Voor Micchan

Discussie in 'Prematuur' gestart door gitta, 3 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

ik heb er ook even een foto bij gezet voor de duidelijkheid. dank je

2. Vlindertjuh1987

Vlindertjuh1987 Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje, veel te vroeg geboren, maar wat knap dat ze het zo goed doet, wat een vechtertje!! Heel veel succes de komende tijd!!

3. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Ons kleintje, wateen mooie foto. Brengt herinneringen terug, zo heb ik ook uren gezeten, pratend, zingend, neuriend. En je zag de hartslag rustiger worden en de bradys afnemen, ze worden er echt rustiger van.

4. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Prachtig Ons Kleintje!
    Ik hoop dat Micchan er iets aan heeft :)

5. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Vanmorgen rond een uur of elf gingen we weer naar de kinderafdeling om bij ons kleine meisje te kijken.
    Er waren weer wat dingen weg, haar huid ziet er beter en beter uit en we kregen de schrik van ons leven, want zodra we begonnen te praten, opende ze haar oogjes en begon rond te kijken en bleef bij ons 'hangen'. Ook heeft ze weer haar armpje en handje bewogen en een soort smakbewegingen met haar mondje gemaakt.
    Wauw, dit gaat echt zo fantastisch, wat doe je het ongelofelijk goed, hoe is het mogelijk, dachten we..

Toen werden we gevraagd of we even mee konden lopen naar een andere kamer.
    'Gaat het om iets ernstigs?', vroeg G. zodra we binnen waren.
    'Ja, het gaat om iets ernstigs', zei de arts.
    Misha heeft een flinke bloeding in haar hoofdje. Hetgene waar ze het meeste angst voor hadden en wat ook het gevaarlijkst is, is gebeurd. Ze kunnen niets tegen de bloeding doen, alleen afwachten of het stopt en als het gestopt is en gestold is, proberen het bloed weer weg te pompen (of te wachten of het zelf weg gaat).
    Er kan niets gezegd worden over hoe lang het duurt.. Het kan dagen duren, maar ze kan ook binnen hele korte tijd wegvallen.. Zoals alle andere waarden (hartslag, bloeddruk, zuurstof in bloed, bloedsuikerspiegel, ademhaling, temperatuur) er nu voorstaan, is ze 'stabiel', de bloeding zorgt er dus nog niet voor dat haar situatie verslechtert. Maar ook dit keer blijft de 'maar' boven ons hoofd hangen en het is de zwaarste 'maar' waar we tot nu toe mee hebben moeten omgaan..

6. rums

rums Niet meer actief

Jeetje Michan wat een nieuws! Denk aan jullie!

7. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    och meisje...

8. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Heel veel kracht gewenst.

9. dekilene

dekilene Niet meer actief

Arm meisje heel veel sterkte en kracht gewenst.
    Ik denk aan jullie.

10. Evientje

Evientje Niet meer actief

We denken aan jullie. Heel veel sterkte!

11. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Wat een mooi moment en dan zo'n nieuws erachter,we blijven hier duimen voor jullie.

12. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Pff , wat erg dat jullie hier door heen moeten, zowel jullie als je meisje...put maar kracht uit het goede moment eerder vandaag,

13. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Wat n spannende tijd! Sterkte en hopelijk is jullie meisje sterk genoeg!

14. minon

minon Niet meer actief

Hele goede tips kleintje!
    Hier mochten we ook niet aaien en strelen. Ze vergeleken het dat jij doodziek bent en iemand zit naast je continu over je arm te kietelen. Daar wordt je gek van! Alleen kan zij het niet aangeven zelf. Als het mag idd buidelen. Ze helpen je heel goed om alle slangetjes mee te nemen en het voelt heerlijk.

Wat een naar bericht zo erachteraan zeg! Ik bid voor jullie dat ze er goed bovenop mag komen.

15. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Wat een heftig bericht! Heel verl sterkte en hopelijk mag het snel wat beter gaan met jullie meisje!

16. Meijke

Meijke Niet meer actief

Oh Micchan wat naar, arm klein meisje. Vecht Misha! Heel veel sterkte met elkaar.

17. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Jeetje sterkte! Hoop met heel mijn hart dat het heel gauw de goede kant op gaat ...

18. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Sterkte!

19. mamainthefuture

mamainthefuture Fanatiek lid

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    Ow meid sterkte! Ik werd helemaal blij van je eerste gedeelt en dacht ow wouw dat is goed en mooi.
    Zo k*t dat ze een bloeding heeft in d'r hoofdje! Ik hoop dat het snel stopt en weg gaat. Ik brand nog steeds een kaarsje.
    Knuffel!

20. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Wat een heftig bericht :(
    Ik hoop dat het snel beter gaat met haar. Heel veel sterkte!
    Ik zal vanavond een kaarsje branden voor jullie.

Deel Deze Pagina