Micchan & man, Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje.. En wat zullen jullie geschrokken zijn. Ontzettend veel sterkte, en hopelijk komt jullie meissie hier goed door!! Shaddix ook gefeliciteerd met je nichtje, en sterkte!!
Micchan, gefeliciteerd met de geboorte van Misha (prachtige naam). Wat heftig, dat jullie meisje zo vroeg is geboren. Dat is schrikken zeg. Onwijs veel sterkte en ook voor jullie kleine vechtertje. Ik denk aan jullie.
@Micchan: allereerst gefeliciteerd met de (spectaculaire)geboorte van jullie dochtertje. Ik wens jullie en vooral jullie kleine meisje heel veel sterkte de komende (spannende) tijd.
Jemig Micchan wat een nachtmerrie! Maar je dochter klinkt als een hele sterke dame na zo'n horrorbevalling! heel veel liefde en kracht voor jullie en kleine sterke Misha!
Micchan: van harte gefeliciteerd en alle sterkte voor je dochtertje, jouzelf en je man gewenst de komende tijd.
Gefeliciteerd met jullie dochtertje.. Wat een prachtige naam.. Ik duim voor jullie dat alles goed komt, sterkte meid... Wat een angstige ervaring
Heel veel sterkte voor jullie allemaal! Ik duim dat het allemaal goed gaat komen met jullie mooie kleine meisje!
Ik heb net het verhaal met tranen in mn ogen gelezen.. Wat een schrik moet dit zijn! Hopelijk vind jullie meisje de kracht om door te gaan.. En mag ze over een flink aantal weken groot gezond en sterk mee naar huis! Dikke knuffel en sterkte voor jullie komende periode!
Wat schrikken zeg, heb net je posts teruggelezen. Heel erg veel sterkte voor jullie kleine meisje en voor jullie!
@micchan en man: gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje . Wat zullen jullie geschrokken zijn! Ik wens jullie heel veel sterkte de komende tijd en hoop dat jullie meisje heel hard gaat vechten en dat alles helemaal goed komt. @shadixxx: wat ben jij een schat van een zus, echt mega lief! Ook voor jou heel veel sterkte deze spannende tijd . Liefs Deb