Wat fijn om te lezen dat ze het zo goed doet! Hier wordt ook hard geduimd! En wat een prachtige foto's in het album! Jullie doen het allemaal supergoed! Je mag ook zeker trots zijn Micchan, op je meisje, maar ook op jezelf!
Heel fijn om te lezen dat alles goed lijkt te gaan. Hopen dat het zo blijft. Heb de foto's gezien, wat een klein mooi poppetje! Alles is al zo compleet, wat een wonder eigenlijk he.
Wat een gevoelens komen er boven zeg bij het zien van de foto's. Zulke herkenbare beelden. Wat een vechtertje is jullie meisje! En wat ze hier zeiden in het WKZ toen onze dochter geboren was: meisjes overleven het vaker dan jongetjes omdat ze meer vechten en ster ker zijn in de ontwikkeling. Ze lopen iets meer voor dan jongetjes. Wie weet is dat een troostende gedachte. Hopelijk komen er geen ernstige complicaties!
Micchan, ik bewonder jou kracht, hoe trots je bent op jou kleine meisje en terecht. Ze is prachtig. Ik heb de foto's gezien in je album. Ik wens jou, je man en je familie nog veel sterkte toe. Lieve Misha jij moet dit gaan redden prachtig wonder.
Fijn dat ze het nu voor nu zo goed doet! Elke dag die er gaat is er 1 dichter bij de dag dat die donkere wolk genaamd "maar" zal verdwijnen!
Lieve Micchan, Wat een fijne berichten om te lezen! Wat een vechtertje is dat kleine moppie van jou! En wat super dat de borstvoeding zo "goed" loopt! Jeetje 30 ml al! Knap hoor! Wat een respect voor jou hoe je je staande houdt. Sterkte de komende tijd!
Ohja, het is al veel vaker gevraagd maar ik vergeet het steeds te typen. Ik weet helaas niet haar gewicht en lengte, ze zijn aan het begin te veel met haar bezig geweest en ze ligt nog te kritiek om dit te kunnen meten.. Haar gewicht schatten ze tussen de 700 en 800 gram, en van wat ik zo van zien is ze denk ik zo rond de 28 centimeter..
fijn dat de bv toch al op gang kijkt te komen! Dat is natuurlijk de aller aller allerbeste voeding die je haar nu kan meegeven. (Tenminste, ik neem aan dat ze nu ook 'voeding' krijgt) Kunnen ze je borstvoeding in de sonde doen? Of hoe ze dan ook nu haar voeding krijgt? Kaarsje blijft branden hier!
Spannend allemaal voor jullie, maar het klinkt alsof ze het super doet en 40 minuten zonder medische hulp het redden op deze leeftijd dat zegt wel wat voor vechter en hoe sterk of ze is!!!!! Hopelijk blijven de berichten zo positief
Oh wat fijn! Ja ik wist niet hoe goed haar man ook andere talen spreekt maar fijn dat hij kan vertalen en zij zich goed kan redden in het Duits, dat is tenminste een stressfactor minder. Micchan, super, 30 ml is volgens mij echt al super met alleen kolven en zo'n vroege geboorte, daar kan je meisje supergoed op gaan groeien! Fijn dat ze op het moment het heel goed doet.
Pff meid, wat lees ik veel herkenning uit je verhaal. De drukte, de onzekerheid, de trots voor je meisje,.. Ik wil je nogmaals ongelooflijk heel veel sterkte wensen. Het is een vreselijk moeilijke en onzekere tijd voor jullie nu. Dat zal het ook nog wel een tijd blijven. Gelukkig dat je ontzettend lieve familie om je heen hebt en ik blijf natuurlijk keihard duimen voor jullie kleine vechter!! Dikke knuffel xxx
En wat een prachtig meisje is ze trouwens!! Mijn prematuurtje is de meid in mijn avatar, ik hoop met heel mijn hart dat jullie meisje ook bij jullie mag blijven!!
Ook hier tranen in mijn ogen. Hartelijk gefeliciteerd met jullie kleine meisje! Mijn duimen draaien! Liefs Vief
Wow wat kom je sterk over micchan! Dat heeft Misha niet van een vreemde! Ik blijf duimen voor jullie!!
Shadixx, wil eerst even zeggen hoe bijzonder ik je berichtje vond.. Zoveel liefde voor je zusje en je nichtje. Je eigen verdriet zo wegcijferen voor iemand anders.. Hele dikke knuffel voor jou! En lieve Micchan, wat kun je ongelooflijk trots zijn op je meisje! Wat een wondertje, wat een vechtertje en wat een onwijs mooi meisje! Denk ook aan jezelf he?! Ondanks dat het voor je gevoel alleen om jullie Misha draait moet je jezelf ook niet vergeten. Het is niet zomaar iets waar je in terecht bent gekomen en probeer jezelf en je gevoelens ook niet voorbij te lopen! Ook voor jou is de bevalling een hele heftige ervaring geweest! Dikke knuffel voor jou en G. Ik denk aan jullie ♥
Micchan Gefeliciteerd met jullie prachtige meisje!! Ik heb met tranen over mijn wangen jullie verhaal gelezen. Wat een onzekerheid en zorgen moeten jullie nu doorstaan.. Jullie meisje is een echte vechter en dat heeft ze laten zien dat ze het helemaal zelf heeft volgehouden die 40 min tot aan het ziekenhuis!! Jeetje meis wat overkomt je dan allemaal he. Denk je even een moeilijke stoelgang te hebben en dan wordt je kindje gewoon geboren. Onvoorstelbaar. Geen schuldgevoelens hebebn hoor, jij bent een kanjer, net als je kleine meisje! Shanixxxx ik heb zitten huilen bij jouw prachtige woorden hier! Ben er gewoon een beetje door van slag. Door wat jullie als zusjes meemaken. En jullie 'kennen'we toevallig allebei van hier op zp.