Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje, veel te vroeg geboren, maar wat knap dat ze het zo goed doet, wat een vechtertje!! Heel veel succes de komende tijd!!
Ons kleintje, wateen mooie foto. Brengt herinneringen terug, zo heb ik ook uren gezeten, pratend, zingend, neuriend. En je zag de hartslag rustiger worden en de bradys afnemen, ze worden er echt rustiger van.
Vanmorgen rond een uur of elf gingen we weer naar de kinderafdeling om bij ons kleine meisje te kijken. Er waren weer wat dingen weg, haar huid ziet er beter en beter uit en we kregen de schrik van ons leven, want zodra we begonnen te praten, opende ze haar oogjes en begon rond te kijken en bleef bij ons 'hangen'. Ook heeft ze weer haar armpje en handje bewogen en een soort smakbewegingen met haar mondje gemaakt. Wauw, dit gaat echt zo fantastisch, wat doe je het ongelofelijk goed, hoe is het mogelijk, dachten we.. Toen werden we gevraagd of we even mee konden lopen naar een andere kamer. 'Gaat het om iets ernstigs?', vroeg G. zodra we binnen waren. 'Ja, het gaat om iets ernstigs', zei de arts. Misha heeft een flinke bloeding in haar hoofdje. Hetgene waar ze het meeste angst voor hadden en wat ook het gevaarlijkst is, is gebeurd. Ze kunnen niets tegen de bloeding doen, alleen afwachten of het stopt en als het gestopt is en gestold is, proberen het bloed weer weg te pompen (of te wachten of het zelf weg gaat). Er kan niets gezegd worden over hoe lang het duurt.. Het kan dagen duren, maar ze kan ook binnen hele korte tijd wegvallen.. Zoals alle andere waarden (hartslag, bloeddruk, zuurstof in bloed, bloedsuikerspiegel, ademhaling, temperatuur) er nu voorstaan, is ze 'stabiel', de bloeding zorgt er dus nog niet voor dat haar situatie verslechtert. Maar ook dit keer blijft de 'maar' boven ons hoofd hangen en het is de zwaarste 'maar' waar we tot nu toe mee hebben moeten omgaan..
Pff , wat erg dat jullie hier door heen moeten, zowel jullie als je meisje...put maar kracht uit het goede moment eerder vandaag,
Hele goede tips kleintje! Hier mochten we ook niet aaien en strelen. Ze vergeleken het dat jij doodziek bent en iemand zit naast je continu over je arm te kietelen. Daar wordt je gek van! Alleen kan zij het niet aangeven zelf. Als het mag idd buidelen. Ze helpen je heel goed om alle slangetjes mee te nemen en het voelt heerlijk. Wat een naar bericht zo erachteraan zeg! Ik bid voor jullie dat ze er goed bovenop mag komen.
Ow meid sterkte! Ik werd helemaal blij van je eerste gedeelt en dacht ow wouw dat is goed en mooi. Zo k*t dat ze een bloeding heeft in d'r hoofdje! Ik hoop dat het snel stopt en weg gaat. Ik brand nog steeds een kaarsje. Knuffel!
Wat een heftig bericht Ik hoop dat het snel beter gaat met haar. Heel veel sterkte! Ik zal vanavond een kaarsje branden voor jullie.