Heel erg veel sterkte !! We duimen allemaal mee op een goede afloop voor jullie dochtertje !! Veel liefs
jeetje wat een verhaal!! allereerst gefeliciteerd, maar wat een heftige tijd ligt voor jullie. Ik ga ook hard duimen voor een stabiele periode en dat Misha (leuke naam!) maar groot en sterk mag worden
wat een verhaal zeg! heel veel sterkte en geluk met jullie meisje, we zullen vast allemaal voor jullie duimen. *knuffel*
Heel veel sterkte Michhan, Wat een achtbaan moeten jullie nu in zitten zeg! Hoop dat alles goed (blijft) gaan met jullie kleine meisje!
Ook ongelooflijk veel liefs voor Shadixxx, trouwens. Wat moet het vreselijk moeilijk zijn nu je lieve zus in Oostenrijk zit en dit allemaal in haar eentje (nou ja, met haar vriend natuurlijk, maar zonder bloedverwanten) moet doormaken.
Jeetje... Echt kippenvel. Ik hoop zo dat het goed gaat. Heel veel sterkte, maar ook gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Prachtige naam! En idd ook voor shadixxx..
jeetje wat een verhaal. wat zal je geschrokken zijn toen je dochter geboren werd. heel veel sterkte voor jullie en jullie vechtertje.
Wij zijn meteen na het telefoontje in de auto naar Oostenrijk gestapt, dus zodra ze er behoefte aan heeft, staan we voor haar klaar
Lieve Micchan, Jeetje wat zouden jullie geschrokken zijn. ik wens jullie heel veel sterkte jeetje wat een schrik! Liefs,
Echt heel lief TS voor dit topic! Micchan, lieverd ! Nogmaals heel veel sterkte ik denk aan jullie! En zus van micchan wat een topper ben je ook om gelijk naar hun toe te gaan, jij ook sterkte!
Micchan, shaddix en familie, heel erg veel sterkte en succes de komende tijd, ik hoorde het gisterochtend al, schrok er even van. Vanaf hier gefeliciteerd met de kleine meid en ik hoop dat ze de komende tijd redelijk probleemloos door zal komen.
Jeetje wat een verhaal! Van harte gefeliciteerd! Tegelijkertijd heel veel sterkte en ik hoop dat alles gewoon helemaal goed gaat komen en jullie snel die roze wolk op kunnen klimmen! Xxx
Wow wat een verhaal (gelezen in WWJK). Heel veel sterkte komende periode. Dat jullie dochtertje hier maar goed doorheen mag komen, het is nu al een sterke meid. Uiteraard ook van harte gefeliciteerd met jullie dochter.