Wauw wat een mooi meisje Micchan! En ze lijkt ook al best wel groot of niet? Wat een sterk meisje! EN jullie ook natuurlijk!
Micchan, gefeliciteerd met jullie prachtige dochter. Wel vreselijk dat jullie hier doorheen moeten. Jullie meisje laat gelukkig wel zien dat ze een sterk vechtertje is. Ze doet het geweldig zo te lezen. Ik hoop met heel m'n hart dat dit zo door mag gaan en dat ze snel uit de kritieke fase is. En jij hoeft je nergens schuldig over te voelen. Je doet het juist geweldig, je komt zo sterk over ondanks alles. Je bent nu al een topmama voor Micha!
Al 30 cc!! Daar heb ik 2 dagen voor gevochten met mn kolf. Jeetje, wat mag jij trots zijn op jezelf. Ik zit steeds met tranen in mn ogen, net even in je album gekeken.. wat is ze mooi!! Lieve shadixx, wat praat je vol liefde over je zusje, haar vriend en hun mini meisje! Dikke knuffel voor jullie xx
misschien mag ik dit helemaal niet typen maar dit moet gewoon goed gaan,kan niet anders, gewoon geen andere keus. Als ze zooooo sterk is geweest dat ondanks een infectie zonder enige hulp ze toch nog 40 minuten heeft gehaald,,,,,,dan moet ze hier ook doorheen komen, wat een topper!
Micchan, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje, ik wens jullie en haar natuurlijk ook heel veel sterkte en kracht.
Ik heb ook je foto's gezien, en wat is ze mooi En wat lijkt ze al groot! Mogen jullie haar al vast houden? (Ik heb geen idee hoe zoiets gaat, sorry)
Micchan allereerst gefeliciteerd met jullie dochter, wat ziet er mooi uit, een hele gave huid heeft ze. Ik hoop dat alles goed komt, en dat jullie meisje de kracht heeft om alles te overwinnen, om straks helemaal gezond samen met jullie naar huis te gaan. Heel veel sterkte de aankomende spannende tijd
Jeetje Micchan wat een verhaal en wat ben je sterk zeg! Ik kan je alleen maar heel veel kracht en geluk toewensen. Gefeliciteerd met jullie prachtige dochter ! Vecht Misha, vecht !
Fijn om te lezen dat het vooralsnog onder controle gaat. Elke dag is er een dichter bij een gezonde toekomst! Mooie foto's hoor, echt een mooi klein popje
Hele mooie foto's van een mooi meisje! Blijf hopen voor jullie kleine meisje! Zal vanavond een kaarsje voor haar branden.
Micchan, ik duim elke dag voor jullie, en jullie kleine meid. Shadixx top hoe sterk mijnent en hoe warm en liefdevol jij je zus opvangt. Dikke virtuele knuffels voor jullie.
Wat een goed nieuws, dat ze het zo goed doet! En inderdaad zo herkenbaar dit verhaal, heb dit van dichtbij met mijn neefjes die met 25 weken zijn geboren. Zo spannend deze tijd, inmiddels zijn zij 4 jaar alweer. Hoop dat je binnenkort mag kangaroeën, oftewel met je meissie knuffelen. Ondanks dat het lastig zal zijn, hoop ik ook dat je kan genieten samen met je man van jullie sterke meid!