn gedachte krijgen...Sterkte nu! Wees zo krachtig als je bent, daar help je je dochtertje mee!

14. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Mijn gedachten zijn bij jullie. Ik wens jullie heel veel sterkte toe.

15. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Gefeliciteerd en heel veel sterkte. Ik hoop dat jullie vechtertje zo goed mogelijk groeit en haar kansen snel ten goede keren.

16. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Micchan, dat jullie meisje 40 min zonder medische hulp heeft weten te overbruggen(zij het dat ze even kritiek is geweest en ze haar moeten terug brengen) zegt wel hoe enorm veel vechtlust dit kleine meisje heeft! Ik hoop dat je hier juist wat kracht uit kan putten, ipv je enorm schuldig te voelen.. Dit had niemand kunnen weten meid..

17. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Weer bedankt voor alle lieve, steunende reacties :)

Gisteravond rond 23 uur is het kalium in haar bloed omhoog geschoten, toen hebben ze de insuline weer aangesloten (die stond vanaf 14 uur op stand-by) en was het eigenlijk zo weer onder controle.. Verder de hele nacht en ochtend zonder enkel probleem doorgekomen, dus ze doet het echt heel, heel goed!

De insuline is er inmiddels weer uit, haar hartje is weer terug naar +- 180, haar bloeddruk is goed onder controle, haar bloedsuikerspiegel is goed, de beademing wordt steeds verder gereduceerd, de temperatuur van de couveuse wordt langzaam gereduceerd, ze houden haar spieren nu niet meer 'in bedwang', dus het zou nu zomaar kunnen dat we haar opeens zien bewegen (ze wordt nog wel in kunstmatige slaap gehouden), haar longetjes hebben geen verdere problemen meer gehad, geen bloedingen in haar hoofdje, dus echt, voor nu ziet alles er heel goed uit.. Helaas hangt wel altijd de donkere wolk genaamd 'maar' erboven, want het kan nog altijd ieder moment weer omslaan.. Maar we blijven hopen en vertrouwen dat ze blijft knokken en dat alles zo fantastisch blijft vorderen..

Ze is zo sterk en zo ongelofelijk mooi.. Ik ben zo onwijs trots op haar, dat ze dit allemaal gewoon maar even flikt! Ook vind ik het natuurlijk verschrikkelijk dat ze hier doorheen moet, zo vroeg in haar leventje al zoveel bergen beklimmen.. Ze is echt een topper.

Met mij gaat het gewoon nog hetzelfde als altijd, geen enkel probleem.. Het kolven gaat goed, behalve dat de lactatiekundige had gezegd dat ik niet per se 's nachts hoef te kolven, als ik maar aan acht uur per dag kom.. Dus vannacht niet gekolfd, nou dat heb ik bij het wakker worden gevoeld, jeumig.. Vannacht wel gewoon de wekker zetten dus.
    Ze zeggen ook allemaal dat ik nu nog niet hoef te verwachten dat er iets uitkomt, of wellicht een paar druppels, en dat het pas rond de 4e of 5e dag na de geboorte echt op gang komt. Rechts geeft inderdaad maar een paar druppels, maar uit links had ik net na 1 'sessie' (pomp heeft zo'n stand van 15 minuten) al 30ml.. Best trots dus. :)

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Aaah super micchan!
    Jullie doen het zo goed! Je mag trots zijn meisje!

19. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Fijn om deze berichten te horen Micchan! Hopelijk blijft alles de goede kant op gaan!
    Ik duim ondertussen door :)

20. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Wat fijn dat het goed gaat, ik hoop dat ze snel helemaal stabiel is!

Deel Deze Pagina